X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל פיצה האט: "האח היה גדול מכפי שחשבנו - מכרנו בקצב של 1,000 שקל בדקה" הכנסות הזכיינית קשת מהתוכנית בעונה זו - לא כולל ההכנסות מהגמר - הסתכמו ב-87 מיליון שקל לפי נתוני הרייטינג הראשוניים צפו בגמר 30.6% מאוכלוסיה היהודית בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בגמר "האח הגדול" צפו כ-1.5 מיליון איש, מה שסיפק לזכיינית קשת נתון רייטינג ראשוני של כ-30.6% מהאוכלוסיה היהודית. נתוני רייטינג סופיים יפורסמו היום.
בשעה 22:36, לקראת ההכרזה על הזוכה, רשמה קשת שיעור צפייה של 39.2%. בגמר של העונה הראשונה נרשם רייטינג מעט גבוה יותר, של כ-37% מהאוכלוסיה היהודית. עונת ה-VIP של התוכנית הסתיימה עם רייטינג של 31.7%.
לא רק קשת נהנתה מהרייטינג בערב הגמר. גם עסקי המזון המהיר גזרו קופון ביום חמישי האחרון. "'האח הגדול' היה גדול משחשבנו, לא ייאמן עד כמה התוכנית הזו חזקה", כתב מנכ"ל ובעלי פיצה האט ישראל, אודי שמאי, בעמוד הפייסבוק של רשת הפיצריות. לדבריו, המכירות של פיצה האט זינקו במשך השידור לקצב של 1,000 שקל בדקה.
הערב של רבים מהצופים החל עוד קודם, כשמכבי תל אביב עלתה למשחק חשוב מול סיינה. ערבי צפייה כאלה מתאפיינים בצפייה בצוותא. לפי הערכות, ערבים כאלה יכולים להביא לעלייה של עשרות אחוזים בכמות הזמנות מזון ב"טייק אווי" בהשוואה לערב רגיל.
הזוכה בעונה, אלירז שדה, יקבל מיליון שקל. לאחר תשלום מס יישארו בידיו 750 אלף שקל. בגמר נהנתה קשת מיותר מ-2 מיליון הודעות sms, שעבור כל אחת מהן שילמו השולחים שקל אחד. לדברי מנחה התוכנית, ארז טל, מדובר במספר גבוה לעומת השנה שעברה.
הכנסות העונה הנוכחית, שמאז עלייתה לאוויר לפני שלושה חודשים וחצי כיכבה בראש טבלאות הרייטינג, הסתכמו בכ-87 מיליון שקל עבור העונה כולה, ובמיליונים נוספים מתוכנית הגמר בלבד. ההכנסות כללו כ-10 מיליון שקל מחסויות ותוכן שיווקי, כ-5 מיליון שקל מערוץ 20 ומיליוני שקלים נוספים מהודעות sms והורדות בסלולרי.
התוכנית שהתה 15 שבועות ברציפות במקומות הראשון והשני בטלבאות הרייטינג, החל בשבוע השידורים הראשון. העונה הנוכחית מצטרפת לעונה הראשונה של התוכנית ולעונת ה-VIP בטבלת התוכניות הנצפות בכל הזמנים, ומדורגת בה במקום הרביעי.
28 מיליון ביקורים באתר התוכנית
בתוכנית הגמר, שנמשכה כשעתיים וארבעים דקות, שובצו מקבצי פרסומות רבים. בין המפרסמים הבולטים היו רבוע כחול, המפעילה את רשת מגה בעיר, שניצלה את הרייטינג הגבוה לפרסומת חדשה. כמו-כן בלטו הבנק הבינלאומי, עם פרסומת בכיכובו של השחקן אסי כהן ורשת אייס. נותנת החסות הגדולה של התוכנית, בזק, פירסמה את "ברייק הזהב" - פרסומת הגמר ששודרה רגע לפני ההכרזה על זהות הזוכה. עבור הפרסומת שילמה בזק סכום מוערך של כ-200 אלף שקל.
מנתונים על העונה הנוכחית שנמסרו מקשת עולה כי מדי שבוע ביקרו באתר "האח הגדול" כחצי מיליון גולשים יחודיים כשמאז השקת התוכנית נרשמו קרוב ל-28 מיליון ביקורים באתר. יותר מ-45 מיליון צפיות וידיאו נרשמו בתוכני "האח הגדול" באתר, 77% מהן בשידור חי של מצלמות ב"בית האח הגדול". ממוצע הצפייה בכל התחברות למצלמות השידור החי הוא 23.50 דקות. כחצי מיליון גולשים הורידו את סרגל הכלים makoLive.
התוכנית "האח הגדול" הופיעה ב-2,653 כתבות בעיתונות המודפסת בישראל וב-2,888 אייטמים באתרי האינטרנט שנסרקים על-ידי קבוצת יפעת. שווי החשיפה שווה ערך לכ-50 מיליון שקל לפי מחירי מחירון ול-17.5 מיליון שקל במחירים ריאליים.
מור לביא, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "התוכנית זכתה לסיקור נרחב לא רק בשל האופי המיוחד שלה ושל משתתפיה - שמושכים תשומת לב של רבים - אלא גם בשל הפעילות העסקית הענפה סביבה, הכוללת חסויות וביצוע פעילויות בתחום התוכן השיווקי".

תאריך:  07/03/2010   |   עודכן:  07/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ארז טל  האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיצה האט מכרה ב-1,000 שקל לדקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא משתתפת בהתבהמות הזאת
מיכל מירושלים  |  7/03/10 09:11
2
במקום התבהמות אולי מציצנות
קוסם  |  7/03/10 12:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נער בן 16 חשוד ברצח סיסאי אשטו אתמול בעת ששאפו יחד גז מזגנים על גג בית ספר בנתניה    החשוד הודה במיוחס לו וטען כי הגז שיבש את שיקול דעתו
איריס פרחי
לדברי הזוג, השכנים תלשו את שמם מתיבת הדואר ולאחר שהתקינו מצלמות - ההתנכלות פסקה    הנתבעים השיבו כי דווקא התובעים התנכלו להם, אך חויבו בפיצוי
איריס פרחי
לדבריו, הנתבע התחמק ממנו, לא תיקן נזילות בביתו ואיים שיתקע לו כדור בראש    הנתבע הכחיש את הדברים וטען כי ניסה לתקן את הנזילה - וחויב בפיצוי
איריס פרחי
הנער, כיום בן 19, רצח יותר מ-20 חתולים בדקירות סכין ובהגיעו לגיל 18 חש חוסר סיפוק מרצח חתולים והציע לחברו לרצוח אדם מבוגר שטייל עם כלבו    בית המשפט גזר עליו 21 חודשי מאסר
גל סרטי המלחמה האמריקנים המדגיש את הנאמנות למולדת לא פסח גם על מטען הכאב    הסרט עשוי היטב ומרתק, אך בטקס אוסקר ישראלי ספק אם היה זוכה לפירור של הזדהות הצופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il