X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הרבה גבות הורמו בפסטיבל ברלין האחרון, כאשר החלו לצוץ שמועות כי מרטין סקורסזה ולארס פון טריר מתכוונים לשתף פעולה בעיבוד קולנועי מחודש לסרטו של סקורסזה משנת 1976, "נהג מונית"
▪  ▪  ▪
"האם אתה מדבר אליי?". דה נירו בנעלי טרביס ביקל [צילום: אתר סרט]

פסטיבל ברלין שהסתיים לא מכבר, סיפק לא מעט כותרות קולנועיות, אולם לא מעט גבות הורמו כאשר החלו לצוץ שמועות כי הבמאי מרטין סקורסזה, שהקרין את סרטו האחרון "שאטר איילנד" בפסטיבל, והבמאי השערורייתי לארס פון טריר ("אנטי כרייסט") ישתפו פעולה בעיבוד קולנועי מחודש לסרטו של סקורסזה משנת 1976, "נהג מונית".
אולם, החדשה המרעישה האמיתית היא שרוברט דה נירו ייכנס שוב לנעליו של טרביס ביקל, אחת הדמויות המפורסמות בתולדות הקולנוע שנודעה בעיקר תודות למונולוג שלו "האם אתה מדבר אליי?" אותו הוא מבצע לפני המראה.
חשוב לציין, כי העניין הוא רק בגדר שמועה ועדיין לא נחתמו שום חוזים, אולם מגזין הקולנוע הדני Ekko כבר הספיק להכריז על הפרויקט. המפיק פיטר אלבק, שעובד עם לארס פון טריר, סרב לאשש או להכחיש את הידיעה ואמר כי "הודעה רשמית תצא בקרוב".
במידה ואכן ייצא שיתוף הפעולה לפועל, נראה כי סקורסזה ישמש כמפיק ואילו פון טריר ייטול את שרביט הבימוי. השאלה הגדולה היא איך ישתלב דה נירו בן ה-66 בפרויקט. נכון להיום ידוע כי המדובר הוא בעיבוד מחודש, אולם, אם אכן יחליטו הבימאים לשמור את דה נירו בתפקיד הראשי, נראה כי הסרט יהיה סוג של סרט המשך.
"נהג מונית" זכה לביקורות סותרות כאשר יצא וגרר אחריו לא מעט פולמוסים, בעיקר על התמה שלו שלוקחת יוצא מלחמת וייטנאם שהשתגע ומנסה להתנקש בחייו של פוליטיקאי. בסרט השתתפה גם ג'ודי פוסטר, אז נערה בת 14 שגילמה זונה בת 12 וזכתה במועמדות הראשונה שלה לפרס האוסקר. עד אותו זמן השתתפה פוסטר בתפקידי אורח בסדרות טלוויזיה ובסרטים שהפיקה חברת דיסני לכל המשפחה.
רוברט דה נירו ומרטין סקורסזה משתפים פעולה כבר 40 שנה, מאז סרטו הארוך הראשון של סקורסזה "Bloody Mama", שיתוף הפעולה האחרון של השניים היה ב-1995 בסרט "קזינו".
בתום בכורת "שאטר איילנד" שיתוף הפעולה הרביעי של סקורסזה עם ליאונרדו דיקפריו, אמר הבמאי לעיתונאים כי הוא ודה נירו מאוד רוצים לחזור ולשתף פעולה ושאכן יש פרויקט מסויים שהם חושבים לעבוד עליו ביחד. הבמאי לא הסכים לפרט האם אכן מדובר ב"נהג מונית".

פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  25/02/2010   |   עודכן:  25/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שלוש חברות הרכב היפניות קראו להחזרת יותר מחצי מיליון רכבים לתיקון בטיחותי ביפן בלבד    בחלק מהמודלים הבעייתיים התגלו בעיות התנפחות אקראית של כרית האוויר והתלקחות אש בעקבות בעיה במזגן
יפעת גדות
המחלוקת בעקבות החלטתה של ישראל להכליל את מערת המכפלה וקבר רחל ברשימת אתרי המורשת, גרמה לכעס אצל האמריקנים    קלינטון לוחצת לחזרה לשולחן המשא-ומתן
אלעזר לוין
בקרוב - כינוס מכירות    דירות-גג ב-1.65 מיליון שקל, דירות-גן ב-1.1 מיליון שקל    דירת-גג ב-2.7 מיליון שקל בהרצליה
אלון רוזנבלום
ג'ניפר לופז חוזרת אל המסך הגדול בקומדיה רומנטית חדשה בכיכובה - "תוכנית גיבוי"    יוצר סדרת המופת "עמוק באדמה", אלן פול, הוא זה שביים את הסרט
עופר וולפסון
שר התיירות מיסז'ניקוב הדגיש כי סיוע לתיירות בפריפריה יתרום לאיכות החיים בה    התחייב להקמת אטרקציות ובניית מקומות לינה נוספים בנגב המערבי ובחבל הבשור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il