X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
iPhone OS 4.0 [צילום: AP]
אפל חושפת את iPhone OS 4.0
ריבוי משימות ורשת חברתית למשחקים [צילום: AP]

באירוע בסן פרנסיסקו הציגה הערב אפל את מערכת ההפעלה הבאה שלה. כפי שציפינו, אפל מוסיפה יכולות ריבוי משימות (multitasking) למערכת ההפעלה החדשה בגרסה ה-4 ועוד 100 פיצ’רים ושינויים חדשים. סטיב ג’ובס הציג את יכולת הריבוי משימות שתאפשר מעתה הרצה של עד 12 אפליקציות במקביל ברקע. “אנחנו לא הראשונים לחגוג אבל אנחנו הולכים להיות הטובים ביותר, בדומה להעתק-הדבק”, אמר ג’ובס בהתייחס לאפשרות העתק-הדבק שלא הייתה זמינה למכשירי האייפון רק כשנה לאחר שהושק הדור הראשון.
עם המערכת החדשה, המשתמש יוכל ללחוץ על כפתור הבית פעמיים כדי לראות את סרגל יעודי אשר יציג את כל האפליקציות הפתוחות בשורה בתחתית המסך. לחיצה על אחת מהאפליקציות תעביר אתכם ישירות אליה או לחלופין תוכלו לסגור אפליקציות דרך התפריט. אפל הדגימה כיצד ניתן להמשיך להאזין למוזיקה באתר Pandora בזמן שאתם מקבלים שיחה בסקייפ והודעות בדחיפה במייל – והכל במקביל. לדברי אפל, הוספת יכולת הריבוי משימות אינה פוגעת בביצועי הסוללה וביישום שהמשתמש עובד עליו אולם האפשרות תהיה זמינה רק לבעלי iPhone 3GS והדור האחרון של ה-iPod Touch, לכן בעלי מכשירים ישנים יותר כדוגמת iPhone 3G לא יזכו לעידכון המיוחל. מעתה יוכל המשתמש לגלוש באינטרנט, לקבל שיחות ולהאזין למוזיקה ללא כל הפרעה, ממש כמו כל מערכת ריבוי יישומים.
מהלך מעניין שהציגה אפל הוא ה-Game Center, רשת חברתית עבור שחקנים וגיימרים בדומה ל-Xbox Live של מיקרוסופט. באמצעות הרשת תוכלו לשחק במשחק רב משתתפים (multiplayer), לנהל רשימת חברים, ולעקוב אחר ההישגים שלכם. זהו בהחלט דבר מעניין במיוחד לאחר שמיקרוסופט הצהירה כי היא תבצע אינטגרציה עם ה-Xbox Live למערכת החדשה שלה, ה-Windows Phone 7.
פיצ’רים נוספים שהוצגו היא האפשרות לאחד אפליקציות לקבוצות על-ידי יצירת תיקיות בדף הבית. ב-OS 4.0, ניתן להכניס את כל אפליקציות המוזיקה בתיקיה, המשחקים בתיקיה אחרת והכלים בתיקיה נוספת. עד כה כל האפליקציות הופיעו בדף הבית ועל המשתמש היה לגלול בין מספר רב של עמודים. יישום חדש שנוסף הוא ה-iBooks, המאפשר להוריד ולקרוא ספרים ממש כמו היישום שב-iPad רק בקטן. עוד תמצאו במערכת גם תמיכה בחיבור מקלדת בתקשורת Bluetooth, כך שתוכלו לחבר מקלדת חומרה ישירות למכשיר, תמיכה במספר תיבות דואר במקביל, החלפת רקעים למסך הבית, ביצוע זום דיגיטלי x5 למצלמה, בדיקת איות בעת הכתיבה והצעות חיות בזמן חיפוש.
עידכון המערכת יהיה זמין גם ל-iPhone, ה-iPod Touch וה-iPad כבר בקיץ הקרוב כשהעידכון ל-iPad יגיע בשלב יותר מאוחר לקראת סוף השנה. ערכת הפיתוח ל-iPhone OS 4.0 זמינה כבר היום להורדה עבור מפתחים. אם אתם מעוניינים לצפות באירוע, אפל מאפשרת לצפות בוידאו של האירוע, רק קחו בחשבון שדרוש נגן QuickTime. (אתר Apple)

פורסם במקור: TGspot
תאריך:  08/04/2010   |   עודכן:  09/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
שכרו של הבלם ישודרג בכ-10 אחוזים והוא יחתום רשמית בשבוע הבא
עידן יוסף
זיו אברג'יל
בעלי הפועל ב"ש וראש העיר ינסו להגיע להסדר שישאירה בקבוצה
זוהר בלומנקרץ
רשות המיסים מסרבת לפרסם את שמו של הקצין הבכיר שהבריח חולצות גאפ בנתב"ג    דובר צה"ל, שמעוניין לקבל את פרטי הקצין כדי להעמידו לדין משמעתי, פנה לרשות אך נענה בסירוב    מדובר בניסיון הברחה שפורסם ביום רביעי השבוע בכלי התקשורת, כחלק מדיווח על מבצע "אביב פורח"
ענבל בר-און
מדובר בצעירה בעלת מוגבלות אשר בית המשפט באנגליה דן דיונים ממושכים בעניינה    למרות שהעניינים היו תלויים ועומדים שם, האב חטף אותה לארץ    השופט פאול שטרק הורה להשיבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il