X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיצומי העובדים בבנק דיסקונט עולים מדרגה נוספת ומחר כל 5,000 עובדי הבנק ישבתו הערב תתקיים פגישת מו"מ נוספת בין הנהלת הבנק והיו"ר לבין העובדים, בהשתתפותו של יו"ר ההסתדרות
▪  ▪  ▪
שביתה מלאה בסניפים. דיסקונט [News1]

החרפה נוספת בעיצומים. כל סניפי בנק דיסקונט יהיו סגורים מחר (ד', 3.3.10) לקהל הרחב. במקביל, החל מהשעה 10:00 בבוקר ייערך כינוס הסברה לכ-5,000 עובדי הבנק בהאנגר 11 בנמל תל אביב בהשתתפות יושב-ראש ההסתדרות, עפר עיני.
הערב תתקיים במשרדי הוועד הארצי של עובדי הבנק פגישת משא-ומתן לפני השביתה, בה תיקח חלק הנהלת הבנק, ואליה יצטרפו יוסי בכר, יושב-ראש בנק דיסקונט ועפר עיני. זאת לאחר שבפגישה שהתקיימה בין הצדדים ביום שני לא הושגה כל התקדמות.
הבוקר הפיץ הוועד הארצי של הבנק, בראשותו של ריקי בכר, חוזר לעובדים ובו הודגש כי סכסוך העבודה בבנק, הנמשך מזה מספר שבועות, משמעותו היא "קרב על הבית". עוד הודגש כי הסכסוך הנוכחי אינו עוסק בשכר כי אם בדפוסי העסקת עובדים בבנק וביכולתו של הוועד הארצי להמשיך לשמור על זכויות העובדים. ועד העובדים הדגיש את היענות העובדים לצעדים הארגוניים שננקטו בשבועות האחרונים, וציין כי יש בהיענות זו "הפגנת תמיכה ואמון מלאים והבנה למאבק הארגוני שאנו מפעילים על-מנת לשמור על זכויותינו כארגון עובדים".
יושב-ראש הוועד הארצי, ריקי בכר, מסר בתגובה: "הנהלת הבנק פועלת בניגוד לחוקת העבודה ובכך היא פוגעת בכל העובדים בבנק. עובדי הבנק הבינו שהמאבק הזה נוגע לכולנו: פקידים, מנהלים ועובדים ארעיים, ולכן ההיענות מצד העובדים לצעדים השונים שנקטנו עד היום הייתה מלאה. ההשתתפות באסיפת ההסברה היא חיונית לכל העובדים בבנק ואני בטוח שרובם המכריע ייקח בה חלק".
מבנק דיסקונט נמסר כי "הנהלת הבנק נערכת ליום זה במטרה להקל במידת האפשר על ציבור הלקוחות. לפיכך, השירותים הישירים קרי, טלבנק דיסקונט, האינטרנט, והמכשירים האוטומטיים יפעלו כסדרם. המוקד הטלפוני יתוגבר ויינתן שירות גם ללקוחות שאינם מנויים על "טלבנק דיסקונט". כ-40 מסניפי 'דיסקונט מהיר' ברחבי הארץ יפעלו לאורך כל היום ויעניקו שירותים בנקאיים בסיסיים החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ופועלים במאמץ רב על-מנת להביא לפתרון הסכסוך בהקדם האפשרי".

תאריך:  02/03/2010   |   עודכן:  02/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עופר עיני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחר: כל סניפי דיסקונט ברחבי הארץ יהיו סגורים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מודי בראון אתה צריך
פישלזון  |  2/03/10 14:13
2
ריקי חשבנו שאתה רציני סוף סוף
ארעים  |  2/03/10 22:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
הדוגמנית הבינלאומית תשמש כפרזנטורית של טבע נאות    הקמפיין צולם בלוקיישנים מיוחדים בסגנון רטרו    [מונד מצטלמת / צילום: מורג ביטן]
עידן יוסף
הכנסת מפרסמת את הוצאות הקשר לבוחר    כמה הוציאה לבני על עיתונים, מי הח"כ שקנה MP3, מי שילם על אתר אינטרנט שלא קיים ומי שילם 7,000 שקל לכתיבת נאומים?
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה ממחקר שנערך על-ידי חוקרים ישראלים    נמצא כי ההצלחה בנסיגה זהה בדיאטה דלת שומן, ים תיכונית או דיאטה דלת פחמימות, ומתווכת על-ידי ההפחתה בלחץ הדם הנגרמת כתוצאה מהירידה במשקל
חגית ברונסקי, מור לביא
סיכום שנת 2009 של יפעת מחקרי מדיה: מדוע נשארו איתן ורטהימר, גיל שויד ובני שטיינמץ מחוץ למדורי הרכילות?    למה אנשי עסקים כל-כך אוהבים שמרכלים עליהם?    רשימת האנשים שהכי כיף לדבר עליהם    במקום הראשון - בנימין נתניהו
עידן יוסף
אבי בזורה פורש מתפקיד מנכ"ל הבנק לאחר שנתיים בתפקיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il