X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבתי-המשפט דורשת ההסתדרות תוספת כח אדם על-רקע העומס הרב במשרד הביטחון מתנגדים העובדים לתהליכי הפרטה שונים בצה"ל סכסוכים נוספים הוכרזו בין השאר בביטוח לאומי, במכס ובעיריית קריית שמונה
▪  ▪  ▪
שורה של סכסוכי עבודה בגופי ממשל מרכזיים [צילום: פלאש 90]

ועדת התיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה (יום ד', 24.2.10) שורה של סכסוכי עבודה, ביניהם בהנהלת בתי המשפט ובמשרד הביטחון, כמו גם בגופים נוספים.
סכסוך העבודה בהנהלת בתי המשפט הוכרז בעקבות עומס עבודה הקיים על העובדים המביא לטענת ההסתדרות לקושי למלא אחר המטלות המוטלות עליהם במסגרת העבודה כמו קליטת שופטים ורשמים ללא תוספת כוח אדם. הסכסוך הוכרז אף בגין דרישת העובדים לתוספת שכר בעקבות עומס העבודה ולהשוואת תנאי העסקתם לעובדי משרדי ממשלה אחרים.
סכסוך העבודה במשרד הביטחון הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה להפריט את אחזקת מכשירי הקשר ממפעל התקשוב מש"א 7000 לחברת אלביט. כמו-כן, מתנגדים העובדים להפרטה ביחידת הבינוי בביה"ס הטכני של חיל האוויר בחיפה, והכוונה להכניס במקומם במקומה קבלן.
הסכסוך הוכרז בנוסף גם בגלל כוונת ההנהלה לאחד את מרכז הבינוי מצה"ל עם אגף הבינוי במשרד הביטחון, עפ"י דוח מקינזי - צעד אשר יגרום לטענת ההסתדרות לצמצום עובדי צה"ל ביחידות הבינוי. ההסתדרות הודיעה כי היא מתנגדת גם לכוונת ההנהלה לפגוע בקו ייצור הנמ"ר (נגמ"ש מרכבה) ולהעבירו לייצור בארה"ב על חשבון כספי הסיוע, דבר אשר לטענתה יפגע במקום עבודתם של עובדי צה"ל.
צעדים חד-צדדיים ואי-תשלום משכורות
סכסוך עבודה נוסף הוכרז במוסד לביטוח לאומי. זאת, בעקבות טענות להחלטה חד-צדדית של ההנהלה לבטל את כינוסן של ועדות הקבלה ולשנות את הרכב היושבים בוועדות המכרזים באופן חד-צדדי, דבר אשר עשוי להשליך על מעמד העובדים וקידומם. כמו-כן, הוכרז הסכסוך בעקבות טענות לתעלמות ההנהלה מנציגות העובדים ומניהול מו"מ להסדרת הנושא.
בעיריית קריית שמונה הוכרז סכסוך בעקבות טענות לצעדים חד-צדדיים שעורכת ההנהלה ללא קיום מו"מ עם הוועד. כמו-כן, טעונת ההסתדרות למבוי סתום במו"מ להסדרת העברת אבות הבית בביה"ס בעיר לשבוע עבודה מקוצר.
בשירותי הכבאות באילת הוכרז סכסוך בעקבות טענות לפגיעה בזכויות הסוציאליות של העובדים עקב אי העברת כספים לקרנות ולקופות.
באגף המכס והמע"מ הוכרז סכסוך בעקבות טענה לפיה מתכוונת ההנהלה להפעיל מערכת דיווח מקוון חדשה לחשבוניות מס פיקטיביות, אשר יגדיל את העומס בעבודה שיוטל על העובדים. כמו-כן, העובדים דורשים תוספת שכר לאור המטלות החדשות שעימן הם נאלצים להתמודד עם הפעלת המערכת החדשה.
בדיר אל אסד ובמועצה המקומית מג'אר הוכרזו סכסוכים בעקבות פיגורים בתשלום משכורות העובדים ואי העברת כספי המעסיק לקופות ולקרנות השונות.
מ"מ יו"ר ועדת תיאום וביצוע בהסתדרות, ג'יהאד עקל, מסר בתגובה: "אנו מקווים שלא נאלץ לממש את סכסוכי העבודה שמוכרזים כיום וכי ההנהלות יישבו למו"מ להסדרת תנאי העובדים וביטחונם התעסוקתי".

תאריך:  24/02/2010   |   עודכן:  24/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוכי עבודה הוכרזו בבתי המשפט ובמשרד הביטחון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
די נמאס מהתביעות של עובדי משרד
הבטחון, כל הזמן   |  24/02/10 22:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
4 שרים התנגדו לרפורמה שאושרה בישיבת הממשלה    הרפורמה החלקית כוללת רכבות במהירות 200-150 קמ"ש ודרכי הגעה קלות אל התחנות
עופר וולפסון
יתרת החוב של הסקטור העסקי ב-2009 ירידה בכ-8.5 מיליארד ש"ח הסתכמה    בדצמבר לבדו ירדה בכ-5.5 מיליארד ש"ח    היקף ההנפקות במגזר העסקי גדל פי 2.5 לעומת ב-2009 לעומת 2008
אלעזר לוין
המשנה למנכ"ל הראל תקף בחריפות את הוראות המפקח על הביטוח לדיווח על תביעות    "ההוראות מנוגדות למדיניות OECD"   הסגנית הבכירה דגן ניסתה להתגונן, אך וינשל דחה אותה שוב ושוב    המשך להתקפה החריפה של חברות הביטוח על ההוראות החדשות
רון פז
עשרות אלפי עוסקים מורשים מדווחים בימים אלה למחשבי רשות המיסים, באופן מקוון, על כל חשבוניות המס, שהופקו ונתקבלו על-ידם בתקופת הדיווח    במטרה להקל על חוסר הידע והוודאות מציג "גלובס" תשובות לשאלות פופולריות
רן דגוני, וושינגטון
ראש משרד הרכש הטורקי: "את הלקחים שלנו למדנו"    טוען: עסקת המל"טים הותירה "טעם מר"    גם ישראל בוחנת מחדש את אסטרטגיית העסקים עם טורקיה    המכירות לטורקיה ירדו ממיליארד דולר בשנה בתחילת שנות ה-90 ל-100 מיליון דולר בכל אחת משלוש השנים שחלפו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il