X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר חדש מגלה: נשים שהשילו ממשקלן בקצב מהיר יותר הצליחו להוריד קילוגרמים רבים יותר ושמרו על המשקל החדש לאורך זמן ממושך יותר, בהשוואה לנשים שירדו במשקל בקצב איטי יותר
▪  ▪  ▪
המפתח - מהירות [צילום: פלאש 90]

רוצים להוריד במשקל ולא להעלות את הקילוגרמים העודפים חזרה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להוריד במשקל במהירות, ולא בקצב איטי. כך לפחות קובע מחקר חדש. מדענים מאוניברסיטת פלורידה, שחקרו את הקשר בין שיעור איבוד המשקל ההתחלתי לסה"כ ההצלחה בטווח הארוך, דיווחו כי הורדה מהירה במשקל היא הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות ממושכות.
נשים שהשילו ממשקלן בקצב מהיר יותר מ-0.68 קילו בשבוע, הצליחו להוריד קילוגרמים רבים יותר ושמרו על המשקל החדש לאורך זמן ממושך יותר, בהשוואה לנשים שירדו במשקל בקצב איטי יותר - 0.23 קילו בשבוע או פחות.
ממצאי המחקר פורסמו ב-International Journal of Behavioral Medicine.
הנשים שהורידו במשקל מהר יותר, הצליחו גם לנהל טוב יותר תיעוד של המזונות שאכלו וצרכו פחות קלוריות מהנשים האחרות. המסקנה היא, לדברי החוקרים, כי התחלה מהירה משתלמת בסופו של דבר בטווח הארוך, לעומת שינויים התנהגותיים קטנים יותר.
בארצות הברית, שני שליש מאוכלוסיית הבוגרים וכמעט אחד מכל שלושה ילדים סובלים מעודף משקל או מהשמנה. תוצאות המחקר לא היו מוחלטות לגבי השאלה אם ירידה במשקל בקצב מהיר או איטי יעילה לאיבוד משקל כולל בטווח הארוך, אך המחקר הראה כי ירידה במשקל בקצב מהיר יותר טובה יותר במונחים של שינויי התנהגות בתקופה קצרה.
ייתכן שהמראה הפיסי, הדימוי העצמי המשופר, הגברת האנרגיה ותנועתיות טובה יותר המשתפרים עם הורדת קילוגרמים רבים יותר, הם שתורמים לרצון לעמוד במטרות.
צוות המחקר בדק נתונים של 262 נשים בגיל העמידה שלקחו חלק בניסוי לטיפול בהשמנה. כל הנשים התבקשו לעשות מאמץ לצמצם בצריכת הקלוריות ולהעלות את רמת הפעילות הגופנית.
החוקרים חילקו את הנשים לשלוש קבוצות - מהירה, מתונה ואיטית, על-סמך מספר הקילוגרמים שהורידו בחודש הראשון. הם בדקו גם כמה קילוגרמים הורידו הנשים לאחר שישה חודשים ולאחר 18 חודשים.
נשים בקבוצה המהירה היו בסבירות גבוהה פי חמישה להצליח להוריד 10% ממשקל גופן בתוך 18 חודשים, לעומת אלו שבקבוצה האיטית. נשים בקבוצה המתונה היו בסבירות גבוהה כמעט פי שלושה להשיג מטרות אלו לעומת הנשים שבקבוצה האיטית.

תאריך:  09/05/2010   |   עודכן:  09/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדיאטה הטובה ביותר - ירידה מהירה במשקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי בן ישראל
המעו"ף מאבד 2% לאחר פתיחה שלילית של 4.1%    השווקים נפלו בסוף השבוע ורשמו את הירידות השבועיות החדות ביותר מאוקטובר 2008    מנהיגי האיחוד האירופי מקימים את "קרן הייצוב" - פרטים יימסרו הערב    זיו סגל: "אם המעו"ף ישבור את ה-1,090 נקודות - היפוך מגמה משמעותי"    אלדר גנזל: "המשברון קרוב למיצוי והמגמה החיובית תימשך. מי זוכר את המשברון בדובאי שהפיל את וול סטריט בכ-9%?"
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה מנתוני דן אנד ברדסטריט    הכללית מדורגת במקום הראשון בסך ההכנסות לשנת 2009    לאומית נמצאת במקום האחרון עם הכנסות בסך 3 מיליארד שקלים    הכנסות ארבע הקופות הסתכמו בכ-37 מיליארד שקלים
פזית רבינא
מה מניע את שר החקלאות שלום שמחון לעזוב את הממשלה ולהתמודד על תפקיד יו"ר הקרן הקיימת לישראל? מקורות רציניים אומרים שמדובר בהכנה לקראת עקירת היישובים הגדולה ביו"ש
יפעת גדות
מחקר שכלל חולים שעברו התקף לב או אירוע כלילי חמור אחר גילה כי אלו עם לחץ דם נורמלי ששתו כוס קפה או שתיים ביום, היו בסבירת נמוכה ב-88% לפתח מצב בו הלב אינו מצליח לשאוב דם בצורה יעילה
יפעת גדות
שר החינוך גדעון סער: היקף הסגל האקדמי באוניברסיטות ובמכללות יורחב, ויתווספו מאות תקנים חדשים בנוסף לאלה הקיימים כיום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il