X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תנועת אומ"ץ פנתה לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה ודרשה לחקור פרשיות שחיתות נוספות שבהן מעורבים ראש הממשלה לשעבר אולמרט ומקורבו לשעבר, עו"ד אורי מסר
▪  ▪  ▪
[צילום: ערוץ 2 ופלאש 90]

תנועת אומ"ץ פנתה (07.04.10) אל ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ', בדרישה לקבל את תגובת המשטרה בדבר שורת תלונות נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ונגד עו"ד אורי מסר, שותפו לשעבר של אולמרט, שטרם נחקרו על-ידי המשטרה.
"בתלונות אלו טענו כי לאורך הקריירה הציבורית של אולמרט בתפקידיו השונים, במישור הממלכתי והמוניציפאלי, חזר והופיע שמו של עו"ד מסר כפרקליטם של אילי הון וגופים כלכליים שנזקקו לשירותי המשרדים שעליהם חלש אולמרט. צערנו, התמקדה המשטרה עד כה רק בפרשת ההעדפות שניתנו ללקוחותיו של עו"ד מסר על-ידי מרכז ההשקעות בתקופה שבה כיהן אולמרט כשר התמ"ת. בגין חלק מהעדפות אלו עומד עתה אולמרט לדין. לקוחות אחרים שקיבלו העדפות לא נחקרו", כתב יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי.
להלן שורה של פרשות שלא נחקרו על-ידי המשטרה בעניין מערכות היחסים העסקיות לכאורה שהיו קיימות במשך השנים בין אולמרט ומסר וכן נושאים הקשורים באולמרט ללא מסר שגם לגביהם התלונות תלויות ועומדות:
  • כאשר כיהן אהוד אולמרט כשר הבריאות קיבל תוספת של כספי תיווך בסך 200 אלף דולר מיעקב נמרודי בעקבות עסקת מכירת הכשרת היישוב שאולמרט שימש בה כמתווך בטרם התמנה כשר בממשלה. מי שגבה את הסכום הנ"ל היה עו"ד מסר, וזאת למרות שהשניים הכריזו זמן רב קודם לכן על פירוק השותפות ביניהם. דבר זה מעיד על כך שהקשר ביניהם נמשך;
  • אולמרט תיווך בשעתו מכירת קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לאיל ההון ארקדי גאידמק. באופן מפתיע לחץ אולמרט על גאידמק לצרף את מסר לצוות הפרקליטים שטיפל בעסקה. נראה כי אולמרט יצא לכאורה נשכר מכך באורח אישי.
  • כאשר כיהן אולמרט כשר האוצר הוא הפעיל במשרדו לחץ כבד על חברת נמלי ישראל לבצע עסקה של רכישת קרקעות מחברת שמן. הופעל לחץ על חברי הדירקטוריון לאשר את העסקה מבלי שהובאה חוות דעת של שמאי ממשלתי לגבי שווי הקרקעות. העסקה אושרה בזכות קולותיהם של נציגי משרד האוצר. אחד הפרקליטים שטיפל בעסקה היה עו"ד מסר.
  • בשעתו הייתה עסקת רכישת קרקעות של הכנסייה הנוצרית בבית-שמש מידי הפטריארכיה. הפטריארך תיאפולוס גילה כי מי שפעל מאחורי הקלעים בעסקה היה עו"ד מסר. נמסר לו כי מי שהמליץ עליו היה ממלא-מקום ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט.
  • בתקופה בה כיהן אולמרט כשר התקשורת ייצג עו"ד מסר לקוחות שונים מול המשרד, והם זכו לקיצורי דרך בחסותו של אולמרט.
  • במרוצת השנים נהג אולמרט לקבל הלוואות כספיות נדיבות מאילי הון שהיטיב עימם מבלי שטרח להחזירם. אילי ההון לא התלוננו בחשד שיחשפו עצמם כנותני שוחד. בחלק מההלוואות האלו היה מעורב לכאורה גם עו"ד מסר.
  • בתקופת כהונתו של אולמרט כראש עיריית ירושלים, קיבלה סיעתו הלוואה של עשרות אלפי שקלים מכספי הסתדרות העובדים הלאומית שעליהם היה מופקד חברו הטוב אברהם הירשזון, שלימים מונה כשר האוצר. כספי ההלוואה הלא חוקית לא הוחזרו ופרשה זו נותרה פתוחה.
  • במרוצת השנים רכשו גופים כלכליים שונים ואילי הון ציורים של עליזה אולמרט במחירים מופרזים שלא הלמו את ערכן האמיתי של התמונות. עד כה פרשה זו נותרה פתוחה.

תאריך:  07/04/2010   |   עודכן:  07/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט ועו"ד מסר: הפרשות הפתוחות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נראה שהשותפות לא התפרקה .
ישמעאל  |  10/04/10 09:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ייצג משקיע מארה"ב, שקנה מצ'רני מתחם לבניית 220 דירות ב-30 מיליון דולר    גם המתווך מאיר רבין מעורב בפרשיה השנייה
עופר וולפסון
קצפו של רייפמן עלה בעקבות סירובה המתמשך של אלשיך לפסול את עו"ד איתן ארז מלשמש מנהלו המיוחד של רייפמן    ביניש: "לא מצאתי בהחלטותיו או בהתבטאויותיו של בית המשפט משום משוא פנים"
איציק וולף
בית המשפט העליון קבע כי אין עילה להתערבות בהליך שנמצא בטיפול בית המשפט המחוזי    המליץ לבקש הקדמת הדיון שאמור להתקיים ב-12 באפריל
עופר וולפסון
קצב לשעבר ברשת שפוטר ניסה לסחוט את החברה בטענה כי פרסומים מפגעים תבאורתיים אותף חשף יגרמו לה נזק של כ-30 מיליון שקלים    דרש דמי שתיקה של חצי מיליון שקלים
תומר לוי
בלם מכבי חיפה לפני הפועל: ערן לוי מסוכן אך שהאוהדים לא יתעסקו בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il