סוגיית הפרטיות בפייסבוק ממשיכה לסבך את הרשת החברתית הפופולרית: החברה העבירה נתונים מזהים של גולשים למפרסמים, לצד מייספייס ואתרים חברתיים נוספים - כך מדווח ה"
וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, החברות העבירו את מספרי הזיהוי של הגולשים שלחצו על פרסומות באתריהן. בעזרת נתונים אלה, יכלו המפרסמים לאתר פרטים מזהים על הגולשים, ובהם שמותיהם, וזאת חרף הבטחתה של פייסבוק שלא למסור מידע אודות המשתמשים מבלי לקבל את אישורם לכך. בין החברות שקיבלו לידיהן את הנתונים היו DoubleClick של גוגל ו-Right Media של יאהו, מדווח הג'ורנל. לטענת החברות, הן לא היו מודעות למידע שהועבר אליהן ולא עשו בו כל שימוש. לאחר פניית העיתון, השיבו פייסבוק ומייספייס כי ערכו שינויים בקוד ופתרו את פרצת האבטחה.
במקביל, פרסם המגזין "טיים" ראיון עם מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, שבמהלכו אמר המיליארדר הצעיר: "האופן שבו אנשים תופשים פרטיות משתנה במקצת. מה שאנשים רוצים אינו פרטיות מוחלטת. זה לא שהם מעוניינים בחשאיות - הם רוצים לשלוט במה שהם משתפים ובמה שלא". לצוקרברג כבר מיוחסת אמירה שנויה במחלוקת בנושא. בהיותו בן 19, זמן קצר לאחר השקת הגרסה הראשונית של פייסבוק שיועדה לשימוש הסטודנטים באוניברסיטת הארוורד, כתב לחברו בצ'ט: "אם אתה צריך מידע על מישהו בהארוורד - רק תבקש. יש לי מעל 4,000 אימיילים, תמונות, כתובות. אנשים פשוט העבירו את זה. אני לא יודע למה. הם 'סומכים עליי'. מטומטמים".
לפני שבועיים דיווח ה"פייננשל טיימס" כי מספר המשתמשים בפייסבוק ששוקלים למחוק את חשבונותיהם הוכפל תוך שבוע - בהסתמך על כמות החיפושים של הצירוף "למחוק את החשבון בפייסבוק" בגוגל. הצירוף נכנס באותו זמן לרשימת עשר "המגמות החמות" במנוע החיפוש של גוגל. מעט לפני כן השיקה האגודה לזכויות האזרח בארה"ב עצומה שהופנתה למנכ"ל צוקרברג, בדרישה להחזיר למשתמשים את השליטה בתוכן שאותו שיתפו בפייסבוק. מוקדם יותר, הודיע רגולטור הגנת הפרטיות באירופה כי השינויים במערכת הגנת הפרטיות של פייסבוק הם "בלתי מקובלים".