X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית נבחרי ההסתדרות (בינ"ה) אישר היום את הקיצוץ שיתפרס על פני שנתיים הכספים שייחסכו יועברו לטובת פעילות איגוד מקצועי עיני: "מטרת הקיצוץ היא להפנות משאבים נוספים לקידומם של העובדים" בנוסף אישרה בינ"ה את מיניו של זאב חושינסקי ליו"ר אגף הפנסיה
▪  ▪  ▪
עפר עיני [צילום: פלאש 90]

בית נבחרי ההסתדרות אישר (יום א', 14.2.10) את יוזמת יו"ר ההסתדרות, עפר עיני, להקטנת התקציב למימון הסיעות הפוליטיות. התקציב אשר עומד היום על 12 מיליון שקלים, ומוקצה למימון הסיעות הפוליטיות של ההסתדרות, על-פי גודלן היחסי, יוקטן בשנת 2010 ב-10% ובשנת 2011 ב-10% נוספים. הקטנת התקציב אושרה ברוב קולות על-ידי מליאת בינ"ה וקודם לכן על-ידי ועדת הכספים.
הכספים שייחסכו יועברו לטובת פעילות איגוד מקצועי. יו"ר ההסתדרות, עפר עיני, אמר היום כי "מדובר בהפניה של כספים לטובת קידומם של העובדים. אנחנו מקווים שבכספים ניתן יהיה לעשות שימוש בעזרה לעובדים שזקוקים לסיוע של ההסתדרות כמו שעשינו בשנים האחרונות".
בית הנבחרים אף אישר היום את מינויו של זאב חושינסקי ליו"ר אגף פנסיה בהסתדרות. חושינסקי, בן ה-37, ימשיך לשמש כיועץ הכלכלי הבכיר של עיני. חושינסקי מחליף את עמי כהן שפרש מההסתדרות. במסגרת תפקידו כיועצו הכלכלי הבכיר של יו"ר ההסתדרות, חושינסקי היה כחלק מצוות המשא-ומתן של ההסתדרות במו"מ הקואליציוני ובמו"מ על עסקת החבילה שנחתמה בין האוצר להסתדרות.
חושינסקי הינו מומחה בענייני התחום הפנסיוני. לפני שהגיע להסתדרות שימש כמנהל מחלקת קופות הגמל, קרנות הפנסיה וקרנות ההשתלמות ברשות המיסים והיה שותף לתיקוני חקיקה רבים ושונים בתחום קופות הגמל והפנסיה בישראל כמו תיקון מספר 153 לפקודת מס הכנסה שהגדיל באופן משמעותי את הטבות המס לעצמאים ושכירים ולתיקון מספר 3 לחוק קופות הגמל, שבו למעשה הפכו את כלל קופות הגמל לקופות לפנסיה. כמו-כן, היה מפקח ארצי במחלקה המקצועית בנציבות מס הכנסה ומפקח בכיר בחוליית פקיד השומה למפעלים גדולים בירושלים. חושינסקי הוא בעל תואר רואה חשבון מוסמך מהאוניברסיטה העברית.
עיני אמר כי "אני סמוך ובטוח שחושינסקי ימשיך את הפעילות המבורכת של עמי כהן בכל הנוגע לנושא הפנסיה לקידום הגמלאים והעובדים".
יו"ר אגף הפנסיה היוצא, עמי כהן, בירך היום בחום על כניסתו של חושינסקי לתפקיד: "זאב חושינסקי הוא מקצוען מהמעלה הראשונה אני בטוח שכפי שהצליח בתפקידו כיועץ ליו"ר ההסתדרות הוא יצליח גם בתפקיד זה ויביא את האגף להישגים משמעותיים. אני מאחל לו הצלחה רבה".
זאב חושינסקי אמר: "אני מודה ליו"ר ההסתדרות על האמון שהוא רוחש בי. אני רואה בתפקיד יו"ר אגף הפנסיה תפקיד חשוב ביותר ובכוונתי להוביל את האגף להמשך שינויים לטובת ציבור העובדים והגמלאים בישראל".

תאריך:  14/02/2010   |   עודכן:  14/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עופר עיני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוזמת עיני: תקציב הסיעות הפוליטיות בהסתדרות יקוצץ ב-20%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
חברי הנהלת בית החולים יסייעו לאחר שעות העבודה לפנימאים בשיבא בביצוע קבלות חולים, התקנת עירויים, לקיחת בדיקות דם ובכל פעילות רפואית בה ניתן יהיה לעזור לרופאים בטיפול בחולים    פרופ' רוטשטיין: "תנו לנו גמישות תקציבית וגמישות בתקנים"
עידן יוסף
פורסם ריענון לאזהרות המסע הקיימות    ישראלים השוהים במדינות מסוכנות נדרשים לעזוב אותן    החשש: אירן וחיזבאללה מעוניינים בנקמה על מות אנשיהם
עידן יוסף, איציק וולף
מפקד שירותי הכבאות בירושלים, משה סויסה מואשם בהפרת אמונים    התעמר בכבאים והפך אותם ל'עבדים' שלו ושל משפחתו    "ניצל באופן בוטה וכוחני את מעמדו וסמכויותיו ופגע בתיפקוד תחנת הכיבוי"
יואב יצחק
חוות דעת של הרשות קובעת: על-פי תקנה 87 לתקנון הבנק, גם גליה מאור לא תוכל להעמיד עצמה לבחירה לכהונת דירקטור בסיבוב הקרוב מכיוון שלהילוך בדרך זו לא ניתן ביטוי בתשקיף שפרסם הבנק    הרשות חוסמת למעשה בפני גליה מאור את המסלול הפרטי, לאחר שהיועמ"ש חסם בפניה את המסלול הציבורי
גלית יצחק-אוגנוב
חוקרים ישראלים ואמריקנים זיהו אזור בדנ"א המכיל גורם גנטי שכיח שמעלה את הסיכון למחלות כליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il