X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכם בכ-53 מיליון שקל ההכנסות גדלו ב-4% לכ-801 מיליון שקל כ-12,000 מנויים נטו נטשו את שירותי הטלוויזיה, אך עלייה נרשמה בגיוס מנויים לשירותי האינטרנט והטלפון מנכ"ל החברה: "נמצאים בתהליך התייעלות, אשר גרם בין היתר לצמצום מספר הלקוחות הלא רווחיים"
▪  ▪  ▪
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט [צילום: אלי דסה]

הרווח הנקי של חברת הוט הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-53 מיליון שקל לעומת רווח של כ-31 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 71%. כך עולה (יום ד', 12.5.10) מדוחותיה הרבעוניים של החברה.
הכנסות החברה הסתכמו בכ-801 מיליון שקל לעומת 769 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 4% . העלייה התבצעה בכל תחומי הפעילות של החברה (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון).
הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים הסתכמו בכ-555 מיליון שקל לעומת כ-548 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה מוסברת בעלייה בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים, כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2009 ובראשית שנת 2010. הירידה במספר המנויים קיזזה את העלייה בהכנסה באופן חלקי.
הכנסות מגזר שירותי התקשורת הפנים ארצית הנייחת הסתכמו בכ-246 מיליון שקל לעומת כ-221 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול במספר המנויים הבוחרים בחבילה הכוללת (טריפל פליי), לצד גידול במספר השיחות הנכנסות בתחום הטלפוניה ועלייה בהכנסה הממוצעת למנוי בתחום האינטרנט, בעיקר כתוצאה משדרוג רוחבי הפס, תרמו לגידול של כ-11% בהכנסות אלו.
יותר מנויים מתנתקים משירותי הטלוויזיה
בתחום הטלוויזיה, הוט דיווחה כי יש לה כ-896 אלף מנויים - ירידה של 12,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם. לדברי החברה, הירידה נובעת מתהליך השבחת בסיס הלקוחות, הכולל בין השאר הפסקת מבצעים במחירי הפסד. כמו-כן, כחלק מהמגמה בשוק, חל מעבר של מנויים לטובת ה-DTT והאינטרנט.
בשירותי האינטרנט, החברה מחזיקה בכ-725 אלף מנויים - גידול נטו של כ-6,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם, ובשירותי הטלפון, לחברה כ-573 אלף קווים - גידול של כ-11,000 קווים מול הרבעון הקודם.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מסר בתגובה כי "החברה נמצאת היום במצב טוב יותר בכל הפרמטרים שקבענו. השירות השתפר משמעותית, התשתיות שודרגו עם האצת פריסת רשת ה-UFI, וציוד הקצה בבית הלקוח עבר שידרוג משמעותי. האינטרנט הפך למהיר יותר, והתוכן של החברה, עם הפקות המקור הטובות ביותר בארץ, עשה אף הוא קפיצת מדרגה. החברה נמצאת בתהליך של התייעלות, ושל השבחת בסיס הלקוחות, אשר גרם בין היתר לצמצום מספר הלקוחות הלא רווחיים, ובמקביל תורם משמעותית ל-ARPU, ומתבטא בשיפור התוצאות הכספיות".

תאריך:  12/05/2010   |   עודכן:  12/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוט הגדילה הרווח הנקי ב-71% ברבעון הראשון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב בורוביץ'
דייגו פורלאן הוא שחקן של אופי. בדיוק מה שצריך בשלב גמר אירופי
עופר וולפסון
ועדת הכספים קיימה דיון בהול על-רקע החלטת הממשלה לייבא את מדי גופי הביטחון מסין    המשרד לביטחון פנים מסר כי בכוונתו לפעול לביטול מכרז הייבוא למדי המשטרה    ח"כ והבה, שיזם את הדיון, מסר כי המצב הקיים עלול להביא לפיטורי מאות עובדות במפעלי הטקסטיל
עופר וולפסון
אפריקה הדרומית, שאינה נחשבת ליעד פופולרי במיוחד בקרב המטיילים הישראלים, זוכה לעדנה מחודשת, המתבטאת כבר כעת בנתוני השכרת הרכב של הישראלים לקראת משחקי גביע העולם
יפעת גדות
ידוע על ניצול אחד בלבד, ילד הולנדי, אך אין פרטים נוספים עליו
איציק וולף
השר לביטחון פנים הצהיר כי לא קיימת כל מניעה מדינית שתעכב את הריסת הבתים הלא חוקיים במזרח ירושלים    "ברגע זה שאני עומד פה אין שום מניעה, והדברים האלה אמורים כבר בימים הקרובים להתבצע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il