X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההעברה, שתיעשה ללא תמורה מצידו של נמרודי, תתבצע בכפוף להצבעת בעלי המניות באסיפה הכללית שתתקיים ב-1 ביוני היום הודיעה החברה כי השלימה יחד עם חברת מודיעין את מתווה ההסכמים מול שותפיה לשעבר של פטרומד ברישיונות לחיפוש נפט בשדות "שרה" ו"מירה" ובשטח ההיתר המוקדם "בנימין"
▪  ▪  ▪
עפר נמרודי [צילום: יח"צ]

חברת הכשרת הישוב הודיעה (יום ב', 26.4.10) כי תעביר 8% ממניות חברת-הבת שלה, הכשרה אנרגיה, למנכ"ל החברה ובעל השליטה, עפר נמרודי, ללא כל תמורה. העברת המניות תיעשה בכפוף לאישור בעלי המניות בחברה בהצבעה שתתקיים באסיפה כללית מיוחדת ב-1 ביוני.
בעלי השליטה שיש להם עניין אישי באישור ההסכם עם עפר נמרודי לא יוכלו להשתתף כמובן בהצבעה, וישנם רבים כאלה. מדובר ביעקב נמרודי, אביו של עופר, המחזיק בכ-42.85% מהון החברה ובכ-71.43% מזכויות ההצבעה בחברה. בנוסף, סמדר נמרודי רינות ויעל גילת נמרודי - אחיותיו של עפר נמרודי - לא תוכלנה אף הן להצביע באסיפה. השתיים מחזיקות ב-0.43% מההון וב-0.21% מזכויות ההצבעה. בנוסף, גם קרן אורסי, נאמנות זרה שהוקמה על-ידי יעקב נמרודי לטובת בני משפחתו, המחזיקה ב-2.30% מההון וב-1.15% מההצבעה בחברה, לא תוכל להשתתף בהצבעה.
מוקדם יותר היום, הודיעה קבוצת הכשרת הישוב כי בהמשך לדיווח על הכניסה לשותפות עם מודיעין לרכישת זכויות השתתפות ברישיונות לחיפושי נפט וגז בשדות "שרה" ו"מירה", השלימה החברה מתווה של הסכמים מול הגיאולוג דיוויד פיס, בעל חברת East Med Co, ומול איש עסקים אמריקני ושותפו של פיס, פרנטיס טומלינסון. השניים טענו לזכויות ברישיונות חיפוש הנפט מתוקף הסכמים קודמים של פיס עם פטרומד.
על-פי ההסכם, דיוויד פיס, שהחזיק ב-4.5% מהזכויות ברשיונות, יהיה זכאי לתמלוג על בשיעור של 4.5% מהחומרים שיופקו בשטחי הרישיונות, כולל בשטח בנימין, אם השותפים יקבלו זכויות בשטח זה. במקביל, קיבלו הכשרה ומודיעין אופציה למשך חמש שנים לרכוש 2.25% מתמלוגי העל בתמורה של 9 מיליון דולר, כשחלוקת האופציה בין הצדדים תהיה 1.5% להכשרה אנרגיה וכ-0.75% על-ידי מודיעין.
כמו-כן, ויתר פיס על התביעות שיהיו לו בקשר לזכויות ברישיונות, כולל הסכמים שחתם בעבר, ובכלל זה ויתור על זכותו ב-4.5% מהרישיונות וכמו-כן הוסכם כי המשקיעים ישלמו לו סכום לא מהותי בגין חובות עבר של פטרומד כלפיו.
במקביל נחתם עמו הסכם חדש למתן ייעוץ טכני, גיאופיסי וגיאולוגי, לכל שטחי החיפוש למשך תקופה של שנה המתחדש אוטומטית אלא אם יופסק על-ידי מי מהצדדים. התמורה הינה לפי ימי עבודה בפועל שלא יפחתו מ-7,000 ליש"ט לחודש.
עוד נקבע, כי פרנטיס טומלינסון ירכוש מהמשקיעים 9.25% מהזכויות ברישיונות (6.16% מעמנואל ו-3.09% ממודיעין) בתמורה לסכום שינוע בין 2.22 מיליון דולר ל-2.72 מיליון דולר וזאת בהתאם למועד שבו ישלם תמורת זכויות. בנוסף קיבל טומלינסון אופציה למשך שישה חודשים, לרכוש 9.25% מהזכויות בשדה "בנימין" וכמו-כן קיבל אופציה ברכישת תמלוגי העל באופן יחסי לחלקו ברישיונות.
אחרי החתימה על שורת ההסכמים, הכשרת הישוב דרך חברת-הבת "עמנואל" תחזיק ב-50.87% מהזכויות ברישיונות, שותפות מודיעין של קבוצת IDB וצחי סולטן תחזיק ב-25.56% מהזכויות ברישיונות, קבוצת IPC תזחיק ב-14.32% מהזכויות ופרנטיס טומלינסנון - ב-9.25% מהזכויות.

תאריך:  26/04/2010   |   עודכן:  26/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכשרת הישוב: 8% מהכשרה אנרגיה - לעפר נמרודי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית המשפט האריך בשבוע את מעצרה של שולה זקן    בדיון ציינה המשטרה לראשונה כי כספי השוחד עברו לידיו של אהוד אולמרט הן ישירות באמצעות שולה זקן והן בעקיפין באמצעות עו"ד אורי מסר
עופר וולפסון
כך הנחה מנהל רשות המיסים    מעבידים ומנכים יידרשו לציין קיומו של אישור עבודה לעובד זר בדוחות הקרובים שיוגשו לרשות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הכחולים גיששו אצל הישראלי. יש לציין כי העדיפות היא להשאיר את הארט
ענבל בר-און
לטענת העותרים, העתירה מתמקדת בהרחבת גבולותיהם הגיאוגרפים של האזורים אשר משתתפים בניסוי מכוח 'הוראת השעה', חרף התנגדות הכנסת ובניגוד להוראת השעה    על-אף הסעד המצומצם המתבקש, תוכן העתירה תוקף את מהותה של התוכנית
יואב בורוביץ'
הפועל עושה מהפך? בורוביץ' בתפקיד המאמן מזכיר לשחקני חיפה: אתם האלופים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il