X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי, טוען כי התאחדות התעשיינים פרסמה נתונים שגויים ביותר בנוגע לירידה במכירות הדגלים מתוצרת הארץ "אין ירידה במכירות. נהפוך הוא"
▪  ▪  ▪
"שינוי מגמה ברכישת דגלים בקרב משרדי הממשלה"

אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'י.פי, סותר (יום ו', 16.4.10) את התאחדות התעשיינים לגבי הודעתם על מכירות דגלים חלשות ליום העצמאות ה-62.
בהתאחדות ציינו, בין היתר, כי נרשמה ירידה של 50% בהזמנת דגלי ענק, אך מרום אמר כי "אנחנו היצרנים היחידים שמייצרים דגלי ענק או לפחות הגדולים ביותר. אצלנו לא הורגשה כל ירידה, ודאי לא ירידה של 50%". התאחדות התעשיינים מסרה גם על ירידה במכירות ובהזמנות עבור רשויות ולקוחות בחו"ל. מרום הדגיש, כי אכן התוצרת הסינית עדיין "מככבת" בארץ, אך לא במימדים שהיו בעבר. "להיפך - ישנה התעוררות לאומית ברכישת תוצרת הארץ", אמר.
הנתונים שבידי מרום מעידים כי לפני ארבע שנים נמכרו דגלים בכ-4 מיליון ש"ח. אשתקד השיעור היה נמוך והגיע לאומדן של כ-3 מיליון ש"ח. שיעור ההזמנות השנה הוא דומה לשנים עברו, ונאמד בכ-3 מיליון וחצי ש"ח. אשתקד נמכרו כמיליון מטרים וחצי של שרשראות דגלים, בשווי של כ-1.6 מיליון ש"ח, בעיקר לרשויות. השנה, לדבריו, הסכום נע בין כ-1.7 מיליון עד כ-1.9 מיליון ש"ח לרשויות, מוסדות וחברות פרטיות. מכירות הדגלים נאמדות השנה בכ-1.5 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-1.2 מיליון ש"ח לפני ארבע שנים ולפני שלוש שנים. גם הפעם חלק ניכר מהדגלים הם ממלאי במחסנים, רבים מהם מתוצרת סינית.
לדבריו, "הנתונים של ההתאחדות אינם נכונים וסותרים כל מידע שיש לנו בנושא. מוזר לנו שכל שנה דובר התאחדות התעשיינים פונה אלינו כדי לקבל נתונים וזאת במשך השנים האחרונות וגם שנים רבות אחורה אך מסיבה כל שהיא השנה, מבלי לפנות אלינו, הוא מפרסם נתונים לא נכונים. אם הנתונים שפורסמו היו נכונים לא הייתה מפריעה לנו העובדה שהוא לא פנה אלינו".
עוד מוסיפים ממפעלי מרום, כי התאחדות התעשיינים לא מדייקת בציינה כי את משרדי הממשלה "מעניין רק המחיר". לטענת מרום, חלק ממשרדי הממשלה נותנים העדפה ברורה לדגלים תוצרת הארץ וחלקם אף נמנעים לחלוטין מלרכוש דגלי ישראל שמיוצרים במזרח הרחוק. "כיצרן ישראלי אני חושב שמגיע למשרדי הממשלה צל"ש על שינוי המגמה. נכון שלא הגענו עדיין למנוחה ולנחלה אך שינוי לטובה כבר קיים, שלא לדבר על גופים כגון קק"ל, שבמכרזים שלהם מציינים שהם דורשים רק 'תוצרת הארץ' וכבר בשלב המכרז מציינים את דרישתם להגיע למפעל המייצר ולבדוק שאכן מדובר בייצור מקומי".
מרום הטעים, כי "דווקא השנה - ייתכן שבשל התקופה בה הייתה ישראל בסערת האירועים הבינלאומיים והמתח סביב בעלות בריתה -הייתה עלייה בהזמנות של דגלים, בגדים ופריטים עם סמלי המדינה".

תאריך:  16/04/2010   |   עודכן:  16/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההתאחדות פרסמה נתונים מטעים על מכירות הדגלים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי ומאיה חסון
במכבי חיפה מצפים ל-12 אלף איש. כיאל שוחרר מבי"ח, דבאלישווילי בחוד
אמיתי זיו
החברה נאלצה לקחת הלוואה של 1.5 מיליארד שקל מהבנקים    החברה תשלם לאלוביץ ובעלי המניות דיבידנד של 2.4 שקל בתחילת מאי    ההלוואה היא ל-4.6 שנים
ליאב בן-שלום
האם ל-UFC אכן יש מתחרה? ביום ראשון לפנות בוקר נדע
איציק וולף
בית המשפט בפתח תקוה דחה את ערעורו של ראש עיריית ירושלים לשעבר על הארכת מעצרו בחמישה ימים    "מיוחסים לו חשדות חמורים ביותר"
מוטי פשכצקי
אוהדי הפועל תל אביב הסתערו על 1,200 הכרטיסים למשחק העונה בקרית אליעזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il