X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התיירות מיסז'ניקוב הדגיש כי סיוע לתיירות בפריפריה יתרום לאיכות החיים בה התחייב להקמת אטרקציות ובניית מקומות לינה נוספים בנגב המערבי ובחבל הבשור
▪  ▪  ▪
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב [צילום: פלאש]

"בפני אזור עוטף עזה - הנגב המערבי וחבל הבשור, עומדים אתגרים גדולים לשנים הקרובות, בראשם הגדלת היקף תיירות הפנים, לצד פיתוח התיירות הנכנסת באמצעות פעולות שיווק בסיוע משרד התיירות". כך אמר (יום ה', 25.2.10) שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב.
הוא הוסיף כי "אתגרים אלו יחייבו השבחת המוצר, הקמת אטרקציות נוספות ובנייתם של מקומות אכסון נוספים ומגוונים ולכל אלו יסייע המשרד בשנים הקרובות, ולכך תהיה תרומה לתעשיית התיירות של ישראל ולתושבי האזור ולאיכות חייהם".
"לתיירות בפריפריה תפקיד מרכזי בחיזוק הכלכלה המקומית, תוך יצירת מקומות עבודה חדשים והרחבתם של מפעלים ועסקים קיימים, ולא פחות חשוב בגיוונו של המוצר התיירות של ישראל - מגוון אשר מייצר ביקושים הולכים וגדלים", אמר.
מיסז'ניקוב אמר את הדברים בפגישה עם ראשי המועצות בנגב המערבי וחבל הבשור, במסגרת ביקורו באזור. השר ציין עוד, כי בחודש האחרון ביקרו באזור הנגב המערבי למעלה מ-300 אלף מבקרים ומטיילים לרגל אירועי "דרום אדום" וכי זה הזמן להמשיך את התנופה. לדבריו, משרדי התיירות, החקלאות, המשרד לפיתוח הגליל והנגב והרשויות השונות, יירתמו לסייע בנושא.
הוא ציין כי משרד התיירות רואה חשיבות רבה בחיזוק תיירות הפנים בפריפריה, תוך הגדלת היקפי הביקור, הלינות והשימוש באטרקציות, שיאפשרו שמירה על רצף פעילות ותעסוקה.
סיוע ממשלתי במענקים
ממשרד התיירות נמסר כי הוא נתן עד היום סיוע במענקים להקמת יחידות אירוח ואטרקציות, הקמת עסקים קטנים ובינוניים בתיירות, הכשרת תשתיות תיירותיות באזור דוגמת שביל השקמה ואתריו, הקמתם של כפרים תיירותיים דוגמת כיסופים, תלמי יוסף, רוחמה, דורות ועוד, ובשיתוף עם משרד החקלאות, המלווה ומסייע יזמים בחממות התיירות. המשרד הדגיש כי פרויקטים חדשים ייבחנו בשבועות הקרובים על ידו.
כיום, יש לציין, קיימים באזור הנגב כ-250 חדרי אירוח, בנוסף לצימרים, חדרי לינה כפרית בקיבוצים, אתרי חאנים ולינות שטח. בנוסף ישנם באזור אתרי ספא וטיפולים, מוזיאונים, גלריות ואתרי מורשת, לצד אטרקציות ייחודיות רבות.

תאריך:  25/02/2010   |   עודכן:  25/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"התיירות לנגב - אתגר מרכזי למשרד התיירות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משוגע רד מהעץ איזה תיירות בנגב
א. פובליציסט  |  26/02/10 10:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
שערורייה חדשה בבתי הספר בארצות הברית - מי עקב אחר מצלמות האינטרנט של כל תלמידי בית הספר Lower Merion שבפנסילבניה ללא ידיעתם? החקירה שפתח ה-FBI עשויה לגלות ממצאים מפתיעים...
ליאור זנו
זרח: "לא ניתן בשלב זה ללמוד על המסחריות או הכלכליות"    מתמתנות העליות במניה    מקורב לקידוח: "אכן יוצא נפט מאחת השכבות, אך זו עדיין אינה הפקה"
עופר וולפסון
העלייה בקצב הרכישות בכרטיסי אשראי התמתנה רק במעט בשלושת החודשים האחרונים, אך היא ממשיכה להראות חוזקה
מיכל רז חיימוביץ'
ההשוואה מראה כי התעריפים דומים ועומדים על כ-100 שקל לחודש, כאשר לכך יש להוסיף תשלום של כ-60 שקל לספקית האינטרנט    המשמעות: התייקרות של כ-60% למי שגולש כיום במהירות 2.5 מגה    "גלובס" בודק למי זה כדאי והיכן השירות ישים
אלעזר לוין
המכירה תהיה פתוחה לכל, ללא הגבלה    2 חדרים ב-950 אלף שקל, 3 חדרים ב-1.3 מיליון שקל, 4 חדרים ב-1.8 מיליון שקל    מו"מ: דורי קבלן, מזרחי-טפחות בנקאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il