X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי סאגה לא נעימה של מספר חודשים במהלכה הודח קונאן אובריאן בטרם עת מממלכת הליייט נייט של NBC, שב ג'יי לנו לכורסת המנחה הקבועה שלו והשאיר את המבקרים לומר: במערב אין כל חדש
▪  ▪  ▪
אין חידושים. לנו [צילום: AP]

הסאגה הארוכה של רשת השידור האמריקנית NBC באשר למשבצות השידור של תוכניות הלייט נייט, ובראשן הדילמה בין ג'יי לנו לקונאן אובריאן בהנחיית התוכנית "The Tonight Show", הגיעה אמש (שלישי) לסיום כאשר לנו שב לכסא המקורי שלו. בשעה 23:35 (אתמול, שעון ארצות הברית) פתח לנו את התוכנית במונולוג שהתחיל במילים: "אני ג'יי לנו, המנחה שלכם. לפחות כרגע".
כל העיניים בארצות הברית היו נשואות אמש אל המנחה שחזר למרכז העניינים עם המרואיינים ג'יימי פוקס ולינדזי ווהן. הביקורות הציגו מגמה מעורבת של התייחסות אל הפורמט המחודש של ה"טונייט שואו" ורובן ככולן הזכירו, מעל לכל, את השולחן החדש שלנו רכש לכבוד ההתחלה. בכל זאת, הוא לא הפסיק להזכיר אותו. אספנו עבורכם מקבץ של דעות שפורסמו הבוקר בעיתוני ארצות הברית.
USA TODAY
"קשה לקבוע אם לנו אכן מאושר במיקום החדש שלו אבל מה שברור בוודאות זה שהוא לא ממש מתאמץ לשמור על מקום עבודתו כעת כשהשיג אותו מחדש. באמת, ההפתעה היחידה הייתה שהמונולוג היה ברובו לחלוטין לא קשור לשעה החדשה של לנו, מצב שהגיוני לחשוב שנמצא כעת בתודעתם של רוב הצופים".
THE WASHINGTON POST
"בסופו של דבר, לנו מוכשר באופן ממוצע וזה עניין שמעמיד את הצופים בעמדה נוחה יחסית. היו שם הבדיחות הקלילות והטיפוסיות שלו, בין היתר על בעיות הלב של דיק צ'ייני ועל פרשת טייגר וודס. היה ראיון מתלקק עם מחליק הסקי האולימפי לינדזי ווהן שסלל את הדרך לראיון עם שרה פיילין שייערך בשבוע הבא. אומנם לא היה כאן שום דבר חדש ומקורי, אך אין ספק שהיה כאן אדם שמח מאוד על הבמה".
NEW YORK DAILY NEWS
"לנו הוכיח השבוע שייתכן ומדובר באדם היציב ביותר באמריקה. הוא הגיש את התוכנית שלו אמש בדיוק באותה דרך בה הוא עושה כל תוכנית שלו; הוא יודע איך לספר בדיחות והוא יודע להתנהל בזמן ראיון, בייחוד עם אדם כמו ג'יימי פוקס.
השינוי הגדול ביותר מהגרסא הקודמת של לנו הוא שרשת NBC קנתה לו שולחן שוב. זה טוב, כיוון שהוא מעולם לא היה אחד מאותם מראיינים בסגנון אופרה, שמשדר החוצה נוחות ואמפטיה. קצת יותר רשמי בשביל לנו הוא ללא ספק מצב טוב יותר".
LOS ANGELES TIMES
"היה זו ג'יי לנו מושלם ותמציתי, איש של אנשים, ואחרי שהשולחן החדש נחשף אכן נראה היה כאילו שבעת החודשים האחרונים היו מעין עולם מקביל, אם לא חלום. אין ספק שלנו מחויב מעמקי נשמתו להיותו מנחה של תוכנית לילית. למרות שדמויות מסוימות בתוכנית עזבו - קיבל לנו את השולחן שלו, את האורחים שלו ואיש לא ציפה ממנו לעשות דבר פרט למה שעשה במשך שנים כה רבות: להגן על קיומה של ה'טונייט שואו'. אחרי כל מה שקרה, ייתכן שזה לא מספיק, אך נכון לעכשיו - לנו מאמין בבירור שהוא חזר למקום אליו הוא שייך".

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  03/03/2010   |   עודכן:  03/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שרה פיילין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'יי לנו חזר לטונייט שואו והמבקרים אדישים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
13 קטינים תושבי המרכז נאשמים כי אנסו נערה שגילתה תלות באחד מהם    "זה אחר זה, כל אחד לחוד וביחד ביצעו בה מעשי סדום ומעשים מגונים תוך שהם יודעים כי היא אינה מעוניינת בכך"
עופר וולפסון
שר האוצר יובל שטייניץ, ביחד עם מנכ"ל משרדו, השתתפו אמש באירוע השנתי של לשכת המסחר ישראל-צרפת
גלית יצחק-אוגנוב
השניים יככבו בקמפיין טלוויזיה של מותג הבשר אדום-אדום    הקמפיין יעלה תחת הסיסמה: "אדום אדום. בשר בשר. טרי טרי"    [שייקה לוי בקמפיין]
עופר וולפסון
תחום המסעדות ובתי הקפה המשיך להיות גם בפברואר הענף החלש והמסוכן ביותר במשק, אולם מצבו השתפר מעט    הסיכון הכללי במשק רשם שיפור של 3%    חלה ירידה בשיעור החברות המדורגות ברמות הסיכון הגבוהות ביותר
עופר וולפסון
הוראת החשכ"ל שפורסמה היום תחייב משרדי ממשלה להשתמש בחומרי בנייה ממוחזרים בהתקשרויות ובמכרזים    נכון להיום, כמחצית מפסולת הבניין בישראל מגיעה לאתרים פיראטיים או מושלכת בשטחים פתוחים, ופוגמת בקרקע, במי-התהום ובבעלי-החיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il