X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסקר שערכה סאנופי אוונטיס עולה, כי 41% סובלים מנדודי שינה, רובם מעדיפים להירדם על הצד וחולמים בלילות יותר על בני משפחה מאשר על כסף
▪  ▪  ▪
לא ישנים מספיק [צילום: AP]

הראש שלכם טרוד כל הלילה במחשבות? אתם מתהפכים מצד לצד תוך כדי מבט לשעון שמראה שעוד שעה ועוד שעה עוברת? אתם שומעים את ציוץ הציפורים ומבינים שעוד רגע בוקר ואתם עדיין ערים במיטה? אתם כנראה לא לבד. מסקר שערכה חברת התרופות סאנופי אוונטיס עולה, כי 41% מהישראלים סבלו בחודש האחרון לפחות פעם אחת מנדודי שנה.
הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 500 ישראלים בגילאי 18 ומעלה, באמצעות מכון ברנדמן, לרגל השקת התרופה אמביין CR לטיפול בבעיות שינה.
ישנים יותר בסופ"ש
מנתוני הסקר עולה, כי הישראלים ישנים בממוצע כ-6.5 שעות בלילה בימי חול. רבע מהנשאלים דיווחו על 5 שעות שינה ואף פחות מכך. עוד נמצא, כי בסוף השבוע הנשאלים משלימים שעות שינה - ישנים כ-7.6 שעות בשישי-שבת וכשליש מהנשאלים אף ישנים 9 שעות ויותר.
הטלוויזיה מרדימה אותנו
מתוצאות הסקר עולה, כי 52% מהנשאלים מעדיפים להירדם מול הטלוויזיה, 30% ציינו דווקא קריאת ספר ו-19% גלישה באינטרנט. בהמשך לכך נמצא כי נשים מעדיפות קריאת ספר, צעירים מעדיפים אינטרנט ואילו המבוגרים מעדיפים את הטלוויזיה.
הילד בוכה? האמא קמה
55% מהנשים קמות בלילה לילדים לעומת 13% מהגברים. כמו-כן, נמצא כי נשים מתלוננות יותר מגברים על חוסר שינה, אך הן מפצות עצמן בסופי שבוע, אז הן ישנות יותר מגברים (כ-7.8 שעות לעומת 7.3 בקרב הגברים).
נרדמים על הצד
מהממצאים עוד עולה, כי רוב הישראלים (57%) מעדיפים להירדם על הצד, 19% מעדיפים להירדם על הגב -17% על הבטן. עוד נמצא, כי גברים נרדמים יותר על הגב מאשר נשים.
מעטים נוטלים כדורי שינה
על-פי הנתונים, נמצא כי 8% מהנשאלים משתמשים בתכשיר כלשהו למניעת נדודי שינה - 7% כדור שינה ו-1% מוצר טבעי. שיעורי השימוש גבוהים משמעותית בקרב גילאי 69-50.
חולמים יותר על משפחה ופחות על כסף
מהסקר עולה, כי נושאי החלום העיקריים הם בני משפחה (38%), עבודה (21%), יחסים רומנטיים (15%), בריאות או מחלות (12%) וכסף (11%). כמו-כן, נמצא כי גברים חולמים יותר על יחסים רומנטיים ואילו נשים חולמות יותר על בני משפחה ובריאות / מחלות. בנושאי עבודה וכסף בחלומות לא נמצא הבדל בין גברים לנשים.
רומנטיקה בחלומות - רק בגיל צעיר
בהמשך לכך נמצא, כי בגילאי 24-18 חולמים יותר על יחסים רומנטיים, בגילאי 34-25 על בריאות או מחלות, בגילאי 49-35 על עבודה ובגילאים מבוגרים יותר חולמים על בני משפחה.
אתם זוכרים את החלומות שלכם?
מהממצאים עולה, כי 53% מהמרואיינים זוכרים את החלומות שלהם, כאשר נמצא כי נשים זוכרות את החלומות יותר מגברים וצעירים זוכרים יותר משכבות גיל אחרות. ברוב המקרים, אנשים זוכרים חלומות טובים (45%) לעומת חלומות רעים (19%).

תאריך:  28/04/2010   |   עודכן:  28/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
עמותת מנוחה נכונה כפר סבא תממן קבורה של תורמי איברים במטרה לעודד תרומות מצילות חיים
איציק וולף
דוח נציבות תלונות הציבור מותח ביקורת חריפה על כך שהמשטרה פועלת בניגוד לנהלים ולחוק בכל הנוגע למאסר חייבים במסגרת הוצאה לפועל    למרות שהמאסר צריך להתבצע תוך 90 יום - רק לאחר חצי שנה החלה המשטרה בניסיונות לאתר את החייב
עכבר העיר אונליין
פארק המיניאטורות בלטרון מתכונן לקיץ ומציע ביקורי לילה מודרכים בימי חמישי
עופר וולפסון
כמה מבכירי המשק הגיעו אתמול לחנוכת פארק התעסוקה היהודי-בדואי הראשון בישראל    הרבה מחמאות הוחלפו ואף כמה עקיצות נשלחו לכיוון סמנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל / פואד וסילבן שלום ב"עידן הנגב" [צילום: עוזי דגני]
עידן יוסף
לא הקים ועדות שומה לעררים על דמי ביטוח כנדרש בחוק    עוד בתלונות שנמצאו: בית ספר חרדי שהפלה תלמידות ושלילת זכאות להנחה בחשמל מניצולי שואה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il