X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרקליטות המדינה מגישה לפרקליטי אמצעי התקשורת הצעה לצו איסור פרסום מעודכן והציבה אולטימטום: אם תקבלו את ההצעה - נגיש אותה כהצעה מוסכמת לבית המשפט, אם לא - תיאלצו להמתין לדיון ב-12 באפריל או להגיש בקשה מסודרת לדיון מוקדם הדיון בבית המשפט יתחיל בשעה 11:45
▪  ▪  ▪
[צילום: בוצ´צ´ו]

עיכוב בהסרה החלקית של צו איסור הפרסום בפרשייה הביטחונית. פרקליטות המדינה הודיעה לפרקליטי כלי התקשורת המעוניינים בהסרת צו איסור הפרסום, כי היא תציג בפניהם נוסח לצו חדש ומעודכן, וכי אם יסכימו לפרטים שעדיין יהיו אסורים לפרסום - תגיש הפרקליטות לבית המשפט את הנוסח כהצעה מוסכמת על שני הצדדים, ותבקש ליתן צו חדש שיאפשר פרסום חלקי של הפרשה.
עורכת הדין דסי פורר הודיעה על ההצעה לעורכי הדין שהופתעו לגלות בשעה 9:00 כי נציגי הפרקליטות כלל לא הגיעו לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה.
במידה ולא יסכימו עורכי הדין של כלי התקשורת להצעת הפרקליטות לצו המעודכן צפויה הפרקליטות להותיר בידיהם שתי ברירות: להמתין לדיון המתוכנן בעניין לתאריך 12 באפריל, או להגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט להקדמת הדיון. זאת על-פי המלצת שופט בית המשפט העליון אשר גרוניס. השופט גרוניס דחה אתמול את עתירת חדשות 10 בעניין וקבע כי בית המשפט העליון לא יתערב בתיק הנמצא בימים אלה בטיפול ערכאה נמוכה יותר.
בשערי בית המשפט התקבצו בשעות הבוקר עיתונאים רבים שביקשו לסקר את הסרת צו איסור הפרסום. זאת לאחר שפורסם כי שירות הביטחון הכללי, צה"ל ופרקליטות המדינה הסכימו להסיר את התנגדותם לחשיפת פרטים רבים בפרשייה הביטחונית שנאסרה לפרסום אך פורסמה בהרחבה בכלי התקשורת בחוץ לארץ.
בתוך כך העריכה הצנזורית הראשית, אלוף משנה סימה ועקנין גיל, כי ברגע שהחלו הפרסומים בחוץ לארץ ביחס לפרשה המדוברת, היה ראוי לשקול את הסרת הצו אפילו באופן חלקי.
בניגוד לניסיון שנעשה לפני מספר ימים על-ידי ידיעות אחרונות להראות שהצנזורה הצבאית היא זו שאוסרת לפרסם פרטים מן הפרשה תוך הצגת ידיעה חדשותית שפרטים מתוכה מוסתרים על-ידי כתמים שחורים - הצנזורה הצבאית כלל לא שללה את פרסום הדברים. זאת בשל העובדה הטריוויאלית שהדבר כלל אינו נמצא בסמכותה מכיוון שמדובר בפרשה שחסויה מכוח צו איסור פרסום.
בצנזורה הצבאית זעמו על הפרסום ואף כינו אותו "ניצול ציני שנעשה על-ידי עורכי העיתון תוך שימוש במניפולציות עריכה על-מנת לשסות את הציבור בצנזורה הצבאית".

תאריך:  08/04/2010   |   עודכן:  08/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיכוב בהסרת צו איסור פרסום הפרשה הביטחונית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בושה לידיעות. איזה תרגיל זול ל"ת
צנזורית במיל'  |  8/04/10 09:41
2
זה כבר פורסם בחו"ל.
דב בינדר  |  8/04/10 11:59
3
אם מעכבים סימן שמדובר בשמאלנים ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  8/04/10 12:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ניתוח של מאגר נתונים קיים, שכלל קרוב לחצי מיליון איש, גילה רק קשר קלוש בין צריכה גבוהה של פירות וירקות לירידה בסיכון לסרטן
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר אמור היה לחזור לישראל אתמול אך החליט במפתיע שלא לשוב עד לשבוע הבא    מנהל מגעים באמצעות פרקליטיו מתוך רצון שלא להופיע בבית המשפט גם בדיון הבא במשפטו
עידן יוסף
דואר ישראל השיק את שירות ה-iPost שיאפשר גם קבלת חשבונות    ניתן חינם וכולל תא דוא"ל בנפח של 5 ג"ב למשך שבע שנים    מוביל מסע הפרסום - נתן זהבי
עידן יוסף
בתגובה לדוח ועדת זילר אומר יהודה מאירוביץ, הדמות המרכזית בפרשה כי ההתנכלות לו היא על-רקע אישי    על עזיבתו: "פרשתי מטעמים בריאותיים"
איריס פרחי
הורי אישה שנרצחה פנו לבית המשפט העליון בבקשה לקבל משמורת על הקטינים היתומים החיים עם הורי האב הרוצח    בית המשפט העליון פסק כי הקטינים יישארו אצל הורי האב ויוכרזו כנזקקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il