X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשלם 75 שקל למ"ר לחודש בחיפה ובבאר שבע נכנסת לייצור נעליים וגרביים אורטופדיות רכשה מפעל בגרמניה ב-30 מיליון שקל, וייתכן שתעביר אותו לישראל תייבא מוצרים מארה"ב ומדניה
▪  ▪  ▪
טבע-נאות. עכשיו גם רשת חנויות אורטופדיות

טבע-נאות, בשליטת קבוצת שמרוק, נכנסת לענף מוצרים אורטופדיים. אבי טולדנו, ממנהלי החברה, הודיע היום (ד', 14.4.10), בפגישה בתל אביב עם עיתונאים, כי החברה תפתח עד סוף 2010 רשת של 12-10 חנויות לשיווק מוצרים אורטופדיים. בין היתר, שכרה החברה חנויות של 100 מ"ר בחיפה (אזור הכרמל) ובבאר שבע, ב-75 שקל למ"ר לחודש. חלק מהחנויות ייפתחו בתוך החנויות הקיימות של החברה בבני ברק, בראשל"צ ובערים אחרות. הרשת תנוהל בידי דניאל וייס, שהוא גם הפודיאטור הראשי של קופת חולים "מכבי".
החברה רכשה באחרונה, במחיר הנאמד בכ-30 מיליון שקל, את מפעל נעלי הנוחות הגרמני טרזיה, היושב בעיר פירמאזן, על גבול צרפת. העסקה כוללת רשת מקומית בת 25 חנויות. ייתכן שקווי הייצור או חלק מהם יועברו לישראל.
בנוסף, מתחילה טבע-נאות לשווק נעליים אורטופדיות, גרביים רפואיות (לסוכרת, ללחץ דם ועוד) ומוצרים נלווים אחרים, בהם קרמים ואביזרים אורטופדיים. כל אלו ישווקו על-ידי החברה-הבת החדשה "מדיפוט".
חברה זו גם תשווק בלעדית בישראל מוצרים של חברות קי-סוויס מארה"ב וסאנטיה מדניה. כן תשווק נעלי-עבודה בריאותיות מתוצרת המפעל האמריקני פאלאדיום. טבע-נאות משקיעה 3 מיליון שקל בשיווק ובהצגת המוצרים החדשים. אתמול (ג') פתחה בתל אביב תערוכה של מוצרים אלו, לקניינים, ובצידם ארנקים - קו שיווק חדש של החברה.
טולדנו הסביר, כי טבע-נאות החליטה להקים רשת חנויות עצמאית, לאחר שהתברר לה שהחנויות הפעילות בתחום זה אינן משווקות את מוצרי טבע-נאות, ואינן מכירות מוצרים אלו. בנוסף, הרחבת הפעילות והכניסה לשיווק מוצרים חדשים מצדיקות את ההשקעה ברשת החנויות.
במקביל, ממשיכה טבע-נאות לשווק את נעלי ההליכה הרגילות שלה, לגברים ולנשים. לפני כשנה רכשה את מפעל דפנה, המייצר מגפיים ונעלי-בית. טבע-נאות מעסיקה 500 עובדים במפעליה בנאות מרדכי ובקיבוץ דפנה, והרשת בת 60 חנויות.

תאריך:  14/04/2010   |   עודכן:  14/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע-נאות מקימה רשת חנויות אורטופדיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ועדת חוקה, חוק ומשפט אישרה היום תקנות להקמת קרן מימון לתביעות ייצוגיות    יו"ר הוועדה, ח"כ דוד רותם: "התקנות תפסקנה את המצב הקלוקל שהיה עד כה, בו רק מי שמצוי הממון בכיסו יכול לתבוע בתביעה ייצוגית"
יפעת גדות
במסגרת המבצע שיזם השר כץ התברר כי מורים לימדו נהיגה ללא טופסי תלמיד ובניגוד לתקנות    התגלו נזילות שמן חמורות, מחסור בחגורות בטיחות, כולל חגורות הנהג, וכן רשיון הפעלה לא תקף
איציק וולף
ח"כ מיכאל בן ארי ויו"ר הכנסת היו היחידים מטעם בית הנבחרים בטקס לחנוכת אנדרטה לזכר נפגעי פעולות האיבה בכנסת    "היה לכולנו ברור שאם הכנסת מזמינה אותנו לטקס זיכרון, רוב חברי הכנסת יכבדו בנוכחותם את המעמד, אך לצערי הם פשוט העדיפו להתעלם"
ענבל בר-און
הנוסעת המתינה עד בוש לקו 97א, אשר לא הגיע במשך 90 דקות    היא נאלצה לקחת מונית למקום עבודתה    השופטת נחמן לא האמינה לעדויותיהם מלאות הסתירות של נציגי אגד
עופר וולפסון
ביהמ"ש העליון גזר על מנכ"ל דסק"ש לשעבר 20 חודשי מאסר על-תנאי בנוסף ל-600 אלף שקל קנס    גם על שאר הנאשמים הוטלו קנסות    ביהמ"ש קיבל את טענות ההגנה לקולת העונש עקב גילם של הנאשמים, מצב בריאותם ועינוי הדין שנגרם להם    קבע שאלמלא נסיבות אלו, היו מורשעים ביתר חומרה על "הנזק החמור לאמינות ותקינות פעולת שוק ההון" לו גרמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il