X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה, המפתחת חיסון אוניברסלי לשפעת, מתכננת הקמת מתקן ייצור לפיתוח החיסון בתנאי העסקה נקבע כי בכל דרישת השקעה תועבר ליורקוויל חבילת מניות בהיקף שאינו עולה על 4.99%
▪  ▪  ▪
ראש וועדת המחקר המייעצת של ביונדווקס, פרופ' רות ארנון [צילום: אונ' בן גוריון]

חברת ביונדווקס, המפתחת חיסון אוניברסלי לשפעת, חתמה (יום ה', 25.2.10) על מזכר הבנות עם קרן ההשקעות האמריקנית יורקוויל, במסגרתו תעניק הקרן קו אשראי לחברה בהיקף של עד 7 מיליון דולר. ההשקעה תתבצע במתכונת של הסכם מסגרת SEDA.
על-פי מזכר ההבנות, תוכל ביונדווקס למשוך כספים מיורקוויל במספר שלבים על פני תקופה של שלוש שנים. סכום ההשקעה בכל דרישה לכסף לא יעלה על סכום של 250 אלף דולר, ובתמורה תקצה ביונדווקס מניות חדשות לקרן יורקוויל, בכפוף לזכותה של ביונדווקס לקביעת מחיר מינימום לכל דרישת השקעה, אשר מתחתיו לא יוקצו מניות לקרן יורקוויל. מחיר המניה בכל הקצאה ייקבע על בסיס המחיר הנמוך מבין הממוצע המשוקלל של מחיר מניית החברה בכל אחד מחמשת ימי המסחר שלאחר מסירת דרישת ההשקעה, בניכוי הנחה מקסימלית של 3%.
כאמור, היקף ההשקעה הכולל יהיה עד 7 מיליון דולר, בכפוף לכך שבכל דרישת השקעה תועבר ליורקוויל חבילת מניות בהיקף שאינו עולה על 4.99% מזכויות ההצבעה בחברה. בנוסף קיבלה ביונדווקס אופציה להגדיל את סכום מסגרת ההשקעה לעד 15 מיליון דולר באותם תנאים. מעבר לכך, לא יוקצו לקרן יורקוויל אופציות או מכשירים נגזרים כלשהם של ביונדווקס במסגרת ה-SEDA.
יש לציין כי ההשקעה כפופה למספר תנאים מוקדמים ובהם חתימת הסכם מחייב בין הצדדים, תיקון תשקיף המדף של ביונדווקס, ואישור רשות ניירות ערך, הבורסה לניירות ערך בתל אביב ומהמדען הראשי. לחברה תהיה נתונה הזכות לבטל את ה-SEDA בכל עת.
מנכ"ל ביונדווקס, רון בבקוב, מסר בתגובה: "לנוכח אבני הדרך המתוכננות לחברה בשלוש השנים הקרובות, מכשיר ה-SEDA משרת את ביונדווקס בעת הזו. לאור ההצלחה בשלב הראשון והשני של הניסוי הקליני שלנו, ולנוכח הערכותנו לקראת ניסויי השלב השני, ביונדווקס בוחנת הקמת מתקן ייצור לפיתוח החיסון האוניברסלי לשפעת - בהתאם לתקנים הבינלאומיים הנדרשים לניסויים קליניים מתקדמים בהיקף רחב. במידה שנבחר לנצל את האפשרות של מכשיר ה-SEDA, תינתן לנו מסגרת השקעה גמישה בעלות נמוכה ובזמן שנבחר, עם מנגנון מובנה למחיר מינימום".
מאט בקמן, שותף מנהל בקרן יורקוויל ציין כי "יורקוויל תשמח להיכנס בעתיד כשותפה בביונדווקס. הנהלת ביונדווקס מבינה את הגמישות ואת היתרון בהסכם ה- SEDA ואני בטוח שהם ישכילו להשתמש בו בהתאם לצרכיה של ביונדווקס".
חיסון למרבית סוגי השפעת, לרבות שפעת החזירים ושפעת העופות
ביונדווקס, הנסחרת בבורסה בת"א, עוסקת במחקר ופיתוח חיסון אוניברסאלי לשפעת. החברה פועלת לפיתוח חיסון ייחודי וחדשני נגד מרבית סוגי השפעת שיספק הגנה רב-עונתית ורב-זנית כנגד זני שפעת קיימים ועתידיים לרבות שפעת החזירים ושפעת העופות.
מוצר הדגל של החברה, חיסון ה-Multimeric-001, נמצא במהלך הניסויים הקליניים, במסגרתם כבר הסתיימו בהצלחה את השלב הראשון והשני של הניסויים בקבוצת המשתתפים הראשונה.

תאריך:  25/02/2010   |   עודכן:  25/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביונדווקס תגייס עד 7 מיליון דולר מיורקוויל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
עלי עותמאן לא התאמן והוא בספק לאשדוד, גם קולמה לא צפוי לפתוח
מאיה שני
מתווך טורקי רוצה להפגיש בין רב מירושלים לבין נציגיו של אחמדינג'אד    הרב הסכים, אירן עדיין לא    גם הפוסק החרדי הבכיר הרב אלישיב בסוד העניינים
איציק וולף
מפגן אחדות בין טהרן לדמשק    סוריה ואירן ביטלו את הצורך באשרות כניסה הדדיות    אסד: מכינים עצמנו לתקיפה ישראלית בכל רגע נתון
עופר וולפסון
מרכז השלטון המקומי הודיע כי כל 255 הרשויות המקומיות - כולל פורום 15 הערים הגדולות - ישתתף במאבק    יו"ר השלטון המקומי: "הממשלה חייבת להחזיר לרשויות את התקציבים שקוצצו, בשיעור של 47%"
עידן יוסף
סמנכ"ל רדיו ירושלים לשעבר החלה לעבוד בתחנת הרדיו האזורית החדשה של יהודה והשומרון    עם ברקת עברו עוד שמונה עובדים ושדרים של רדיו ירושלים הישן    הרכש החדש כולל גם את שדרן תוכנית האקטואליה המרכזית יניב לוי, מגיש תוכנית הספורט אליעזר לחנה והעורך המוזיקאלי מוטי פרנסיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il