X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קרנבל פורים חגיגי אשר תוכנן למאות תלמידי תיכון עמי אסף בבית ברל בוטל, כך על-פי החלטת מנהלת בית הספר, ציפי אבנון, משום שאחד התלמידים הוכה תלמידי התיכון זועמים: "למה להעניש את כולנו?"
▪  ▪  ▪
מנהלת ביה"ס: החלטתי מעבירה מסר חד-משמעי - לא נקבל אלימות! [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

תלמידי תיכון עמי אסף שבכפר סבא זועמים: מנהלת בית הספר החליטה להעניש את כל תלמידי התיכון, וביטלה את חגיגות פורים, משום שאחד התלמידים הוכה על-ידי שני תלמידי השכבות הבוגרות (שכבת י"ב).
תלמידי התיכון זועמים ופנו בתלונה על החלטת המנהלת להעניש את כל התלמידים. מדובר בתיכון אזורי המשלב תלמידים מכל האזור, כולל כפר סבא, רעננה, כוכב יאיר, צור יגאל ויישובי הסביבה. בתיכון זה לומדים החל מהכיתה ז' ועד כיתה י"ב.
כאמור, 1,147 תלמידי התיכון הוענשו בשל מעשיהם של מספר תלמידים בשכבת י"ב. "מה זה קשור אלינו?", התלוננו תלמידי השכבות הנמוכות יותר. "המנהלת יכלה להעניש את השכבה הספציפית או את התלמידים האלימים ולא את כל בית הספר".
כך או כך, מנהלת התיכון, ציפי אבנון, ביטלה כאמור את חגיגות פורים, כולל יום התחפושות שנחגג בכל הארץ, והתלמידים הגיעו ליום לימודים רגיל. לדברי משרד החינוך, ההחלטה גובתה על-ידי ועד ההורים המוסדי. הורי התלמידים הודיעו כי לא יעברו לסדר היום ויגישו תלונה רשמית על ההחלטה.
מהמינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך נמסר: "המשרד מגנה ורואה בחומרה רבה כל ביטוי של אלימות. לגופו של עניין יצוין כי ביום הלימודים האחרון שלפני חופשת פורים (25/2) הוכה תלמיד בבית הספר ונפצע. התלמיד טופל בבית הספר ופונה לחדר מיון בלוויית אימו, משם שוחרר כעבור זמן קצר. במקביל, עדכנה הנהלת בית הספר את כל הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך, במועצה האזורית ובמשטרה, וכן את כל הורי בית הספר. התלמידים המכים הושעו עד לבירור נסיבות המקרה. לנוכח הצורך לאפשר בחינה וטיפול של האירוע ולקיים פעילות חינוכית בנושא עם כלל תלמידי בית הספר מיד לאחר חופשת פורים, החליטה הנהלת בית הספר - בגיבוי של יו"ר ועד ההורים הבית ספרי - לבטל את מסיבת פורים, שהייתה אמורה להתקיים ביום שלישי בשבוע שעבר (2/3)".
מנהלת בית הספר, ציפי אבנון, סירבה לשוחח בנושא והעבירה תגובתה באמצעות דוברות המועצה האזורית דרום השרון: "ההחלטה לבטל את חגיגות הפורים בביה"ס עמי אסף נועדה לאפשר בחינה וטיפול של האירוע ולהעביר מסר חינוכי חד-משמעי וברור בדבר העדר סובלנות לגילוי אלימות בקרב התלמידים. במקום חגיגה מרכזית קיים ביה"ס פעילויות כיתתיות ופעילות הסברה למניעת אלימות. במקביל הושעו התלמידים המעורבים עד לבירור נסיבות המקרה. המועצה רואה בחומרה רבה כל גילוי של אלימות ומגבה את החלטת הנהלת ביה"ס".

פורסם במקור: עיתון קול הכפר
תאריך:  08/03/2010   |   עודכן:  08/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התלמיד הוכה; המנהלת הענישה 1,147 תלמידים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מצוין. כל הכבוד למנהלת.
מורה  |  8/03/10 17:51
2
תמיכה במנהלת
איתן צור  |  8/03/10 18:00
3
ישר כוח, למנהלת!!!!! ל"ת
הניה  |  8/03/10 18:30
4
כל הכבוד למנהלת
מנהלת עם בייצים  |  9/03/10 06:26
5
דעת הכותבת אינה מעניינת
בן של פרטיזן  |  18/03/10 14:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
מחקר שנערך באוניברסיטת בן-גוריון ובסורוקה מצא כי במשפחות בהן האבות היו מעורבים בטיפול בילדיהם, הקשר שלהם ושל האימהות עם הילדים, היה חיובי יותר
עופר וולפסון
הסתכם ב-7,952 שקלים בקרב כלל העובדים    על-רקע המשבר, בענף הבנקאות והפיננסים צנח השכר ב-13.2% בממוצע ב-2009    ההתאוששות בשוק העבודה במחצית השנייה של השנה מחקה את הירידה במספר המועסקים לעומת 2008
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני שוק מטבע החוץ לחודש פברואר    חלקם הגיע ל-63%, בהשוואה ל-60% בינואר ולכ-56% בדצמבר    נפח המסחר הכולל במט"ח הסתכם בכ-92 מיליארד דולר    בנק ישראל רכש בפברואר כ-200 מיליון דולר
אלעזר לוין
הכיסוי - עד 2 מיליון שקל לשנה ולאירוע
גלית יצחק-אוגנוב
במכתב ששיגרה ח"כ ברקוביץ' למנכ"ל הכנסת, היא טוענת כי בכל מרחבי הכנסת הטמפרטורה מגיעה ל-16 מעלות, מה שגורם לה ולאחרים לחלות לעיתים קרובות    דורשת מלנדאו: מצא פתרון הולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il