חביבה נוי תבעה את חברת צבר בבית משפט לתביעות קטנות בהרצליה, בסכום של 20,000 שקל, לאחר שטסה לחו"ל במפח נפש.
מכתב התביעה עלה כי היא ובתה רכשו כרטיסי טיסה מישראל לארה"ב, דרך לונדון, באמצעות צבר, ליום 5.6.09 והטיסה מישראל הייתה אמורה לצאת בשעה 07:55. בחודש מרס שונה מועד הטיסה מישראל ונקבע לשעה 06:30. לדברי נוי, היא לא הייתה מודעת לשינוי בשעת הטיסה, וביום הטיסה הגיעה לשדה התעופה בשעה 05:15 ולא קיבלה שירות ראוי. בנוסף, נציגת חברת התעופה התייחסה אליה בזלזול. בסופו של דבר, נוי טסה בטיסה מאוחרת יותר, במהלכה לא קיבלה אוכל צמחוני ונגרמה לה עוגמת נפש.
צבר טענה בכתב ההגנה, בהסתמך על מידע שקיבלה מחברת התעופה, כי נוי הגיעה לשדה התעופה בשעה 06:10 ולכן לא הספיקה לצאת בטיסה המתוכננת. צבר צירפה העתק הודעות דואר אלקטרוני שנשלחו לנוי, מיום 24.3.09 ושכללו כרטיסי טיסה מתוקנים, וטענה שאם נוי הייתה מעיינת בהם היטב, הייתה מבחינה ששעת ההמראה מישראל הוקדמה. צבר ביקשה לדחות את התביעה.
השופט
שאול אבינור ציין בפסק הדין, כי קשה לקבוע מה הייתה השעה המדויקת שבה התייצבה נוי לטיסה, וגם לא ברור מה קרה עם הודעות הדואר האלקטרוני שנשלחו וכללו כרטיסי טיסה מתוקנים. "יחד עם זאת, לא יכולה להיות מחלוקת כי מחובתה של חברה המספקת שירותי תיירות להודיע באופן ברור ללקוחותיה כאשר יש שינוי במועד הטיסה", אמר.
השופט דחה את טענתה של צבר, כי אם נוי הייתה מעיינת בכרטיסי הטיסה החדשים, היא הייתה מבחינה ששעת ההמראה מישראל הוקדמה. "אין לקבל טיעון זה כי זו הייתה חובתה של הנתבעת להעמיד את התובעת על השינוי שנערך וזאת באופן בולט וברור, ומכאן שיש יסוד לתביעתה של התובעת".
הוא הוסיף כי בסופו של דבר, נמצאה לנוי ולבתה טיסה חלופית, והן הגיעו, פחות או יותר, בזמן המתוכנן לארה"ב. לפיכך, ציין, סכום התביעה מופרז בעליל. השופט חייב את צבר לשלם לנוי סך של 500 שקל בתוספת 500 שקל הוצאות, בתוך 30 יום.