X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התאושש במהירות [צילום: AP]
נשיא ארה"ב לשעבר עבר במהלך הלילה צינתור לאחר שחש ברע רופאו הדגיש: "הוא לא עבר התקף לב ויוכל לשוב לעבודה כבר ביום שני" בשיחה עם הבית הלבן אמר: "אני מרגיש נהדר"
▪  ▪  ▪

נשיא ארה"ב לשעבר, בלי קלינטון, יצא בבוקר (יום ו', 12.2.10) לביתו הסמוך לעיר ניו-יורק, לאחר ששהה במהלך הלילה בבית החולים, שם עבר צינתור והוחדרו לו שני סטנטים בעורק שנסתם.
יועצו של הנשיא לשעבר מסר בהצהרה כי קלינטון שוחרר מבית החולים הפרסביטריאני של ניו-יורק "בבריאות מצויינת".
קלינטון אושפז בבית החולים בערב יום חמישי, לאחר שחווה תחושת אי-נוחות בחזהו במשך מספר ימים. בשנת 2004 עבר קלינטון ניתוח שכלל ארבעה מעקפים באותו בית החולים.
הקרדיולוג של קלינטון, ד"ר אלן שוורץ, אמר כי הבדיקות האחרונות שלו הראו כי אחד מעורקיו נסתם לחלוטין. הטיפול בו נחשב לשגרתי והוא ארך כשעה.
"הוא טופל באמצעות שני סטנטים - שני צינורות דקים ממתכת המוחדרים אל הגוף - שהונחו בתוך עורק הלב שלו. זהו העורק שטופל בעבר בניתוח המעקפים", אמר.
ד"ר שוורץ הדגיש כי קלינטון לא עבר התקף לב או סבל מנזק כלשהו לליבו. ד"ר שוורץ מסר כי קלינטון יוכל לשוב לעבודתו כבר ביום שני.
אשתו של ביל קלינטון, מזכירת המדינה הילרי קלינטון, ובתם צ'לסי, שהו עמו בבית-החולים. הנשיא ברק אובמה דיבר עם קלינטון לאחר הניתוח. הבית הלבן מסר שקלינטון דיווח להם כי הוא "מרגיש נהדר".
יועצו של קלינטון, דאגלס באנד, אמר כי הנשיא לשעבר משתוקק לשוב לעבודתו בקרן הפילנתרופית שהקים, ולהמשיך ולהשתתף במאמצי השיקום והסיוע להאיטי, שם הוא ממלא תפקיד מפתח כשליח המיוחד מטעם האו"ם למדינה מוכת האסון.

תאריך:  12/02/2010   |   עודכן:  12/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
פולנסקי נותר ב"שאלֶה" שלו בשווייץ, משם נתן את "הטאצ'ים" האחרונים    פירס ברוסנן ויואן מגרגור היו בברלין ביום שישי להקרנת הבכורה של סרטו Ghost Writer
מאיה שני
אסטרונאוטים התקינו את "חדר השלווה" בתחנת החלל הבינלאומית    החדר כולל כיפה ובה שבעה חלונות פנוראמים לתצפית על היקום    האסטרונאוטים מתקינים את החדר / צילום: AP
מאיה שני
ניו-יורק סיטי הודיעה כי תסגור לתנועה חלקים מרחוב ברודוויי על-מנת להפוך את הרחוב לידידותי יותר עבור הולכי הרגל    בשנה שעברה התרווחו הניו-יורקרים תחת השמש בניסוי שנערך במאי / צילום: AP
עופר וולפסון
האדמירל מייקל מאלן צפוי לנחות בארץ ביום ראשון הקרוב    בין השאר, ייפגש לפגישות אישיות עם הרמטכ"ל אשכנזי ועם שר הביטחון ברק    יבקר גם ב"יד ושם" ויפגוש את חברי המשלחת הישראלית להאיטי
מאיה שני
המשטרה חוקרת טענה שהנסיך אנדרו פגע בשוטר בשבוע שעבר ולא נשאר בזירה    הנסיך ידוע בתשוקתו למכוניות מהירות    [הנסיך אנדרו (מימין) לא היה זמין השבוע. כאן נראה הנסיך בעת ביקור רשמי בפנמה סיטי / צילום: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il