X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום חמור הוגש נגד גואל רצון מגולל את מעשי האונס הרבים שביצע בקטינות, חלקן בנותיו הביולוגיות "התייחס לנשים כאל קניינו, כאל מי שכל קיומו נועד לשרת אותו ולספק את צרכיו"
▪  ▪  ▪
גואל רצון בבית המשפט [צילום: AP]

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש (יום א', 14.2.10) כתב אישום חמור נגד גואל רצון בגין ביצוע עבירות מין בקטינות, בגין החזקה בתנאי עבדות של נשיו הרבות והשתלטות על נכסים שהיו בבעלותן.
על-פי כתב האישום, הציב עצמו גואל רצון בקרב הנשים כמורם מעם וכשווה ערך לבורא-עולם. הנאשם גרם לנשים, לשאוף ולראות בהולדת ילדיו כשירות מרומם שיש לשאוף אליו. לכן, שאפו הנשים ללדת לנאשם את ילדיו. הנאשם בחר את מי מהנשים להפרות ואלו ילדו לו ילדים - 49 במספר, אשר שמותיהם נבחרו באופן שיפארו את שמו. הנאשם גם קבע מי מהנשים לא תהרה - ומהן מנע את זרעו.
עוד מפרט כתב האישום כי רצון התייחס לנשים כאל קניינו, כאל מי שכל קיומו נועד לשרת אותו ולספק את צרכיו. ברצותו מקרב וברצותו מרחיק. בשליטתו המלאה בנשים, הביא הנאשם את הנשים לבטל לחלוטין את עצמן מפניו ולייעד את כל קיומן לשירותו ולסיפוק צרכיו, לרבות צרכיו הכלכליים והמיניים. כתב האישום אף מפרט את האופן שבו ניצל רצון את מעמדו וביצע בחלק מנשיו ובחלק מבנותיו עבירות מין.

כתב אישום: מדינת ישראל נ' אבא-גואל רצון
גואל רצון מואשם בהחזקה בתנאי עבדות, עבירות מין במשפחה, עבירות מין ועבירות נוספות
מדינת ישראל נ' אבא-גואל רצון: בקשה למעצר עד תום ההליכים
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה (14.2.10) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד גואל רצון בגין 9 אישומים בעבירות של החזקה בתנאי עבדות, עבירות מין במשפחה, אינוס בנסיבות מחמירות, מעשי סדום, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות, בעילה אסורה בהסכמה ועבירות נוספות.
מדינת ישראל נ' אבא-גואל רצון: בקשה לאיסור פרסום ולקיום דיון בדלתיים סגורות
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה (14.2.10) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד גואל רצון בגין 9 אישומים בעבירות של החזקה בתנאי עבדות, עבירות מין במשפחה, אינוס בנסיבות מחמירות, מעשי סדום, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות, בעילה אסורה בהסכמה ועבירות נוספות.
כרוניקה מפורטת של עבירות מין במשפחה
[צילום: AP]

כתב האישום כולל תשעה אישומים נגד רצון וקובע כי הוא קבע עבור הנשים וילדיהן את אורחות החיים ב"פסאודו-משפחה", ובתוך כך, ובעיקר, דרש מהנשים ומהילדים ציות מלא לכל הוראותיו והנחיותיו - הן בעל פה והן על-פי נהלים שבכתב - ללא עוררין. על-פי משטר המשמעת האמור, כלא הנאשם את הנשים בדפוסי התנהגות קשיחים ואסר כל חריגה מהם אלא באישורו המפורש.
בין ההוראות שהיקנו לו 'מעמד על' בקרב נשיו הייתה ההוראה שניתנה לנשים לקעקע בגופן את דמותו או את שמו. הוא אף דרש מרוב נשיו לשנות את שמותיהן הפרטיים שניתנו להן על-ידי הוריהן לשמות שמעידים על שייכותן אליו.
על-פי כתב האישום, אנס רצון את בתו בת ה-19 בתדירות של אחת לחודשיים. "החל מסוף שנת 1998 לערך החל הנאשם לבעול את א.ה... בין השבוע השני של חודש יולי 1999 לבין 18.10.2001, בדירת הנאשם ובמקומות אחרים, שאינם ידועים למאשימה, בעל הנאשם את א.ה... בתדירות של אחת לחודשיים לערך", נכתב בכתב האישום.
עוד קובע כתב האישום כי רצון נגע בשדיה של אחת הבנות הקטינות של אחת מנשיו באמתלת בדיקה של ציסטות שכביכול היו לה בחזה. בהזדמנות אחרת גהר מעל הנערה שהייתה אז רק בת 14 וליטף את איבריה המוצנעים ואף ניסה להכניס את ידו למקום מוצנע. אותה נערה אף נאנסה על-ידי רצון פעמים רבות במשך זמן רב.
רצון נאשם כי אנס נערה קטינה נוספת מבין ילדותיהן של נשיו מאז שהייתה בת 15 ועד שהגיעה לגיל 17. במקרה הזה לא הסתפק רצון באונס אלא גם הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי. על-פי כתב האישום, אותה נערה לא התנגדה לאקט המיני בשל הסיטואציה ה"פסאודו-משפחתית" בה גדלה.

תאריך:  14/02/2010   |   עודכן:  14/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גואל רצון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הציב עצמו כשווה לאלוהים"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לאחר תפירת התיק לחיים רמון
אני לא מאמין להם  |  14/02/10 15:20
2
tאני מאשימה את הנשים .שלו
שושפרי  |  14/02/10 15:37
3
כתב אישום נחמד אבל לא מעניין
zoomarch  |  14/02/10 20:07
4
התופרים
כהן נתן חיים  |  15/03/10 19:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
מסקר שנערך לרגל הוולנטיין דיי עולה, כי בענף הטכנולוגיה העילית, 1 מכל 14 עובדים מוצא בן זוג לחתונה    בענף זה הגברים רציניים יותר בתחום ההיכרויות
מערכת PCאון
גוגל הודיעה כי היא מתכוונת לפרוס בארצות הברית תשתית תקשורת אופטית שתאפשר גלישה במהירות גבוהה במיוחד, של עד 1Gb בשנייה    מי ייהנה ראשון מהשירות? לאילו שימושים תספק מענה גלישה במהירות כזו?
גלית יצחק-אוגנוב
כ-75% מהישראלים שותים וודקה    21 מיליון בקבוקים נצרכו ב-2009 - עלייה של 5% ביחס לשנה הקודמת
איציק וולף
כתב אישום בגין תקיפה ואיום על עובד ציבור ובגין תקיפה של אדם נוסף הוגש נגד דודו ברסקי    נאשם כי גרם לחבלות חמורות לתושב פתח תקוה וכי נגח בראשו של סוהר ואיים על חייו
עידן יוסף
עובדת בכירה במשרד הפנים ועובדת במינהל האזרחי נעצרו בחשד להנפקת התרי שהייה שלא-כחוק לפלשתינים    רשת ההברחות לישראל גילגלה מיליוני שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il