X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רב אלוף אשכנזי הניח דגלון על קברו של החלל האחרון שהיה עד כה לצה"ל "הדגלון הזה מסמל את תמצית שאיפתו של עם ישראל לבית לאומי, את התקווה להיות עם חופשי בארצנו ואת המחיר הכבד ששילמנו ושאנו ממשיכים לשלם"
▪  ▪  ▪
הרמטכ"ל אשכנזי [צילום: פלאש 90]

אירועי יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, שתציין ישראל בשבוע הבא, נפתחו (ד', 14.4.10) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים בהנחת דגלון על-ידי ראש המטה הכללי, רב אלוף גבי אשכנזי, על קברו של חלל צה"ל האחרון עד כה, רב סרן אלירז פרץ ז"ל, סגן מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני שנפל לפני כשלושה שבועות.
"זה עתה עשיתי את דרכי לחלקת הקבר הסמוכה, שבה טמון החלל האחרון שהובא למנוחות בהר הרצל, רב-סרן אלירז פרץ זכרו לברכה, ויחד עם אמו מרים ואלמנתו שלומית, הנחתי את דגל המדינה שבשמם ולמענם יצא למשימתו האחרונה", אמר הרמטכ"ל.
"רק שם ומספר אישי - גיל ותאריך חרוטים על המצבה באותיות שחורות - אך מאחורי הכיתוב הזעיר עומדת דמותו של סגן מפקד הגדוד האמיץ שהתייצב תמיד בחזית ושנפל בראש הטור. דמותו של הבעל והאב האוהב, של האח השכול שבחר ללכת בדרכו של אוריאל אחיו, זכרו לברכה, שאימץ בפועלו את ערכיו של אחיו - ערכי הציונות, השירות בצה"ל, הרעות והאמונה, ושנקבר, לדאבון הלב, בקבר הסמוך לקברו של אחיו".
לדברי אשכנזי, הדגלון הזה, שיונח על קברם של עוד אלפי חלקות הקבורה ברחבי הארץ, מסמל את תמצית שאיפתו של עם ישראל לבית לאומי, את התקווה להיות עם חופשי בארצנו ואת המחיר הכבד ששילמנו ושאנו ממשיכים לשלם בשביל להפוך את התפילה הזו למציאות חיינו.
"אנחנו עם אשר האנדרטאות שהקים לא היו אף פעם אנדרטאות ניצחון אמר הרמטכ"ל התשיעי דוד אלעזר ז"ל, וכדבריו, גם לאחר ניצחונותינו הגדולים ביותר, ידענו תמיד שהם הושגו הודות לגבורתם ולקורבנם של חיילי צה"ל ביבשה, באוויר ובים, בסדיר ובמילואים; שהיו לאורך הדורות שומרי החומות, כשורה החוצצת בין מדינת ישראל היהודית, הדמוקרטית הגאה והחזקה, לבין הסכנות האויבים האורבים לה. שמירה על מדינתנו זו, ועל צה"ל חד, מוכן ומושחז, היא הערובה לכך שנמשיך להרחיק מלחמה מן הארץ ולנצח בה אם תיכפה עלינו. היא הערובה לכך שבהר הזיכרון הזה, שבו נח עם ישראל את מנוחתו האחרונה, לא ניאלץ לפקוד עוד קברים נוספים", אמר.

תאריך:  14/04/2010   |   עודכן:  14/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרמטכ"ל הניח דגלון על קברו של אלירז פרץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
הכלבים תקפו כלבים אחרים ואף הביאו למותו של אחד הכלבים    בית המשפט: "אף אדם לא נפגע, על כן יש להקל בעונשם של הנאשמים"    על הנאשמים הוטלו קנסות ומאסר על תנאי
ענבל בר-און
הנאשם ניסה לשכנע את בית המשפט כי לו ישלח למאסר, הוא עלול להדרדר לסם שנית    בית המשפט העדיף להגן על עניינם של בעלי המוגבליות אשר כבודם "אינו הפקר"
עופר וולפסון
הממונה על שוק ההון פרסם חוזר המאמץ את מסקנות ועדת חודק באשר לאופן השקעת הגופים המוסדיים באגרות חוב קונצרניות    ייכנס לתוקף מיולי הקרוב
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב    ככל שהנבדקים היו קרובים יותר לקו החזית, ספגו פגיעות רבות ומשך זמן ההתראה על התקפות הטילים לו זכו היה קצר יותר, הם דיווחו יותר על עלייה בתסמינים אלו
עופר וולפסון
במכתב ששלחה למפקח על הבנקים, כתבה התנועה כי מינוים של דוד ברודט ואהוד שפירא לדירקטוריון לאומי, מהווה פגיעה בטוהר המידות ובנקיון הכפיים, שכן השניים מקורבים לעידן עופר וליצחק תשובה - ממקבלי האשראי הבנקאי הגדולים במשק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il