X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היה משבר? מלונות תל אביב בתפוסה מלאה מלון הילטון מדווח כי 5,000 מנות נרכשו לאכילה מחוץ למלון, פי חמישה יותר מאשר בשנה שעברה
▪  ▪  ▪

לא פחות מאלף איש שילמו 1,100 שקל לאדם ואף יותר, כדי להסב לליל הסדר במלון הילטון תל אביב. לצד היות המלון בתפוסה מלאה, מתקיימים גם 23 סדרים פרטיים, שבהם מחירי המנות בתפריט מטפסים עוד יותר. כמו כן, נרכשו 5,000 מנות לאכילה מחוץ למלון, פי חמישה יותר מאשר בשנה שעברה.
גם במלון שרתון תל אביב התפוסה בחדרים היא כ-90% וכ-350 איש חוגגים את ליל הסדר באולמות השונים. גם כאן נראה שהכסף לא מהווה בעיה. סדר פסח עם חזן ו-5 מנות בהגשה עולים 990 שקל לאדם, ואין מקום פנוי. לסדר ללא חזן המחיר יורד ל-700 שקל.
מלון דן תל אביב אף הוא בתפוסה כמעט מלאה וכך גם ארוחות ליל הסדר. במלון נפתח האולם הגדול אחרי שיפוץ וסדרים נוספים מתקיימים באולמות השונים במחיר 1,050 שקל למבוגר ו-790 שקל לילד. במלון קרלטון תל אביב התפוסה עומדת על 75% ולסדר יסבו 500 סועדים, מתוכם 350 אורחי המלון ו-150 אורחים חיצוניים. חלק מהסדרים הם עם חזן בהגשה (870 שקל) ואחרים עם מזנון וסדרים פרטיים בלי חזן (450 שקל).
במלון דן תל אביב יוגשו אחרי המרק והקניידלעך פילה דג ים בעגבניות פלפל צ'ומה וכוסברה על קטיפת ארטישוק, פילה בקר צלוי בציר טבעי, סלט תפוחי אדמה ושמן כמהין על ירקות אביב. בקרלטון יכלול התפריט - בנוסף לגפילטע פיש - מעדן כבד עוף בליווי ריבת תאנים, דואט צלעות עגל חלב ושוק אווז ברוטב טבעי וטרילוגיית סלט תותים, סופלה שוקולד ומוס הדרים לקינוח.
לפי נתוני התאחדות המלונות, באילת צפויים המלונות להיות בתפוסה של כ-80% בחג הראשון ובכ-90% בחול המועד; בירושלים, ממוצע של כ-75% לאורך החג; בטבריה כ-80% בחג הראשון וכ-70% במהלך החג; בים המלח כ-90%, בחיפה 90%-80% ובקיבוצים 95%-90%.
כמדי שנה הישראלים מעדיפים לבלות את ליל הסדר בחיק המשפחה או בהרכב מורחב במלון, והלחץ העיקרי על אתרי הנופש והצימרים מתנקז לחול המועד. כמו כן, יש ביקוש גבוה לצימרים משפחתיים פי כמה מאשר לצימרים זוגיים. בגולן ובנגב כמעט לא נותרו צימרים פנויים ואילו ברחבי הגליל העליון והמערבי ובעמקים, התפוסה הממוצעת עמדה על 60%-50%, כאשר בתחילת החג ובסופו יש צימרים פנויים ובחול המועד קשה מאד להשיג מקום.
לדברי אלי משש מאתר צימר, בגלל מיעוט ההזמנות, מסכימים בעלי צימרים זוגיים לקבל גם משפחות וכן מורידים מחירים. באתר יש מבחר של צימרים של הרגע האחרון לפסח.
בגולן התפוסה גבוהה מאוד ואילו המלונות בגליל נהנים מתפוסה גבוהה בזכות הזמנות מוקדמות מסוכנים המוכרים לציבור הדתי. גם משפחות נוהגות לחזור למלונות מדי שנה, כשהן גם מתאחדות עם בני משפחה וחברים מחו"ל. במלונות נערכים סדרים קבוצתיים ופרטיים בנוסף לסדר הכללי בחדר האוכל של המלון.
עמותת התיירות ארץ הגליל מרכזת מאגר של מקומות פנויים לחג ברחבי הגליל וערוכה לתת מענה לפונים ולהפנות אותם אל אותם מקומות. לדברי מנכ"ל העמותה, ענת נסים, המחירים דומים למחירי השנה שעברה ויש יציבות במחירי הצימרים לאורך השנה. "מטבע הדברים, בחגים יש בדרך כלל עליה מסוימת במחיר", היא מסבירה.
לדברי מיכל עוזיהו, רכזת תיירות נגב ברשות לפיתוח הנגב, בצימרים ברחבי הנגב התפוסה כמעט מלאה וגם בחאנים התפוסות גבוהות.

תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הילטון: אלפי מסובים שילמו יותר מ-1,100 שקל לאדם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
העיקר הבריאות
קתו הזקן  |  29/03/10 18:32
2
הרוב הם מרוקאים אידיוטים שאין
להם מה לעשות אלא  |  29/03/10 20:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לי-אור אברבך
הכתבת הצבאית של "קול ישראל" מתנגשת עם הגוף הקונצנזואלי ביותר במדינה    "היו לי תקופות של תסכול גדול, שניסו להצר את דרכיי; גופים שונים ניסו לסתום לי את הפה בכל דרך, עד כדי כך שהיו עליי מאבטחים"
לי-אור אברבך
הפרשן המדיני של "מעריב" מעריך כי האיום הגדול ביותר כיום על חופש העיתונות הוא "ישראל היום"    "כדי להרגיש שאתה לא צריך אף אחד צריך 10 מיליון דולר בבנק, ואין לי אותם. כשאתה מתחיל ללחך פנכות - גורלך נגזר"    ישראל היום: "בן כספית יכול להירגע. אין לנו כוונה להציע לו עבודה"
עופר וולפסון
המשפחה הצהובה המפורסמת ביותר בועלם נחתה לביקור בארץ הקודש, במהלכה חווה הומר את "סינדרום ירושלים" ומשוכנע כי הוא המשיח
עופר וולפסון
ירד במהלך המסחר אל מתחת לרף 3.70 שקלים    היום ומחר לא יתפרסם שער יציג עקב חג הפסח    ההערכה בשוק: מגמת התחזקות הריבית, ועמה השקל, תימשך
עידן יוסף
צמרת המדינה הגיעה לנחם את המשפחות לפני שקמו מהשבעה
רשימות נוספות
איך צ'יפר כץ את שחקני הפועל חיפה?  /  תומר לוי
פסח 2010: מה לראות בטלוויזיה?  /  עכבר העיר אונליין
לקראת ליל הסדר: כיצד תמנעו עצירות וצרבת?  /  גלית יצחק-אוגנוב
חג העצמאות  /  ציפי לידר
האמנה  /  יצחק מאיר
קוצר רוח ועבודה קשה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il