X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוחרר בערבות של 350,000 שקל שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה חקרו את רעייתו של מאיר רבין ואת אחיו בחשד לניסיון לשיבוש חקירה
▪  ▪  ▪
מאיר רבין [צילום: בוצ´צ´ו]

אחרי 34 ימים במעצר שוחרר המתווך מאיר רבין למעצר בית למשך 20 ימים. בכך נעתר בית משפט השלום בראשון לציון לבקשה בהסכמה שהגישו חוקרי המשטרה, יחד עם בא-כוחו של מאיר רבין.
השופטת עירית וינברג-נוטוביץ החליטה לשחרר את רבין בערבות, ואסרה עליו להתראיין לתקשורת על אודות כל דבר הנוגע לחקירה וזאת למשך 90 יום מהיום.
הערבות אותה נדרש לשלם היא 150,000 שקלים במזומן או בערבות בנקאית, וכן התחייבות עצמית וערבות צד ג' של שני ערבים בסך 200,000 שקלים כל אחת.
בתקופת מעצר הבית נאסר עליו ליצור קשר במישרין או בעקיפין עם איש למעט עם עורכי דינו, אשתו, ילדיו, אמו והורי אישתו. נאסר עליו ליצור קשר במישרין או בעקיפין עם מי מהמעורבים בפרשה או מי מטעמם וזאת למשך 90 יום מהיום.
הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ שיעמוד בתוקפו למשך 180 יום מהיום. רבין מסר את דרכונו באולם בית המשפט. הוא נדרש להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש. כמו-כן יוכל לצאת למשרד עורכי דינו תוך הודעה מראש של 24 שעות ליחידה החוקרת.
גם עו"ד מתי חותה - לשעבר יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בירושלים, שנעצר בשבוע שעבר, ישחרר גם כן למעצר בית.
אשתו של רבין נחקרה לאחר שסימנה לו שישתוק
המשטרה חקרה את רעייתו של מאיר רבין, החשוד במעורבות בפרשות שוחד רבות ובהן בתיווך לשוחד בפרשת הולילנד. רעייתו נחקרה על-ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה לאחר שנראתה בשבוע שעבר - במהלך הדיון בהארכת מעצרו - מסמנת לרבין באצבעותיה שישתוק.
מלבד האישה לבית רבין נחקר גם אחיו בחשד שסייע לו לשבש את החקירה.

"לאשתו של חותה לא נשאר אפילו כסף לחלב לילדים"

במהלך הדיון על שחרורו של מתי חותה למעצר בית ציין בא-כוחו, עו"ד אודיז, כי עשרת ימי מעצר הבית שמבקשת המדינה יובילו לפיטוריו מעבודתו כמנכ"ל עיריית בית שמש.
"ה-10 ימים האלה יגרמו לפיטוריו, הם הגבלה קשה על הזכות שלו לחירות וכשאני עובר לכך שביום חמישי האחרון אישתו של העצור מקבלת SMS לטלפון "טלפון זה מוגבל" היא הלכה לתדלק את האוטו כתבו לה הכרטיס מבוטל, האינטרט מוגבל, אף אדם לא מוסר לה שום צו. בדרך לא דרך מסתבר שיש הקפאה בבנק", אמר.
עוד ציין כי זה התיק הראשון מול המחלקה הכלכלית שמתנהגים בו בצורה כזו, משום שעל-פי חוק הלבנת הון סעיף 23 שמאמץ את סעיפים 36 לפקודת הסמים יש תוך 10 ימים שהצו ניתן במעמד צד אחד צריך להיות דיון במעמד שני הצדדים והם אמורים למסור את הצו ויש זכות ערר לעליון. אבל מי שלא מקבל לא יכול לערור.
"יושבת פה אישה עם 5 ילדים שמבקשת משכנה 100 שקלים לקנות חלב לילדים. זה לא תקין", אמר.
בתום הדיון הוחלט כי חותה יישלח לשבוע מעצר בית כאשר יהיה אסור עליו ליצור קשר עם איש מלבד עורכי דינו, אשתו וילדיו. כמו-כן נאסר עליו ליצור קשר עם איש מן המעורבים בפרשת הולילנד או עם מי מטעמם למשך 90 יום. דרכונו של חותה הופקד ויישאר בפקדון למשך 180 יום בשל צו עיכוב יציאה מן הארץ שהוצא נגדו.

תאריך:  09/05/2010   |   עודכן:  09/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחרי 34 יום במעצר - רבין שוחרר למעצר בית
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
נראה שהוא מאויים ופוחד?! ל"ת
שמיל44  |  9/05/10 12:40
2
האם את לאה רבין זל -חקרו??? ל"ת
אימרו בכינות:  |  9/05/10 12:53
 
- אנשי שמאל מעל לחוק, לא חוקרים ל"ת
כנופיית בייניש  |  9/05/10 21:52
3
אין צורך באיומים, מספיק
פסק הלכה  |  9/05/10 13:02
4
אחרי 34 יום באבו כביר
א.ב.י.  |  9/05/10 19:13
5
המשטרה מתנהגת כמו
כמו מאפיה?  |  10/05/10 08:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
62% מהציבור הבריטי מאמינים כי בראון איבד את המנדט שלו להוביל את המדינה    מסמך שמפרסם האובזרבר מעלה חשש בקרב הדמוקרטים הליברלים באם להצטרף לממשלה בראשותו של קמרון
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: נשים שהשילו ממשקלן בקצב מהיר יותר הצליחו להוריד קילוגרמים רבים יותר ושמרו על המשקל החדש לאורך זמן ממושך יותר, בהשוואה לנשים שירדו במשקל בקצב איטי יותר
עדי בן ישראל
המעו"ף מאבד 2% לאחר פתיחה שלילית של 4.1%    השווקים נפלו בסוף השבוע ורשמו את הירידות השבועיות החדות ביותר מאוקטובר 2008    מנהיגי האיחוד האירופי מקימים את "קרן הייצוב" - פרטים יימסרו הערב    זיו סגל: "אם המעו"ף ישבור את ה-1,090 נקודות - היפוך מגמה משמעותי"    אלדר גנזל: "המשברון קרוב למיצוי והמגמה החיובית תימשך. מי זוכר את המשברון בדובאי שהפיל את וול סטריט בכ-9%?"
גלית יצחק-אוגנוב
כך עולה מנתוני דן אנד ברדסטריט    הכללית מדורגת במקום הראשון בסך ההכנסות לשנת 2009    לאומית נמצאת במקום האחרון עם הכנסות בסך 3 מיליארד שקלים    הכנסות ארבע הקופות הסתכמו בכ-37 מיליארד שקלים
פזית רבינא
מה מניע את שר החקלאות שלום שמחון לעזוב את הממשלה ולהתמודד על תפקיד יו"ר הקרן הקיימת לישראל? מקורות רציניים אומרים שמדובר בהכנה לקראת עקירת היישובים הגדולה ביו"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il