X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח נרשם הודות לתוצאות הטובות בכי"ל, שהוסיפה לשורת הרווח של החברה כ-410 מיליון דולר צים ממשיכה להסב הפסדים - גרעה מהרווח כ-428 מיליון דולר המנכ"ל ניר גלעד זכה לעלות שכר של כ-10.41 מיליון שקל והיו"ר עידן עופר קיבל מהחברה עלות שכר בכ-4.38 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
עידן עופר, יו"ר ובעלים של החברה לישראל

החברה לישראל, חברת האחזקות שבשליטת עידן עופר, הצליחה לסיים את שנת 2009 ברווח נקי מזערי של כ-6 מיליון דולר לעומת רווח של כ-320 מיליון דולר בשנת 2008. כך עולה (יום ה', 25.3.10) מן הדוח הרבעוני והשנתי שלה. ברבעון הרביעי רשמה החברה רווח נקי של כ-126 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של כ-312 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה לישראל הסתכמו בכ-12.49 מיליארד דולר בשנת 2009, לעומת הכנסות של כ-19.8 מיליארד דולר ב-2008.
כפי שניתן לראות מן השיפור ברבעון האחרון של השנה, החברה לישראל דיווחה על שינוי חיובי במרבית פעילויות הקבוצה, לרבות צים, במהלך המחצית השנייה של 2009.
צים עצמה עדיין ממשיכה להסב הפסדים כבדים לחברה לישראל. את 2009 סיימה צים בהפסד של כ-432 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-332 מיליון דולר בשנת 2008. עם זאת, בין הרבעון השלישי לרבעון הרביעי חלו מספר שיפורים בתוצאותיה של צים: מחזור ההכנסות עלה מכ-596 מיליון דולר ברבעון השלישי לכ-688 מיליון דולר ברבעון הרביעי והכמויות המובלות על-ידי צים עלו מכ-455 אלף מכולות ברבעון השלישי לכ-498 אלף מכולות ברבעון הרביעי. למרות כל זאת, מחירי הדלק נטרלו במידה רבה את השיפורים הללו. מחיר דלק האוניות עלה מ-414 דולר ברבעון השלישי ל-444 דולר ברבעון הרביעי ופגע במידת מה בתוצאות החברה. בסופו של דבר, רשמה צים ברבעון הרביעי רווח של כ-81 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-199 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
האחזקה הרווחית ביותר בפורטפוליו של החברה לישראל ממשיכה להיות כימיקלים לישראל, שהניבה לה רווח של כ-410 מיליון דולר השנה. אחזקות מוצלחות נוספות הן בז"ן ואינקיה, שתרמו לשורת הרווח של החברה לישראל כ-83 מיליון דולר וכ-59 מיליון דולר, בהתאמה. בצד המפסידות, נמצאות טאואר ובטר פלייס, שיחדיו גרעו מהרווחים של החברה לישראל כ-88 מיליון דולר, וכמובן צים - שגרעה לא פחות מ-428 מיליון דולר מהרווח הנקי.
למרות הרווח הקטן, משכורות הבכירים בחברה לישראל ממשיכות להיות גבוהות מאוד. ניר גלעד, מנכ"ל החברה, זכה לעלות שכר של כ-10.41 מיליון שקל, מתוכם כ-2.93 מיליון שקל ניתנו לו במשכורת, והשאר בבונוסים ובתשלומים מבוססי מניות. עידן עופר, יושב-ראש החברה, זכה לעלות שכר של כ-4.05 מיליון שקל, מתוכם כ-2.70 מיליון ניתנו לו כמשכורת, והשאר במענקים. אלי גולדשמידט, חבר-הכנסת לשעבר המשמש כיום כסמנכ"ל תקשורת ורגולציה בחברה, זכה לעלות שכר של כ-4.38 מיליון שקל.
ניר גלעד, מנכ"ל החברה לישראל, מסר בתגובה לדוחות כי "העובדה שאת השנה הקשה ביותר בתולדות הכלכלה העולמית בעשורים האחרונים מסיימת החברה לישראל ברווח קטן, ולא בהפסד, תוך שהיא מבצעת הסדר הבראה ענק בהיקפו בצים, שכולל בתוכו הזרמה מסיבית על-ידי החברה לישראל של מאות מיליוני דולרים לצים, מעידה על חוסנה הפיננסי והכלכלי של החברה".

תאריך:  25/03/2010   |   עודכן:  25/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברה לישראל: רווח מזערי של 6 מיליון דולר ב-2009
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
למרות פסיקת בג"צ שאסרה לפתוח לעת-עתה "קווי מהדרין" חדשים אישר משרד התחבורה לאגד לפתוח קו נפרד שישרת את האוכלוסיה החרדית בחיפה, ברכסים ובאלעד    משרד התחבורה: מדובר בקו רגיל
אלעזר לוין
העירייה אישרה את הפרויקט ב-6 בינואר    היזמים יעמדו בלוח הזמנים של התב"ע    נותרו למכירה 50 דירות    שווי הפרויקט במחירי מכירה - 370 מיליון שקל    [הטרקטורים עובדים בפלורנטין]
אלעזר לוין
ישלם מחיר-שיא של 94,000 שקל למ"ר    נותרה למכירה עוד דירת-יוקרה אחת ברוטשילד 1    נמכרו 252 מ-272 דירות במגדלי יו
עופר וולפסון
במכתב תשובה לבקשתה להשעות את שר החוץ, כתבה הלשכה המשפטית של משרד רה"מ כי אין עילה להעביר את ליברמן מתפקידו טרם הסתיימה החקירה    אומ"ץ: "זה נכון בחוק היבש, אולם ישנו גם הפן המוסרי"
מערכת אתר ערוץ הספורט
מנהל מכבי ת"א לקראת פרטיזן (חי בספורט 5+): "נקווה שההפסד יעיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il