X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מגזר הסופרמרקטים ומכירות החנויות הזהות הציגו גידול הנובע מעיתוי פסח, שחל השנה בעיקר ברבעון הראשון ואשתקד ברבעון השני הרווח הנקי הסתכם בכ-37.1 מיליון שקל וההכנסות גדלו ב-3.7% ל-1.76 מיליארד שקל
▪  ▪  ▪
מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד [צילום: רונן אקרמן]

חברת רבוע כחול רשמה רווח נקי של כ-37.1 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2010, בהשוואה לרווח נקי של כ-32.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ד', 12.5.10) מפרסום דוחותיה הרבעוניים של החברה. המדובר בגידול של קרוב ל-15% ברווח הנקי.
ההכנסות של החברה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-1.83 מיליארד ש"ח, עלייה של כ-3.7% בהשוואה להכנסות של כ-1.76 מיליארד ש"ח ברבעון הראשון אשתקד.
מגזר הסופרמרקטים הציג גידול בהכנסות של כ-3.8%, מ-1.62 מיליארד ש"ח ברבעון הראשון של 2009 ל-1.68 מיליארד ש"ח ברבעון הנוכחי. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מפתיחת שבע חנויות (נטו) במהלך 12 החודשים האחרונים, מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-1.2% ומעיתוי השפעת חג הפסח שחל השנה בעיקר ברבעון הראשון ואשתקד ברבעון השני.
מכירות המוצרים שאינם מזון גדלו אף הן בכ-2.6%, מ-131.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009 ל-135.5 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. גם גידול זה נבע בעיקר מעיתוי השפעת חג הפסח כמתואר לעיל.
החברה דיווחה עוד כי מועדון הלקוחות You מונה כבר כ-650 אלף חברים, כאשר שיעור הפדיון המזוהה עומד על כ-60% ממכירות רשתות מגה בהשוואה לכ-15% ברבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון השיקה החברה מועדון לקוחות חדש לרשת שפע שוק, הפונה בעיקרו למגזר החרדי, ומציע מגוון רחב של עולמות תוכן רלוונטיים. נכון למועד פרסום הדוחות, מונה המועדון כבר למעלה מ-40,000 חברים. לחברה מועדון לקוחות נוסף שפונה לקהל לקוחות רשת עדן טבע מרקט ומציע עולמות תוכן של מזון בריא ואורגני. מועדון זה מונה כ-70,000 חברים ומהווה למעלה מ-70% מפדיון הרשת.
רבוע כחול ממשיכה בפתיחת סופרמרקטים חדשים בהתאם לתוכנית הרב-שנתית שלה. ברבעון החולף נפתחו שני סניפים לרשת מגה בול, המונה 49 סניפים. בנוסף, נפתח הסניף ה-120 של רשת מגה בעיר. רשת עדן טבע מרקט הפעילה תשעה סניפים במהלך הרבעון הראשון ולראשונה הציגה איזון תפעולי עם גידול במכירות ובמכירות חנויות זהות.
מנכ"ל ונשיא רבוע כחול, זאב וורמברנד, מסר בתגובה: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2010 מביאות לידי ביטוי את היישום של הפרקים המרכזיים של התוכנית האסטרטגית, כמו גם את תוצאות תוכנית ההתייעלות שהחברה יישמה בשנת 2009. תוצאות אלו הושגו על-אף התחרות בשוק קמעונאות המזון אשר צפויה להמשך גם בעתיד הקרוב, ואולם אנו מאמינים כי היערכותנו והכלים שבידינו, יאפשרו לנו להמשיך והתמודד בצורה מוצלחת עם תנאי השוק הקיימים".

תאריך:  12/05/2010   |   עודכן:  12/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיתוי חג הפסח הביא ל-15% עלייה ברווחי רבוע כחול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
לאחר הודעתו של ממשל אובמה בשבוע שעבר כי ארה"ב מחזיקה בכ-5,113 ראשי נפץ גרעיניים, רוסיה שוקלת לגלות אף היא את היקף הנשק הגרעיני שברשותה
עופר וולפסון
הסתכם בכ-53 מיליון שקל    ההכנסות גדלו ב-4% לכ-801 מיליון שקל    כ-12,000 מנויים נטו נטשו את שירותי הטלוויזיה, אך עלייה נרשמה בגיוס מנויים לשירותי האינטרנט והטלפון    מנכ"ל החברה: "נמצאים בתהליך התייעלות, אשר גרם בין היתר לצמצום מספר הלקוחות הלא רווחיים"
יואב בורוביץ'
דייגו פורלאן הוא שחקן של אופי. בדיוק מה שצריך בשלב גמר אירופי
עופר וולפסון
ועדת הכספים קיימה דיון בהול על-רקע החלטת הממשלה לייבא את מדי גופי הביטחון מסין    המשרד לביטחון פנים מסר כי בכוונתו לפעול לביטול מכרז הייבוא למדי המשטרה    ח"כ והבה, שיזם את הדיון, מסר כי המצב הקיים עלול להביא לפיטורי מאות עובדות במפעלי הטקסטיל
עופר וולפסון
אפריקה הדרומית, שאינה נחשבת ליעד פופולרי במיוחד בקרב המטיילים הישראלים, זוכה לעדנה מחודשת, המתבטאת כבר כעת בנתוני השכרת הרכב של הישראלים לקראת משחקי גביע העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il