X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לדבריו, במשך ארבעה ימים הטלפון הנייד שלו היה "צעצוע" ולא התאפשר לו להתקשר ולקבל שיחות בית המשפט פסק שסלקום התרשלה ותשלם פיצוי לתובע
▪  ▪  ▪
[צילום: סלקום]
פיצוי ללקוח של סלקום שרכש טלפון לא תקין
איריס פרחי
לדבריו, הטלפון הנייד "סבל" מתקלות חוזרות ונשנות ולאחר שתוקן חמש פעמים בלא הצלחה - קנה מכשיר חדש * סלקום השיבה כי התובע לא ידע לתפעל את המכשיר ונפסק שתשלם פיצוי
לרשימה המלאה

21 שקל - החוב בגינו ניתקה סלקום לקוח
איריס פרחי
לדבריו, הניתוק הסב לו נזק בלתי הפיך ובעטיו לא קיבל טיפול רפואי * סלקום השיבה כי הניתוק היה זמני, ונעשה בלילה למספר שעות * התביעה לא הוכחה ונדחתה
לרשימה המלאה

אחמד אלעטאונה תבע את פלאפון ואת סלקום בבית משפט לתביעות קטנות בבאר-שבע, בסכום של 10,000 שקל, לאחר שמספרו נויד בעל-כורחו מחברת פלאפון לחברת סלקום. לדבריו, במשך ארבעה ימים הוא לא היה מסוגל להתקשר מהמכשיר בשיחות יוצאות, והשיחות הנכנסות שיועדו אליו הגיעו לאדם אחר.
לטענתו, פגיעתו הייתה כפולה, שכן נבצר ממנו לתקשר עם בני משפחתו ועם חברים לעבודה, ומכשיר הטלפון הנייד, המשמש אותו ככלי עבודה חיוני, היה מושבת. התובע הוסיף כי פרטיותו נפגעה בכך ששיחות שהופנו אליו באותם ארבעה ימים הגיעו לאדם אחר. לדבריו, ביקש מאשתו שתצלצל אליו בתום טיפול רפואי בבית חולים, וכשהתקשרה השיחות הגיעו לאדם זר, למורת רוחה.
פלאפון: האשמה בסלקום
סלקום הודתה כי דובר בטעות בתום לב בהקלדת אחד המספרים שהביאה לתקלה. כן הודתה שבאותם ימים השיחות שהופנו לתובע הגיעו לאדם אחר.
נציגת פלאפון ביקשה מחיקה על הסף, והסבירה שעל-פי סעיף 5 לתוכנית ניוד שהוציא משרד התקשורת, אין שיקול דעת לספקיות ומיד כאשר מגיעה בקשה לניוד ושמירה על מספר, יש לבצע את הניוד. לפיכך, ברור שהאשמה במלואה מוטלת על כתפיה של סלקום ולפלאפון אין אחריות בעניין.
נציגת פלאפון הוסיפה כי בחלוף שש שעות בלבד מעת שנודע להם על התקלה, בוצעה "החתמה קולית" של התובע, שהייתה אמורה לאפשר מיידית את הניוד חזרה לפלאפון ואינם יודעים מדוע זה התעכב בחברת סלקום.
השופט: נדרש פיצוי ממשי
בפסק הדין ציין השופט אור אדם, כי אין מחלוקת שרשלנותה של סלקום היא שגרמה לנזק לתובע. לדבריו, קשה להעריך בכלים מתמטיים מהו בדיוק הנזק שנגרם בגין ארבעה ימים ללא פלאפון, כאשר השיחות מופנות לאדם זר. "נראה לי על דרך האומדן כי הסכום של 10,000 שקל שנתבע הינו מופרז, אולם ראוי שיהיה כאן סכום ממשי כפיצוי, שיהא בו כדי לכסות על כל עוגמת הנפש וה'טרטורים' שנגרמו לתובע באותם ארבעה ימים", ציין השופט והוסיף כי "אשר על כן, תשלם סלקום לתובע סך של 3,000 שקל בצירוף הפרשי ריבית והצמדה מיום הגשת התביעה 5.7.2009 ועד ליום התשלום בפועל ובצירוף 300 שקל כסכום גלובלי להוצאות משפט".
באשר לפלאפון קבע השופט אדם, כי שוכנע שהאחריות במלואה מוטלת על חברת סלקום, ואולם התובע לא יכול היה לדעת איזו משתי החברות גרמה לו את הנזק, ולכן בדין תבע את שתי החברות. השופט הוסיף כי בניגוד לדברי פלאפון, השתכנע מדברי התובע שלא היו לו שיחות יוצאות באותם ארבעה ימים, ולכן לא מצא לנכון לתת צו להוצאות לזכותה של פלאפון. "על הנתבעות לעשות כל הנדרש כדי שתקלות מעין אלו לא תישנינה".

מספר הליך: ת"ק 1177/09 בית משפט לתביעות קטנות באר-שבע
תאריך:  11/04/2010   |   עודכן:  11/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סלקום ניידה מספר של לקוח ללא ידיעתו ותשלם פיצוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לחייל שביקש ממנה להתלבש אמרה "אתה בטח רוצה לאנוס אותי"    האירוע תועד במצלמותיהם של חבריה לפרובוקציה    תלונה הוגשה במשטרה
איציק וולף
בעקבות מותו הטראגי של נשיא פולין בהתרסקות מטוס הודיע הנשיא הזמני כי יכריז בתוך שבועיים על הבחירות וכי הן יתקיימו 60 יום לאחר ההכרזה
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר הודיע כי בסוף השבוע ישוב לישראל ויתייצב לחקירה בפרשת הולילנד אם יידרש לכך    "עד כה לא פנו אלי ולא לפרקליטי"
איציק וולף
העיתונאי אורי תובל שכינה את משפחתו של רב סרן אלירז פרץ פשיסטים ג'יהאדיסטים פרסם בבלוג שלו בקפה דה מארקר מכתב התנצלות    "בחרתי בדרך התבטאות לא ראויה, קיצונית, שאינה מבטאת נכונה את דעותיי; לו יכולתי להחזיר את הגלגל לאחור, לא הייתי כותב את הדברים"
ענבל בר-און
הפיצוי נפסק במסגרת פסק דין בהיעדר הגנה בעקבות תביעה שהוגשה לפיצויה של צעירה עקב אלימות השוטרים כלפיה    כתב תביעה אשר תיאר אלימות מחפירה של שוטרים והתנהלות ברוטלית ומשפילה הסתיים בקול ענות חלושה ב"ניצחון" חלבי, עקב פרצה פרוצדורלית אשר מאפשרת ליתן פסק דין בהיעדר התייצבות הנתבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il