X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנהלת הפרויקט, האמון על קירוב צעירים יהודים מהתפוצות למדינת ישראל, מדווחת כי בקיץ הקרוב יגיעו לארץ לביקור כ-21,000 צעירים תקציב הפרויקט השנה: כ-80 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
צעירים בפרויקט תגלית [צילום: דיוויד קארפ]

כ-21,000 צעירים יהודים יבקרו הקיץ בישראל במסגרת פרויקט תגלית, המציין עשור לקיומו. כך מדווחים (יום ד', 21.4.10) מנהלי הפרויקט. מדובר בגידול ניכר לעומת עונת קיץ 2009, בה הגיעו לארץ רק כ-10,500 משתתפים.
מתחילת השנה הגיעו כ-10,300 צעירים, ועד לסיומה צפויים לבקר בארץ כ-31,000 משתתפים. תקציב תגלית בשנת העשור שלה עומד על כ-80 מיליון דולר.
במסגרת פרויקט תגלית, הצעירים, בגילאי 18 עד 26 , מגיעים לארץ לסיור חינוכי חינם בן עשרה ימים ונפגשים עם בני גילם, ברובם המכריע, חיילים מיחידות האיכות של צה"ל.
מאז הקמת תגלית בשנת 2000, השתתפו בפרויקט כרבע מיליון צעירים יהודים מיותר מ-50 מדינות. אל צעירים אלה הצטרפו 40,000 ישראלים: חיילים וסטודנטים. כ-17,000 מבוגרי תגלית חיים כיום בישראל.
עונת הקיץ תיפתח באופן רשמי ב"אירועי אל-ישראל", שיערכו במספר אתרים ברחבי הארץ בתאריכים 10-12 במאי 2010 ויסתיימו באירוע המרכזי של תגלית שייערך בבנייני האומה ב-12 במאי - יום ירושלים. הצעירים יגיעו ממספר מדינות, ביניהן ארגנטינה, ברזיל, מקסיקו, גרמניה, דנמרק, אוקראינה, מולדובה, לטביה, אוזבקיסטן ואייזרביג'אן.
בין הקבוצות המיוחדות העונה: קבוצת אקסטרים, בשילוב חיילים מיחידות עילית; קבוצת מדבר, שתיתן דגש על אזורים אלו זה בעת ביקורה, כולל שילוב קצינים וסטודנטים המתגוררים ביישובים באזורים המדבריים בארץ; קבוצת משתתפים בעלי צרכים מיוחדים היושבים בכיסאות גלגלים, בה ישולבו גם פצועי צה"ל; קבוצות אמנות, תיאטרון ומחול, כולל שילוב חיילים וסטודנטים מתחומים אלה וקבוצה שתשלב משתתפים חרשים ושומעים.
גידי מרק, מנכ"ל פרויקט תגלית, אמר כי "הצבנו לעצמנו יעד, שבתוך 7 עד 10 שנים מחצית מן הצעירים היהודים בתפוצות יגיעו לישראל באמצעות תגלית. אלה יהפכו לבוגרים המהווים את הכח האסטרטגי הקדמי של מדינת ישראל. כמות המשתתפים בעונת הקיץ של שנת העשור מעידה כי אנו בדרכנו להשגת המטרה".
מרק ציין כי על-אף הגידול העקבי במשתתפים משנה לשנה והתחושה האופטימית, עדיין הביקוש לפרויקט רב מן ההיצע: "לשמחתנו, הפילנתרופים המובילים של פרויקט תגלית - צ'ארלס ברונפמן, מייקל שטיינהרדט, מרים ושלדון אדלסון, לין שוסטרמן ואחרים - מוכנים להירתם למימוש היעד של 51,000 צעירים בשנה. אני גאה שממשלת ישראל שותפה בפרויקט כה חשוב, שבוגריו מהווים עמוד השדרה של התמיכה בישראל בכלל העולם ובמיוחד בארה"ב, בקמפוסים השונים. לו עמדו לרשותנו משאבים נוספים, יכולנו להביא עוד עשרות 'שגרירים' פוטנציאליים. תגלית מתגברת את מאמצי גיוס הכספים בתפוצות, כדי להיענות לביקוש העצום ולאפשר למשתתפים נוספים להגיע לישראל ולהיחשף למציאות האמיתית, כך שיוכלו לשקף אותה בארצות מוצאם".

תאריך:  21/04/2010   |   עודכן:  21/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תגלית: פי 2 גידול במספר הצעירים שיגיעו לארץ הקיץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
התנועה דרשה מיו"ר מפלגת עבודה להימנע ממינוי שרירותי של שלום שמחון לתפקיד עם תום תקופת כהונתו של אפי שטנצלר    דורשת כי יתקיימו בחירות
עופר וולפסון
בעקבות גילויי השחיתות בפרויקט הולילנד, הורה רה"מ לערוך בחינה נוספת של מנגנוני הבקרה ברפורמת התכנון ובניה    נתניהו: "עדיין מוטרד מתופעות שאינן עומדות בקנה אחד עם השמירה על טוהר המידות"
אלעזר לוין
ראש הממשלה לשעבר אישר בהיותו יו"ר המינהל למכור ל"תעשיות מלח" של דנקנר קרקעות יקרות בהנחה של 290 מיליון שקל    החברה שילמה רק 105 מיליון שקל בעד 2,200 דונם בעתלית ובאילת, לעומת שווי ריאלי של 390 מיליון שקל
עופר וולפסון
במכתב ששלחה לראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, מסרה התנועה כי מצאה שמהנדס עיריית ירושלים לשעבר אורי שטרית, המעורב בפרשת הולילנד, אישר הצבת קוביית זכוכית ענקית בתחנת הרכבת החדשה בירושלים, בניגוד לתוכניות המקוריות
אלעזר לוין
יושב-ראש דירקטוריון רכבת ישראל כיהן קודם לכן כמנכ"ל משרד הפנים וכמנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל    אישר מכירת 1,300 דונם באילת ללא מכרז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il