X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד יריב אברמוביץ' פורש לאחר 6 שנים בתפקיד אברמוביץ': "אמשיך להיות מחויב לסביבה ולפעילות צלול גם בהמשך דרכי"
▪  ▪  ▪
עו"ד יריב אברמוביץ' [צילום: יח"צ]

עו"ד יריב אברמוביץ', מנכ"ל עמותת צלול בשש השנים האחרונות, הודיע (יום ב', 15.2.10) על סיום תפקידו כמנהל העמותה. אברמוביץ' ימונה לתפקיד בכיר בחו"ל בחברת אטלנטיום, העוסקת בפתרונות טיהור מים ברחבי העולם.
עו"ד אברמוביץ' חתום על שורה מרשימה של הצלחות סביבתיות, אשר שיפרו את איכות הסביבה ואיכות החיים בישראל. בתקופתו הובילה עמותת צלול את הקמפיין המתוקשר להוצאת כלובי הדגים ממפרץ אילת, הוצאת שפכי גוש דן מהים, פרסום ההיתרים הניתנים למפעלים להזרמת שפכים, הצלת נחל הנעמן ונחל לכיש, ליווי אנשי השייטת במאבקם להכרה על מחלתם כתוצאה מהצלילות בנחל הקישון ועוד הצלחות רבות.
אברמוביץ', 41, ימשיך בפעילותו הציבורית כחבר הנהלת העמותה. במקביל הוא מכהן גם כחבר הוועדה הממשלתית למתן היתרי הזרמה לים והוועדה הלאומית לפיתוח המנגנון הנקי (CDM). לאחרונה הצליח להביא להישג תקדימי בו חברות המקבלות היתרים להזרים חומרים מסוכנים לים התיכון יחויבו בפרסום ההיתר ומשמעותו הבריאותית בעיתונים המובילים.
עו"ד אברמוביץ': "נפלה בחלקי זכות גדולה להיות שותף לעשייה המופלאה של עמותת צלול בחצי עשור האחרון ואני מודה על כך למשפחת קהאן שפועלת ותומכת בעמותת צלול שנים רבות כל-כך. אני משוכנע שההישגים החשובים והרבים של עמותת צלול הביאו לשיפור איכות הסביבה בישראל ויצרו תשתית משוכללת להמשך הפעילות בנושא. אמשיך להיות מחויב לסביבה ולפעילות צלול גם בהמשך דרכי".
יושב-ראש עמותת צלול, בנג'י קהאן: "יריב הוביל את עמותת צלול להישגים כבירים תוך שימוש בטכניקות אשר היו נהוגות בעיקר בסקטור הפרטי. צלול בתקופתו של יריב היוותה כוח משמעותי מול הרשויות והתעשיה, אשר הובילה להכרה בצורך ההגנה על הסביבה כערך משמעותי בהתנהלותם".

תאריך:  15/02/2010   |   עודכן:  15/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל עמותת צלול מסיים את תפקידו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סיעות רבות דיווחו למבקר המדינה על הוצאות כספיות שספק רב אם הן עומדות בהגדרות החוק ואף מעוררות חשש לפגיעה בטוהר המידות    המליץ לשלול את השלמת המימון מחמש מפלגות    700,000 שקלים יישללו ממפלגת קדימה
אירית מרק
הקב"ט העירוני רונן אלמוג עושה סלקציה בין הנכנסים לישיבות מועצה בטענה שקיבל הנחיה לכך    בירור עם מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, וסמנכ"ל העירייה, מייק קיסוס, מעלה כי על ידם לא ניתנה כל הנחיה שכזו    אז מי נתן את ההנחיה?
עופר וולפסון
בחודש ינואר מספר המשרות הפנויות במשק עלה ל-40,000 לעומת 36,900 בדצמבר    הגידול החד ביותר במספר המשרות הפנויות התבטא בענפי המסחר הסיטונאי    המבוקשים ביותר: סוכני מכירות
עופר וולפסון
שופט ביהמ"ש העליון אליקים רובינשטיין קרא להקים פורום שיקדיש עצמו באופן קבוע לילדים ונוער במערכת הממשל    ציין כי האמונה שנותן השירות הפרטי ייתן שירות באמונה ובמסירות "מתנגשת עם התגברות יצר האדם ובעיקר הרצון לרווח כלכלי"
איציק וולף
דיין הגישה ערעור על פסק הדין של המחוזי בירושלים שחייב אותם בתשלום פיצויים לרס"ן ר' על הוצאת דיבתו רעה    טענה כי אין קשר בין זיכויו בהליך הפלילי לבין האפשרות להציגו כרוצח ילדים    "אם לא יתקבל הערעור תיגרם פגיעה אנושה לחופש העיתונות בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il