הרווח הנקי של חברת הוט הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-53 מיליון שקל לעומת רווח של כ-31 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 71%. כך עולה (יום ד', 12.5.10) מדוחותיה הרבעוניים של החברה.
הכנסות החברה הסתכמו בכ-801 מיליון שקל לעומת 769 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 4% . העלייה התבצעה בכל תחומי הפעילות של החברה (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון).
הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים הסתכמו בכ-555 מיליון שקל לעומת כ-548 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה מוסברת בעלייה בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים, כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2009 ובראשית שנת 2010. הירידה במספר המנויים קיזזה את העלייה בהכנסה באופן חלקי.
הכנסות מגזר שירותי התקשורת הפנים ארצית הנייחת הסתכמו בכ-246 מיליון שקל לעומת כ-221 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול במספר המנויים הבוחרים בחבילה הכוללת (טריפל פליי), לצד גידול במספר השיחות הנכנסות בתחום הטלפוניה ועלייה בהכנסה הממוצעת למנוי בתחום האינטרנט, בעיקר כתוצאה משדרוג רוחבי הפס, תרמו לגידול של כ-11% בהכנסות אלו.
יותר מנויים מתנתקים משירותי הטלוויזיה בתחום הטלוויזיה, הוט דיווחה כי יש לה כ-896 אלף מנויים - ירידה של 12,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם. לדברי החברה, הירידה נובעת מתהליך השבחת בסיס הלקוחות, הכולל בין השאר הפסקת מבצעים במחירי הפסד. כמו-כן, כחלק מהמגמה בשוק, חל מעבר של מנויים לטובת ה-DTT והאינטרנט.
בשירותי האינטרנט, החברה מחזיקה בכ-725 אלף מנויים - גידול נטו של כ-6,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם, ובשירותי הטלפון, לחברה כ-573 אלף קווים - גידול של כ-11,000 קווים מול הרבעון הקודם.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מסר בתגובה כי "החברה נמצאת היום במצב טוב יותר בכל הפרמטרים שקבענו. השירות השתפר משמעותית, התשתיות שודרגו עם האצת פריסת רשת ה-UFI, וציוד הקצה בבית הלקוח עבר שידרוג משמעותי. האינטרנט הפך למהיר יותר, והתוכן של החברה, עם הפקות המקור הטובות ביותר בארץ, עשה אף הוא קפיצת מדרגה. החברה נמצאת בתהליך של התייעלות, ושל השבחת בסיס הלקוחות, אשר גרם בין היתר לצמצום מספר הלקוחות הלא רווחיים, ובמקביל תורם משמעותית ל-ARPU, ומתבטא בשיפור התוצאות הכספיות".