X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אף שבטר פלייס היא החברה היחידה שהודיעה על רצונה לפרוש רשת הטענה ארצית, ברשות טוענים כי יש להבטיח את אפשרות כניסתם של שחקנים נוספים לתחום בעתיד בלי שייאלצו להקים תשתית חדשה
▪  ▪  ▪
מעודדים שוק תחרותי ופתוח [צילום: AP]

רשות ההגבלים העסקיים מתנגדת למתן העדפה לחברה אחת בהקמת התשתית לרכב החשמלי. "היערכות המדינה בתחום התשתית לרכב חשמלי לא יכולה להיות לטובת חברה מסוימת. המערכת צריכה להיות פתוחה ברמת התשתית וברמת ההתחברות אליה", אמרו נציגי הרשות בדיוני הוועדה הבין-משרדית במשרד התמ"ת. בכך יצאה הרשות נגד מתן העדפה לחברת בטר פלייס, שבבעלות עידן עופר ושי אגסי, שהייתה היחידה שהודיעה על עניינה לפרוס רשת הטענה ארצית.
בסוף 2007 החליטה הממשלה על הקמת ועדה בין-משרדית לבחינת היערכות המשק לאפשרות כניסת הרכב החשמלי. הוועדה הוקמה במשרד האוצר ובהמשך הועברה למשרד התשתיות. היות שההיערכות כוללת בדיקת תשתיות הטענה, הוועדה תבחן בין היתר את העומס שעשוי להיווצר על מערכת החשמל, בהנחה שרוב ההטענות יבוצעו בלילה. ברשות ההגבלים העסקיים הבהירו כי יש למנוע ברגולציה מתן מונופול לחברה אחת לפריסת רשת הטענה, וכי יש להבטיח אפשרות לכניסת שחקנים נוספים לתחום בעתיד, אף אם כרגע אין הצעות מתחרות לזו של בטר פלייס. "חשוב שהרשת תהיה פתוחה ליותר משחקן אחד, וששחקן חדש לא יצטרך להקים רשת חדשה. שהוא יוכל מבחינה הנדסית, טכנולוגית ורגולטורית להיות חלק מהרשת", ציינו נציגי הרשות הוועדה.
"אולי בעתיד יהיו שחקנים מתחרים בטר פלייס, ואנחנו לא רוצים שהם יראו חומה של חסמי כניסה וחוסר תאימות במאפייני המערכת. שלא יהיה מצב שהמערכת תואמת מפרט טכני מסוים ואינה פתוחה למפרטים נוספים. שלא ייקבע סטנדרט תקינה שמותאם למאפייני חברה אחת", הוסיפו.
ברשות ההגבלים עומדים על כך שרשת ההטענה תוכל להכיל כמה שחקנים שיתחרו ביניהם על השירות לצרכן, ושהרשת תותאם לכל סוגי המכוניות החשמליות. "אנחנו שולחים נציגים לוועדה כדי לוודא שהאינטרס התחרותי נשמר. יהיה לזה משקל משמעותי במפת האנרגיה, התחבורה והכלכלה בעתיד", ציינו ברשות ההגבלים.
מחברת בטר פלייס נמסר בתגובה: "החברה שבה ומדגישה את מדיניותה המעודדת שוק תחרותי ופתוח של טעינת מכוניות חשמליות ומברכת על כל הצטרפות של מפעיל בתחום שיעודד את המעבר לתחבורה חשמלית. החברה עובדת בשיתוף מלא עם הגורמים הממשלתיים ומלכתחילה הבהירה, כי מדובר במערכת פתוחה, בהתאם לתקנים בינלאומיים אשר תאפשר לכל מפעיל להתחבר אליה. החברה פועלת באופן נמרץ להבטיח תקינה בינלאומית שתאפשר לכל לקוח ללא קשר לחברה אליה הוא קשור לנוע ממקום למקום".

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עידן עופר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות ההגבלים מתריעה ממונופול לבטר פלייס בתשתית למכונית החשמלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחיר החשמל
אחד שמבין בבטר פל  |  22/03/10 04:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומית צור
המבקרים רכשו 20 אלף כרטיסי קולנוע ומילאו את מגרשי החנייה עד אפס מקום    אחד המבקרים שביקר במקום בשבת סיפר: "בכניסה למתחם היו תורים של אנשים למדרגות הנעות ולסרטים רבים כבר לא נותרו כרטיסים"
חן מענית
השחקנית והדוגמנית נחקרה בחשד להעסקת עובדת זרה מסין ללא היתר במשך 4 שנים    בוהדנה הכחישה את הימצאותה של העובדת הזרה בביתה, אך לאחר חיפוש נמצאה העובדת כשהיא מתחבאת בין השיחים בחצר
גלית יצחק-אוגנוב
לאחר שמצבה של אורטל מרמת השרון, אשר סבלה ממחלה שגרמה לאי-ספיקת כליות, הידרדר - הוחלט שאביה יתרום לבתו כליה, למרות שסוג דמו אינו תואם את סוג הדם שלה    מצבה מוגדר טוב
מחלקה ראשונה
ההסכם כולל את 40 אלף עובדי ענף הדפוס    במסגרת ההסכם: יצטרפו למעלה מ-20 ענפים חדשים שההסכם העבודה הענפי לא חל עליהם עד כה    עוד הושג: עוגנו תנאי העסקה,שכר המינימום הענפי יהיה גבוה ב-250 ש"ח לחודש מהנהוג במשק, פנסיה, משמרות, אש"ל וחופשות    ההסכם יכנס לתוקפו עם מתן צו ההרחבה משר התמ"ת
סיון בראימן
עו"ד יאיר גרין נבחר לתפקיד    לדברי נשיאת האוניברסיטה: "אני מאוד שמחה על הבחירה הראויה, שללא ספק תתרום לתנופת ההתפתחות של האוניברסיטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il