X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות שקשה להגדיר את הסרט כגולת הכותרת בז'אנר הקומדיה הרומנטית, עדיין יש בו רגעים קומיים חינניים לא רעים בכלל ואפילו מפתיעים בנועזותם
▪  ▪  ▪
סנדרה בולוק וריאן ריינולדס. היפוך תפקידים [צילום: אתר סרט]

ביום שישי, 7.5, בשעה 22:00, תוקרן בערוץ HOT Gold הקומדיה הרומנטית (והמאוד מצליחה) "ההצעה", שהייתה אחד הלהיטים הגדולים של השנה שעברה. למרות שקשה להגדיר את "ההצעה" כגולת הכותרת בז'אנר הקומדיה הרומנטית, עדיין יש בו רגעים קומיים חינניים לא רעים בכלל ואפילו מפתיעים בנועזותם. אולם, מה שבאמת הופך את הסרט לנסבל הרבה יותר הוא ריאן ריינולדס, הבחור הכי יפה בסביבה, שהקסם האישי שלו עוד זכור לטובה עוד מימיו כנער מאוהב בסדרה "הילסייד". הסדרה שודרה בערוץ הראשון בשנות ה-90 המוקדמות והצילה במעט ילדים מסכנים שלא היו להם כבלים ולא יכלו להשתתף בשיחת היום על "בוורלי הילס 90210".
סנדרה בולוק בסרט, בליהוק הרגיל של הביץ' השתלטנית, שמתקשה להחזיק מערכת יחסים עם קריירה מפוארת ובניגוד לסרטים אחרים שלה כמו, "איזו מין שוטרת", "בזמן שישנת" ואחרים, כאן היא קיבלה שותף אולטימטיבי, שעזר לה להראות הרבה יותר טוב. כותבת שורות אלו אינה נמנית מעדר המעריצים של השחקנית ואחרי צפייה ב"הזדמנות שנייה", הסרט שהקנה לה זכייה ראשונה באוסקר ניתן להבין שכנראה יש לבחורה הזו הרבה יותר מזל משכל.

הנישואים הכי משעשעים בהיסטוריה
לצפייה בקדימון לחצו על מרכז התמונה

מרגרט טייט (בולוק), עורכת קשוחה בחברת הוצאה לאור גדולה, משקיעה את כל מרצה בעבודה. אנדרו פקטון (ריינולדס) הוא העוזר האישי המסור שלה, שמתמודד עם הגחמות והעצבים שלה, למרות שמשפחתו חושבת שמגיע לו לעבוד במקום שיעריך את כישוריו.
יום אחד קוראים למרגרט למשרדי ההנהלה ומספרים לה שוויזת השהייה שלה בארה"ב עומדת לפוג ושהיא חייבת לחזור לקנדה. כאשר אנדרו נכנס למשרדים מרגרט מכריזה שהם מתעתדים להתחתן בקרוב.
אנדרו ההמום מוכן להסכים לנישואים הפיקטיביים בתמורה לכך שמרגרט תעזור לו לפרסם את ספרו הראשון. הנישואים הכי משעשעים בהיסטוריה נפתחים בנסיעה של הזוג הטרי לאלסקה, כדי שאנדרו יוכל לחגוג את יום הולדתה של סבתו. הפגישה עם המשפחה גורמת לשינויים ותפניות ביחסים בין השניים ובמרגרט עצמה וכמובן שכיאה לז'אנר, ברור שגם כאן תתגלה האהבה מאחורי כל הסכסוכים הקודמים של הגיבורים הראשיים.
היפוך התפקידים שעשו באזרחויות בסרט היה משעשע להפליא, משום שריינולדס הוא בעצם קנדי ובולוק היא אמריקנית מבטן ומלידה, ולכן נקודת הפתיחה הופכת מראש לאירונית וקומית.
בשורה התחתונה, יש כאן עוד קומדיה רומנטית ומי שרואה ואוהב סרטים שכאלה, מלכתחילה בא לצפות בהם עם מנעד ציפיות להרבה שמאלץ ולא יותר מדי מעבר, ו"ההצעה" לא יאכזב אותו במובן הזה.
ברור מראש שסרטי הז'אנר הקומי לא מתיימרים להציג מציאות וזו הרי פנטזיה של איחוד רומנטי בין זוג שמתעלה על כל ההבדלים ביניהם למען האהבה. די בטוח גם שהסרט לא מציאותי בעליל, כיוון שכל מי שמנסה להתל ברשויות ההגירה בארצות הברית לא יזכה לסלחנות כמו לזו שזכה הזוג בסרט, אולם בסרטים מותר הכל, לא?
הסרט ישודר ביום שישי, 7.5, בשעה 22:00, בערוץ HOT Gold.

פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  06/05/2010   |   עודכן:  06/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברת ההסעות הפרטית שתזכה - תפעיל מטעמה את כל קווי התחבורה הציבורית ברמה
נתי טוקר
בד"ץ: אסור להשקיע במניות הגז והנפט - הקידוחים מתקיימים בשבת    בית דין צדק של העדה החרדית קבע: אסור להשקיע במניות - גם לא דרך הפנסיה; העניק כשרות למסלולי השקעה באמצעות מדדים עוקבים, תעודות סל או אג"ח שקיבלו אישור הלכתי
אשר שכטר
טוקיו נפלה ב-3.3%    שנחאי ב-3.8%    הירידות בטוקיו, בה נפתח המסחר לאחר חופשת חג בת שלושה ימים, היו החדות ביותר מאז תחילת השנה
יפעת גדות
מדענים בדקו תשעה מתנדבים בריאים - פעם אחת לאחר לילה של שמונה שעות שינה ופעם אחת לאחר לילה של ארבע שעות שינה בלבד - וגילו כי שינה חלקית ומוגבלת במהלך לילה אחד בלבד הפחיתה חלק מהרגישות לאינסולין
מערכת PCאון
שירות חדש שחשפה השבוע מיקרוסופט בשם Spindex מאפשר לרכז מידע מכל הרשתות החברתיות המובילות במקום אחד    השירות זמין לקהל מצומצם בלבד    למי? אילו יתרונות הוא מציע?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il