X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתחרות "דג הזהב" ה-16 של רשת העיר זכו השנה במקום הראשון שתי מודעות במשותף: "רנטגן" דפי זהב של שלמור אבנון עמיחי/Y&R ו"צילום מחזור (אפקט האקס)" של מקאן אריקסון מיד אחריהן, בהפרש של נקודה אחת, זכו LEAD ל"דקסל" הצוותים שעבודותיהם זכו, יוגשו לתחרות "אריה הזהב" וזכו בנסיעה לפסטיבל קאן
▪  ▪  ▪
רנטגן דפ"ז [צילום: יח"צ]
דקסל [צילום: יח"צ]

אקס אפקט [צילום: יח"צ]

שלוש מודעות הפרינט הזוכות בתחרות "דג הזהב ה-16" של רשת העיר הוכרזו בסוף השבוע באירוע שהתקיים ב”קומה הרביעית", ברחוב החרש 8 בתל אביב.
במקום הראשון זכו השנה שתי מודעות במשותף: מודעה של שלמור אבנון עמיחי/Y&R ל"רנטגן" של דפי זהב ומודעה של מקאן אריקסון ל"צילום מחזור (אפקט האקס)". מיד אחריהן, בהפרש של נקודה אחת, הגיעה מודעה של LEAD ל"דקסל".
צוות השופטים בתחרות "דג הזהב" כלל את מנהלי הקריאייטיב המובילים בארץ. יו"ר חבר השופטים היה הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, המלווה את התחרות כראש צוות השופטים בשנים האחרונות.
התחרות, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ, כללה את מגוון המודעות הרשתיות שהתפרסמו במהלך החודשים נובמבר 2009 ועד פברואר 2010 במקומוני הרשת בגוש דן ובעכבר העיר.
הצוותים אשר עבודותיהם זכו בתחרות ייסעו לקאן שבצרפת, בה ישתתפו בפסטיבל "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן ומהווה את הכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית. כמו-כן, העבודות הזוכות יוגשו לתחרות בה מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט ותחומי שיווק ומדיה נוספים. כנציגת התחרות בישראל, רשת העיר מגישה את העבודות הזוכות בתחרות "דג הזהב" לתחרות "אריה הזהב" העולמית, וכן מקבלת את כלל העבודות הזוכות בפסטיבל על-מנת להציגן בארץ.
כמו-כן, בכל שנה בוחרת הנהלת "אריה הזהב" נציג ישראלי מתחום המדיה לשפוט בתחרות, השנה נבחר גלעד קט, מנהל הקריאייטיב ממדיה.קום. בנוסף, בחרה הנהלת "אריה הזהב" לראשונה השנה שופט מישראל לשפוט בקטגוריית הדיירקט: קובי ברקי, שותף וסמנכ"ל קריאייטיב ממשרד פרסום שמעוני פינקלשטיין.
לדברי רמי גז, מנכ"ל קבוצת הארץ, "תחרות 'דג הזהב' הינה מסורת בתעשיית הפרסום בישראל. אנו נוכחים לדעת כי משרדי הפרסום מציגים באמצעות מודעות הפרינט רעיונות חדשניים ומקוריים משנה לשנה. אנו מאחלים הצלחה למתמודדים בתחרות 'אריה הזהב'".
רשת "העיר", השייכת לקבוצת הארץ, הינה רשת העיתונות המקומית הגדולה בישראל וכוללת כ-15 מקומונים בפריסה ארצית, עכברים ולוחות. בין העיתונים המקומיים הידועים ביותר של הרשת ניתן למנות את "העיר" התל אביבי, "העיר כל העיר" ירושלים ו"העיר צומת השרון" - העיתון המקומי של אזור השרון.

תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שתי מודעות זכו במשותף ב"דג הזהב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת האתיקה הארצית של לשכת עורכי הדין הודיעה כי תבחן מחדש את החלטת הוועדה המחוזית בתל אביב לגנוז את התלונה נגד עו"ד פישר שכינה הכרעת דין של שופט - "מעשה פלילי"
עידן יוסף
בפתח ישיבת הממשלה הודה כי גם נושאי הליבה יעלו בשיחות הקרבה    הבהיר: המכתב לממשל האמריקני נכתב ביוזמתי כדי למנוע פרשנויות, ואף נידון בשביעייה
יפעת גדות
מחמוד אחמדינג'אד מבקש לקיים משאל-עם כדי לאשר קיצוצים בסובסידיות    פרשנים טוענים כי אחמדינג'אד מקווה שהקיצוץ יאפשר לו לתעל חלק מהמזומנים ישירות לבוחרים התומכים בו
איציק וולף
לאחר חצי שנה של הפסקה, מחדשת אל על את קו הטיסות לאיסטנבול החל מחודש אפריל    שקדי: שיתוף הפעולה - גשר חשוב לתרומה ליחסים הטובים בין המדינות והעמים
יפעת גדות
היילים והדיילות של החברה ממשיכים בשביתה    החברה נאלצה לבטל למעלה מ-1,000 טיסות ומאות אלפי נוסעים נאלצו לשנות או לבטל תוכניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il