X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוכנית הסמכת המטוס מצריכה הטסה ע"י שלושה מטוסים שונים, בהם ייבדקו מערכות שונות ה-G250 צפוי להגיע לשוק ב-2011
▪  ▪  ▪
מטוס מנהלים G250 מתוצרת התעשייה האווירית [צילום: יח"צ]

התעשיה האוירית (תע"א) וחברת גאלפסטרים אירוספייס האמריקנית, חברה-בת של ג'נראל דינמיקס, דיווחו (יום ה', 25.3.10) על התקדמות בפרויקט מטוס המנהלים G250 המשותף להן, עם כניסתו של אב-הטיפוס השני לסדרת ניסויי טיסה.
המטוס השני המריא אתמול בצהריים מנמל התעופה בן-גוריון, והוטס ע"י צוות בראשות רונן שפירא, טייס הניסוי הראשי של החברה. במהלך הטיסה שנמשכה שעתיים, בדקו הטייסים את ביצועי המטוס בגובה 20,000 רגל והגיעו למהירות של 195 קשר.
מטוס הניסוי הראשון בסדרת G250 צבר עד כה למעלה מ-70 שעות טיסה מאז טיסת הבכורה בדצמבר 2009, והדגים בטיסות הניסוי את תקרת הטיסה של 45,000 הרגל (13,720 מטר) אליה יכול להגיע המטוס. המהירות מקסימלית אליה הגיע הייהת 0.85 מאך.
תוכנית הסמכת מטוס ה-G250 וקבלת אישורי רשויות התעופה מצריכה טיסות של שלושה מטוסים וכ-1,300 שעות טיסה מצטברות. כל מטוס משמש לבדיקות ספציפיות של תפקוד המערכות השונות. במטוס הראשון, נבדקו ביצועים ותכונות הטסה, במטוס השני נבדקו מערכות האוויוניקה ובעזרת המטוס השלישי ייבדקו תכולת מערכות המטוס. הערכות מבנה המטוס ותא הטייס החדש, תבוצענה בשנה הקרובה ובהמשך יבוצעו בדיקות ההתעייפות על דגם מבני של המטוס.
חברת גלפסטרים, כמשווקת המטוס, בנתה דגם של תא הנוסעים של מטוס ה-G250 בגודל אמיתי, על-מנת להגביר חשיפתו לקהלי היעד. הדגם מוצג בכל נמלי התעופה המרכזיים בארה"ב.
לקוחות יכולים להיכנס לתא הנוסעים, להתרווח בכיסאות הנוחים ולבחון מקרוב את אביזרי היוקרה השונים המותקנים במטוס.
המטוס יעבור רישוי מול רשויות התעופה הישראלית, האמריקנית והאירופית ב-2011. אז גם צפוי המטוס להיכנס לשוק.
דוד דגן, סמנכ"ל תע"א ומנהל חטיבת כלי טיס אזרחיים, אמר כי "הצלחת טיסת הבכורה של מטוס G250 השני בסדרה מצטרפת לרשימת הצלחות המלוות את הפרויקט מתחילתו ומציינת קצב התקדמות מרשים הודות לשימוש בטכנולוגיות וכלי פיתוח וייצור מהמתקדמים בעולם".

תאריך:  25/03/2010   |   עודכן:  25/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תע"א: אבטיפוס שני בפרויקט G250 הצליח בטיסת ניסוי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד ליצרנית המטוסים
ירון זכאי  |  25/03/10 18:31
2
תחזרו לייצר מטוס קרב,העולם...
דני בז  |  25/03/10 18:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שוחרר בערבות חשוד בהברחת משקאות אלכוהוליים וסיגריות, שחילק את המוצרים בין נוסעים בהתאם למכסת הפטור    התרגיל הצליח 56 פעמים ושווי המס שנגרע נאמד במאה אלף שקל
גלית יצחק-אוגנוב
אם אתם עדיין בחיפושים אחר מתנה מקורית לחג, להן כמה רעיונות
עופר וולפסון
הסכסוך - על-רקע טענות להתעלמות מצד ההנהלה לקיום מו"מ על תנאי העבודה עם העברת גרעין השליטה בחברה לידי שאול אלוביץ'
גלית יצחק-אוגנוב
מרתון ההכנות לקראת החג גורם למאחרים ללחצים ולמתחים רבים    להלן סדרת טיפים שיעזרו לכם להסדיר את הנשימה ולעבור את החג בקלות
עופר וולפסון
הרווח נרשם הודות לתוצאות הטובות בכי"ל, שהוסיפה לשורת הרווח של החברה כ-410 מיליון דולר    צים ממשיכה להסב הפסדים - גרעה מהרווח כ-428 מיליון דולר    המנכ"ל ניר גלעד זכה לעלות שכר של כ-10.41 מיליון שקל והיו"ר עידן עופר קיבל מהחברה עלות שכר בכ-4.38 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il