X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
133.6 מיליון דולר בשלושה ימים לאיירון מן 2
▪  ▪  ▪
[צילום: סרט]

"איירון מן 2" יכול לרשום לעצמו ניצחון מוחץ לאחר שהצליח להרוויח - 133.6 מליון דולרים במרווח זמן של שלושה! ימים בלבד מאז יציאתו. ההמשכון של חברת "מארוול" אמנם לא הרוויח יותר מ"האביר האפל" באותו פרק זמן (שרשם 158 מליון), אך כמעט ועבר את הנוסחה המנצחת של "שודדי הקאריביים - סוף העולם" (שרשם כ- 135.6 מליון דולרים). למען האמת, "איירון מן 2" מחזיק בשיא, במקום החמישי כסרט המכניס ביותר בתקופת פרק הזמן הנ"ל, כך מדווח ה"הוליווד אינסיידר".
ברחבי העולם "איירון מן 2" הרוויח עוד 57.2 מליון דולרים, כשהוא מוקרן על פני יותר מ - 61 איזורים בינלאומיים שונים ומעמיד את סך הכנסותיו על 194 מליון.
מי שלא הלך לראות את "איירון מן 2" וודאי הלך לראות את - "סיוט ברחוב אלם", שירד מהמקום הראשון בשבוע שעבר אל המקום השני, כשהוא סובל מתחרות מאז יציאת "איירון מן 2". החידוש המדובר לסרט האימה המצליח משנות ה - 80, צנח משמעותית בירידה של כ - 72 אחוזים מהשבוע שעבר והכניס 9.2 מליון. סך הכל עד לכתיבת שורות אלו, הכניס הסרט - 48.5 מליון דולרים.
במקום השלישי נמצא "הדרקון הראשון שלי", סרט האנימציה המצליח של אולפני "דרימוורקס", שהפסיד הכי הרבה צופים מאז יציאתו לפני חודשיים. הסרט, ירד ב - 36 אחוזים והרוויח 6.7 מליון דולרים נוספים ועומד בסך כולל של - 201 מליון דולרים.
למרבה הפלא, "איירון מן 2" לא הצליח להפיל את "דייט לילי" מרשימת חמשת הגדולים. הקומדיה בכיכובם של סטיב קארל וטינה פיי ירדה רק ב - 30 אחוזים והרוויחה עוד כ - 5.3 מליון דולרים. סך כל ההכנסות של הסרט הגיעו ל - 80.8 מליון דולרים.
גם "תכנית גיבוי" נשארה באופן מפתיע על האקרנים זה השבוע השלישי ליציאתו. הסרט הפסיד רק 40 אחוזים והרוויח עוד כ - 4.3 מליון דולרים, מה שממקם אותו בסכום כולל של כ - 29.4 מליון דולרים.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע על כוונתו להיאבק בריכוזיות בסקטור הפרטי    "יש עיוותים בשכר הבכירים במשק"    "אין מספיק דירות ומי שמשלם את המחיר הם הזוגות הצעירים והחיילים המשוחררים"
יהונתן דחוח-הלוי
בהרצאה בטורונטו מזהירה נעמי חזן, נשיאת הקרן החדשה לישראל, מפני מה שהיא מכנה: הניסיונות בישראל לחתור תחת יסודות הדמוקרטיה    זה המפתח לקיומה של ישראל, אמרה חזן, וקראה להתגייס למערכה על דמותה של המדינה.
אייל גרוסברד
גם הכוכב של קליבלנד מבין מיהו הכוכב האמיתי של הסדרה
עופר וולפסון
ר"מ בריטניה ומנהיג מפלגת הלייבור הודיע כי יפרוש בקרוב מתפקידו כדי לאפשר הקמת קואליציה משותפת למפלגתו ולליברל-דמוקרטים    פנה למוסדות מפלגתו כדי שיקיימו מירוץ למציאת מנהיג חדש
אייל גרוסברד
הטראש טוק כאן. קובי: "ב-LA יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il