X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גינדי החזקות של אבי גינדי תבנה 114 דירות בצוריאל (ראשל"צ) על מגרש שקנתה לפי 33% לראשונה תהיה תחרות ישירה מול חברה של בני הדודים, חן ואיתי גינדי, הבונים כ-200 דירות באותו אזור 4 חדרים - איתי דורש 1.45 מיליון שקל, אבי יסתפק ב-1.25 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
אבי, גיא, ליטל ורועי גינדי [צילום: סיון פרג´]

לראשונה בהיסטוריה של ענף הנדל"ן, יתחרו שתי חברות של משפחת גינדי זו בזו, ראש בראש, על מכירת דירות באותה עיר, באותו איזור. גינדי החזקות, בבעלות בניו של יגאל גינדי, עומדת לבנות 114 דירות בצוריאל, שכונה חדשה בצפון ראשון לציון. מהצד השני של הכביש, בונים חן ואיתי גינדי, בניו של אברהם גינדי המנוח - אחיו של יגאל - 200 דירות בנחְלה, גם היא שכונה חדשה בעיר. כך נוצרת תחרות בין בני הדודים, בצפון ראשון-לציון אם כי במרחק-מה בין שתי השכונות.
קבוצת גינדי מורכבת משלוש חברות בבעלות הבנים של שלושת האחים - גינדי החזקות, חן ואיתי גינדי וחברת גינדי השקעות, בבעלות בנו וחתניו של משה גינדי.
שלוש החברות הוקמו בהדרגה במהלך עשר השנים האחרונות. האחים ובני המשפחה האחרים, השומרים על יחסים אישיים טובים ביניהם, השתדלו במשך שנים לבנות בערים נפרדות, ולא להתחרות זה בזה. עתה יופר הכלל אם כי גם הפעם שומרים האחים על מרחק מסוים.
התחרות בצפון ראשון-לציון תהיה חריפה, גם משום שגינדי מורידה מחירים: היא תמכור דירות בנות 4 חדרים במחיר התחלתי של 1.25 מיליון שקל. חן ואיתי, לעומת זאת, מציעים דירה אחרונה שנותרה בשני הבניינים הראשונים, ודורשים 1.45 מיליון שקל. גם חברת פרשקובסקי, הבונה בסמוך, דורשת כ-1.45 מיליון שקל לדירה.
גינדי הצליחו להוריד את המחירים, גם משום שקנו את המגרש בזול: הם רכשו את המגרש מהבעלים הפרטיים בעסקה לפי 33%, לעומת 38% ששילמו גינדי ופרשקובסקי. בסך-הכל יהיו בשכונת צוריאל 1,200 דירות.
פרט פיקנטי: הדירות של גינדי החזקות ייבנו ברחוב מנחם גינדי, הקרוי על-שם אבי המשפחה שנפטר לפני שנים והיה ידוע כבעל צדקה.
חן ואיתי גינדי מכרו כמעט את כל הדירות בשני הבניינים הראשונים בנחלה, ועומדים להתחיל בבניית ובשיווק הבניין השלישי. בבניינים יהיו דירות של 5-4 חדרים, דירות גן וגג ודופלקסים. גינדי החזקות תבנה 4 בניינים, ובהם אותן דירות ממש.

נא להכיר: כל החברות של משפחת גינדי

להבהרת התמונה, להלן פירוט החברות של משפחת גינדי:
  • האחים משה ויגאל גינדי, העומדים בראש המשפחה, פעילים זה שנים רבות בבנייה למגורים. בין היתר, הם בעלי 25% מקניון הזהב בראשון לציון. האחים גינדי עומדים לבנות מגדלי משרדים במתחם שרונה בתל אביב. הם גם שותפים עם גינדי השקעות (ראה בהמשך) בבנייה למגורים במזרח אירופה, ובמתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. חשוב לציין, שאין להם שותפויות עסקיות עם חברותיהם של הבנים האחרים;
  • גינדי החזקות נמצאת בבעלות בניו ובתו של יגאל גינדי - אבי, גיא, רועי וליטל (מטלון). זוהי חברת הבנייה למגורים הגדולה ביותר בארץ. היא בונה בין היתר מגדלי מגורים יוקרתיים בתל אביב, רמת גן ופתח תקוה, וכן תבנה 324 דירות יוקרה במתחם שרונה בתל אביב.
  • גינדי השקעות נמצאת בבעלות מנור, בנו של משה גינדי, ושני חתניו לוקחי בנותיו. החברה בונה למגורים בערים שונות, ללא תחרות ישירה בגינדי החזקות. כן היא עומדת להיות השותף הבכיר בפרויקט לבניית 600 דירות וקניון במתחם השוק בתל אביב. החברה בונה גם במזרח אירופה, יחד עם האחים גינדי והיזם ישראל בן-יקר.
  • חן ואיתי גינדי הם בניו של אברהם גינדי המנוח, אחיהם של יגאל ומשה. אברהם היה בשנות השמונים קבלן מוביל בבנייה למגורים, ונפטר בנסיבות טרגיות. חן וגינדי בונים בעיקר באזור ראשון לציון, ולפני כחצי שנה החלו לראשונה לבנות בשכונת נחלה.
  • יעקב – אחיהם של משה, יגאל ואברהם – פנה לכיוון אחר. הוא ידוע כעו"ד יעקב גינדי מראשון לציון, עורך-דין מוביל בתחום הנדל"ן. בעבר, היה פעיל גם בנדל"ן, אך בקנה מידה מצומצם.

תאריך:  11/04/2010   |   עודכן:  11/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: בני הדודים של גינדי יתחרו זה בזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר ברק
נבואות הזעם לא התגשמו ו"חטופים" הוכיחה שהיא סדרה טובה עם פוטנציאל ענק למצוינות    עכשיו רק צריך לעבות את דמויות הפלקט ולהתאמץ לייצר אמירה אמיתית על-מנת לנצל אותו
גלית יצחק-אוגנוב
נועה ביק תשמש כפרזנטורית של נעלי מורן ותקבל 15,000 דולר    [ביק בצילומי הקמפיין / צילום: פיני סילוק]
תומר לוי
פיחות במעמד הקשר. שחקן בחיפה: "יש 5 משחקים, כל אחד גמר גביע"
יואב יצחק
אקירוב אישר בעבר בשיחה עם News1 את דבר רכישת הציורים אך סירב להציג חשבוניות הרכישה    הרכישות בוצעו בתקופה שאולמרט כיהן כראש עיר    אולמרט פעל למתן הקלות והטבות לממילא בשווי עשרות מיליוני דולרים - אותו הקים אקירוב
יפעת גדות
טקסי הזיכרון ליום השואה יתקיימו על-רקע האסון שפקד את המדינה    שגריר ישראל בפולין ישתתף בצער הפולנים בנאומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il