X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פת"ח ואש"ף אישרו את פתיחת שיחות הקרבה בין ישראל והפלשתינים, בתיווכו של ממשל אובמה בינתיים, ארגון החמאס מזהיר מפני התחלת "השיחות המגוחכות האלו"
▪  ▪  ▪
אבו מאזן. יודיע הערב למיטשל האם תפתחנה שיחות הקרבה [צילום: AP]

הוועד הפועל של אש"ף והוועד המרכזי של פת"ח אישרו את פתיחת שיחות הקרבה בין ישראל ובין הפלשתינים בישיבה מיוחדת שנערכה היום (שבת, 8.5.10) ברמאללה. כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלשתינית מען.
נשיא הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, הוא זה אשר ניהל את הישיבה שנערכה במשרד הנשיאותי ברמאללה. בהמשך היום צפוי עבאס להודיע לשליח המיוחד של אובמה למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל, כי הפלגים הפלשתינים החליטו על אישורן של שיחות הקרבה בין שני הצדדים.
יאסר עבד רבו, מזכ"ל הרשות הפלשתינית, הודיע לתקשורת כי ההחלטה התקבלה לאחר הבטחות שקיבלו הפלשתינים "שנוגעות לבנייה בהתנחלויות ולצורך לעצור אותן". עבד רבו הדגיש כי הובטח לפלשתינים כי השיחות ידונו בכל נושאי הליבה, וכי הוא מקווה שהן יתנו הזדמנות חדשה לתהליך השלום.
אמש נפגש השליח המיוחד של ממשל אובמה למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל, עם נשיא ישראל, שמעון פרס, וכן עם מחמוד עבאס. לאחר הפגישה אמר סעיב עריקאת, מנהל המו"מ בצד הפלשתיני, כי: "כולם יודעים שמה שאנחנו רוצים זה לבסס מדינה פלשתינית כשמזרח ירושלים בירתה, להביא לשחרור האסירים הפלשתינים שברשותה של ישראל ולהביא לעצירת בניית ההתנחלויות".
חמאס מזהיר מפני חידוש השיחות
בהודעה לעיתונות שנשלחה לסוכנות הידיעות הסינית צ'ינהווא, מדגיש ארגון החמאס כי הוא מזהיר את אש"ף מפני חידוש השיחות עם ישראל. החמאס מזהיר מפני "התחלת שיחות הקרבה המגוחכות, שייתנו לכיבוש הישראלי מטרייה לבצע עוד פשעים כנגד הפלשתינים". בהצהרה נאמר עוד, כי כאשר הרשות הפלשתינית מחליטה להסתמך על "הצהרות והבטחות אמריקניות חמקניות וחסרות בסיס" היא, למעשה, "מהמרת בזכויות הטבעיות של הפלשתינים".
בטרם פגישת פת"ח ואש"ף, יוצא ארגון החמאס בביקורת חמורה מאוד כנגד הרשות, ומפציר בה להפסיק את "מכירת האשליות לעם הפלשתיני, ולהודיע על כישלון ההימור שלקחו עם השיחות הכול כך מגוחכות האלו".
חבר בוועד הפועל של אש"ף הודיע לסוכנות הידיעות הסינית כי הפלשתינים קיבלו מספר הבטחות: "האמריקנים הבטיחו כי לא תהיינה פרובוקציות שתתבצענה על-ידי ישראל שיפחיתו בערכן של השיחות עם הפלשתינים, דבר שבהחלט מעודד אותנו לקבל את שיחות הקרבה עם ישראל", הוסיף. הוא ניסה לסייג את דבריו כשהזהיר מפני פרובוקציות מהצד הישראלי:" אם ישראל תחזור לבנייה בהתנחלויות ובמזרח ירושלים... השיחות תפסקנה מיד".

תאריך:  08/05/2010   |   עודכן:  08/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פת"ח ואש"ף אישרו פתיחת השיחות עם ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
לפי דיווח של סוכנות הידיעות AP, תוכנית הגרעין הישראלי צפויה לעלות על סדר-יומה של הסוכנות לאנרגיה אטומית, בפגישה בחודש הבא
יואב יצחק
ראש ארגון הפשע אהוד אולמרט טרם נחקר אך בפרקליטות כבר פועלים לגיבוש כתבי אישום נגד החשודים שנעצרו    אולמרט יחקר גם בחשד לעבירות שוחד, הלבנת הון ועבירות מס    להלן הרשימה המלאה
עופר וולפסון
לדבריו, התחרות בין אמצעי התקשורת הביאה לפגיעה בבטחון המדינה, בייחוד בזמן מלחמת לבנון השנייה    "במבצע 'עופרת יצוקה' הייתה התנהלות אחראית"
עופר וולפסון
החברה מסרה כי תנהל מו"מ על קניית חלקה של אייפקס בתנובה או לחילופין על מכירת חלקה שלה לאייפקס או לצד שלישי    הסיבה למהלך: החברה מעוניינת להימנע ממחיקת מניותיה מהמסחר בבורסה, על-רקע אי-פרסום דוחות תנובה
תלם יהב
תושב אמריקני ששמו הלורד ישו הקדוש נדרס במעבר חצייה והובהל לבי"ח עם פגיעות קלות בראשו    הטוקבקיסטים חוגגים: אם הוא יכול ללכת על המים, למה הוא לא ריחף מעל התנועה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il