לדברי עוזר, "השירות שלנו השתפר באמת בצורה יפה מאוד. השירות שלנו יותר טוב משל חברות תקשורת אחרות. זמן המענה שלנו פה הוא חבל על הזמן. כל יום אני מקבל את הדוחות. הרבה פחות תקלות רשת, הרבה פחות טלפונים למוקדים, הרבה פחות טכנאים שאני צריך להוציא לשטח על תקלות".
עוזר מבהיר כי גם המספרים של הממירים מוכרים. "אני מעריך כי מדובר במשהו כמו 500-600 אלף ממירים חדשים שנכנסו לשוק מאז תחילת דרכי. זה מחליף את כל הממירים הישנים, אז פחות לקוחות מתלוננים, ויש פחות צורך להחליף. בכל ההיבטים האלה, וגם מבחינת התוכן, אנחנו באמת בקפיצת מדרגה".
- מדוע לקח כל-כך הרבה זמן לראות את הפירות האלה?
"אי-אפשר היה לראות את התוצאות לפני כן כי נאלצנו להגדיל הוצאות בשביל ליישר קו. להכניס 500 איש לשירות כדי לעצור את הדימום זה מסוג הדברים שמשפרים את השירות, אבל לא את מצב ההוצאות. אבל עכשיו, כשאתה יוצר מצב שבו יש פחות כניסות של טלפונים כי הלקוחות פחות מתלוננים, אתה מתחיל להרגיש הקלה".
- פחות תקלות שווה פחות פניות למוקדנים?
" בוודאי. זו תופעת לוואי. דוגמה לכך שלא נמצאת בדוחות היא קצב התחלופה של עובדי השירות. גם למוקדנים שלנו, שהתמודדו מול לקוחות שהתקשרו בהמוניהם, חיכו הרבה זמן על הקו, התעצבנו וצעקו עליהם, היה קשה, ולכן הם לא החזיקו מעמד יותר מ-7-8 חודשים. כיום, מוקדן מחזיק בממוצע 13 חודשים. מעבר לשביעות-הרצון של המוקדנים, המשמעות היא שלא צריך כל הזמן להחליף עובדים, לגייס ולאמן. גם כאן יש שינוי דרמטי".
- יכול להיות שהשיפור בהכנסות הוא תוצאה של העלאת מחירים?
"מה פתאום. השיפור נובע מהשימושים, בעיקר שימוש גדל ב-VOD, שעשה קפיצת מדרגה. נקודה נוספת, שקשורה גם לירידה במספר המנויים, היא שהחלטנו שאנחנו לא מוכרים בכל מחיר. לקוחות ישבו על מבצעים ישנים במספרים מטורפים, 70 שקל, 80, 90, 120. המחיר היום הוא 200. כשהמבצעים של הלקוחות האלה הסתיימו אמרנו להם שהמחיר הוא 200, וזו בחירה שלהם אם לקחת את זה או לעזוב".