X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקביל מונה גם ליו"ר שותפות הנפט עמנואל הנמצאת בשליטת החברה מראני: "אני שמח להצטרף לקבוצה ותיקה ואיתנה כהכשרת הישוב ומודה על ההזדמנות לתרום לחברה בתחום חשוב זה"
▪  ▪  ▪
אוהד מראני [צילום: יח"צ]

קבוצת הכשרת הישוב הודיעה (יום א', 25.4.10) על מינויו של אוהד מראני למנכ"ל הכשרה אנרגיה - חברת-הבת המרכזת את פעילות הקבוצה בתחומי הנפט והגז, וליו"ר שותפות הנפט עמנואל הנמצאת בשליטת החברה.
מראני (55) כיהן בעבר בין היתר כמנכ"ל האוצר וכממונה על אגף התקציבים במשרד האוצר. כמו-כן כיהן מראני כיו"ר פעיל של בז"ן ובמסגרת זו הוביל שני מהלכים משמעותיים לחברה ולמשק האנרגיה: מכירתו של בית הזיקוק אשדוד לחברת פז, והפרטת בז"ן שכללה את ההנפקה הגדולה ביותר במשק הישראלי. בנוסף, כיהן כיו"ר בית ההשקעות אלומות ספרינט, ומאז תחילת 2008 הוא מכהן כיו"ר חברת נתיבי הגז הטבעי - תפקיד ממנו יפרוש, לבקשתו, בהקדם.
במסגרת תפקידו החדש יוביל מראני את הכשרה אנרגיה בשלבי ההתקדמות בחיפושי הנפט והגז בשדות "שרה" ו"מירה", בהתמודדות על רכישת רישיון החיפוש בשדה "בנימין" הצמוד לשתי האחרות, ובקידום ההתקשרויות עם חברות בינלאומיות לחיפושי נפט וגז. בנוסף, יוביל מראני את החברה ובנותיה בגיוסי ההון ובהתמודדות על רישיונות נוספים, ויעמיד את ניסיונו הניהולי ויכולתו המקצועית בתחומי האנרגיה ושוק ההון לטובת החברה.
שדות החיפוש "מירה" ו"שרה" נמצאים כ-40 קילומטר מערבית לחדרה, ונחשבים לאטרקטיביים בשל מיקומם, הסמוך לשטח הרישיון בו נמצאה תגלית הגז "דלית" של קבוצת דלק וישראמקו. על-פי סקרים דו-ממדיים שבוצעו בשטח, עולה כי בשדה "מירה" ישנם 4.24 מיליארד מטר מעוקב (TCF) גז טבעי ובשדה "שרה" יש על-פי הערכות כ-1.47 מיליארד מטר מעוקב גז טבעי.
בסוף החודש שעבר הודיעה הכשרת הישוב על כניסה לשותפות יחד עם מודיעין שבשליטת קבוצת IDB וצחי סולטן לצורך חיפושי נפט וגז בשדות הללו. תמורת רכישת הרישיונות ישלמו השתיים 16.1 מיליון דולר, כשחלקה של הכשרה מוערך בכ-9.6 מיליון דולר.
אוהד מראני ביקש להודות לעפר נמרודי על האמון שנתן בו והוסיף: "אני שמח להצטרף לקבוצה ותיקה ואיתנה כהכשרת הישוב ומודה על ההזדמנות לתרום לחברה בתחום חשוב זה. אני מוצא פוטנציאל אדיר ברישיונות שרכשה החברה ותוכניותיה המרתקות לעתיד".
בהתייחסו למינוי אמר עפר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב, "אני מברך על הצטרפותו של אוהד מראני לקבוצה. אנו סבורים כי ניסיונו רב השנים של אוהד כמנכ"ל משרד האוצר ובכל הקשור בנושא תשתיות ואנרגיה ימנפו את יכולותיה של חברת-הבת שעומדת בפני תקופת פעילות מאוד אינטנסיבית ומאתגרת. כולי תקווה כי הפוטנציאל הטמון ברישיונות 'מירה' ו'שרה' יהוו הזדמנות עסקית של ממש ויעשירו את מגוון תחומי הפעילות שהכשרת הישוב הובילה בהצלחה עד כה".

תאריך:  25/04/2010   |   עודכן:  25/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עפר נמרודי / Ofer Nimrodi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוהד מראני מונה למנכ"ל הכשרה אנרגיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
בסדרה חדשה שתעלה בחודש הבא מעריך הפיסיקאי הנודע כי אם חייזרים אכן קיימים הם יהיו אלימים ומוטב לנו להימנע מפגישה עימם ומרדיפה אחריהם
גלית יצחק-אוגנוב
מסקר שפורסם בעיתון של האיגוד הקרדיולוגי האירופי עולה כי תמותת חולים שלקו בהתקף לב חריף היא הנמוכה ביותר באירופה    שיעור המקרים החדשים של אוטם שריר הלב בישראל זהה לממוצע האירופי
סיון בראימן
נח שני ימונה לנספח המסחרי-כלכלי בלונדון ויחליף בתפקיד את גיל ארז    יונתן הדר ימונה לנספח המסחרי-כלכלי במילאנו ויחליף בתפקיד את ליאורה הדר
יפעת גדות
המושתל קיבל את כל עור הפנים והשרירים - כולל עצמות הלחיים, האף, השפתיים והשיניים - של התורם
גלית יצחק-אוגנוב
ינחה תוכנית אירוח שתעסוק בתרבות הים-תיכונית    יארח אמנים שונים, אנשי אקדמיה ומומחים    התוכנית תשודר בימי שישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il