X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרופ' דיויד ניומן מונה לדיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה פרופ' איילה מלאך פיינס מונתה לדיקן הפקולטה לניהול פרופ' מירי עמית מונתה לדיקן קמפוס אילת המינויים ייכנסו לתוקפם ב-1.8.10
▪  ▪  ▪
פרופ' דיויד ניומן [צילום: דני מכליס]
פרופ' מירי עמית [צילום: דני מכליס]

פרופ' איילה מלאך פיינס [צילום: דני מכליס]

באוניברסיטת בן-גוריון נבחרו באחרונה שלושה דיקנים חדשים, שיחלו בתפקידם ב-1 באוגוסט 2010. מדובר בדיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה, פרופ' דיויד ניומן, שיחליף את פרופ' משה יוסטמן; דיקן הפקולטה לניהול, פרופ' איילה מלאך פיינס שתחליף את פרופ' אריה רייכל; ודיקן קמפוס אילת, פרופ' מירי עמית, שתחליף את פרופ' שאול קרקובר.
דיויד ניומן הוא פרופ' לגיאוגרפיה פוליטית במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטה. מאז שנת 1999, הוא משמש כעורך הראשי של כתב העת הבינלאומי Geopolitics. פרופ' ניומן נולד והתחנך באנגליה. את תאריו קיבל מאוניברסיטת לונדון (1978) ודורהאם (1981). בין השנים 1987-1982 שימש כמרצה במחלקה לגיאוגרפיה באוניברסיטת תל אביב ולאחר מכן התמנה להיות מרצה בכיר במחלקה לגיאוגרפיה באוניברסיטת בן-גוריון. בשנת 1998 היה מבין מקימי המחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטה, וכיהן כראש המחלקה הראשון שלה בין השנים 2003-1998. בין השנים 1998-1996 שימש כמנהל מכון המפרי הוברט למחקר חברתי באוניברסיטה. בשנת 2003 סייע בהקמת המרכז לחקר חברה ופוליטיקה אירופית (CESPS) באוניברסיטה.
בימים אלה מנהל פרופ' ניומן שלושה מחקרים הקשורים ישירות לתהליך השלום, שניים מהם ממומנים על-ידי האיחוד האירופי.
פרופ' איילה מלאך פיינס כיהנה במשך שש שנים כראש המחלקה למינהל עסקים באוניברסיטה. מלאך-פיינס, פסיכולוגית חברתית, ארגונית וקלינית, הינה מחלוצות מחקר השחיקה, במדד השחיקה שפיתחה משתמשים חוקרים בכל העולם. היא פרסמה עשרה ספרים, שלושים פרקים בספרים ומאה מאמרים מדעיים. ספריה, שנכתבו באנגלית, תורגמו לשפות רבות כולל צרפתית, ספרדית, גרמנית, יוונית, פולנית, טורקית, קוריאנית, סינית ויפנית.
בין ספריה שיצאו לאור בשפה העברית: "שחיקה בעבודה", "אהבה ושחיקה בחיי הנישואין", "פסיכולוגיה של המינים" (בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה), ו"הלהטוטנית: האישה העובדת". פרופ' מלאך-פיינס מנחה עשרה דוקטורנטים ומחקריה עוסקים במגוון נושאים, ביניהם: שחיקה בעבודה ובחיי הנישואין בקרב זוגות כפולי קריירה; לחץ ושחיקה בקרב צוותים בינלאומיים וירטואליים; היבטים פסיכולוגיים ותרבותיים של יזמות; והיבטים פסיכולוגיים בבחירת קריירה בניהול וביזמות. בשנת 2008 פרופ' מלאך-פיינס זכתה בפרס הנשיאה על הצטיינות במחקר מדעי.
מירי עמית היא פרופ' לחינוך מתמטי. היא נולדה בגרמניה, ואת השכלתה רכשה בישראל. היא בעלת תואר ראשון ושני מן הטכניון בחיפה, ואת הדוקטורט סיימה במחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת בן-גוריון. הייתה ממקימי המרכז והמחלקה להוראת המדעים והטכנולוגיה באוניברסיטה, ובשנים האחרונות עמדה בראשם. בעבר עמדה בראש הפיקוח על הוראת המתמטיקה במשרד החינוך בירושלים.
פרופ' עמית היא מנהלת אקדמית של שורת פרויקטים חינוכיים וביניהם התוכנית לנגישות להשכלה גבוהה, ליל המדענים "חכמים גם בלילה" ועוד. תחומי המחקר שלה מתפרשים על כל תחומי החינוך המתמטי והמדעי תוך שימת דגש על פיתוח חשיבה ויצירתיות, איתור מחוננות מתמטית-מדעית ובניית מודלים לטיפוח כישרונות בפרט בחברה רב-תרבותית.
בנוסף לפעילותה האקדמית, הכוללת גם הנחיה של הרבה דוקטורנטים ומסטרנטים (ובכלל זה הנחיית הדוקטור הבדווי הראשון לחינוך מתמטי). היא רואה חשיבות מיוחדת בהידוק הקשר בין האקדמיה לקהילה. לפני 12 שנים יזמה והקימה את פרויקט "קידומטיקה", המטפח מצוינות בקרב נוער מן הפריפריה, כולל נוער בדואי. פרויקט זה הפך למודל עולמי לקידום מצוינות והניב אלפי מצטיינים בנגב, בנוסף לספרים, מאמרים בכתבי-עת וכינוסים בינלאומיים ושלוש עבודות דוקטורט. פרופ' מירי עמית גרה ביישוב עומר. היא נשואה ואם לשלוש בנות.

תאריך:  25/05/2010   |   עודכן:  25/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלושה דיקנים חדשים באוניברסיטת בן-גוריון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עוד 3 מהאספסוף והערב-רב! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  25/05/10 15:22
2
פרופ' דויד ניומן חבר בצלם
ano nymous  |  15/07/10 19:11
3
עמית חתמה על מחקרים של עבדיה
אילוזיה  |  24/07/11 02:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
יותר ממחצית מהישראלים נוהגים להשתמש במוצר כלשהו לשטיפת הפה    נשים וצעירים מקפידים יותר על שימוש במוצרים אלו
גלית יצחק-אוגנוב
תו תקן שנכנס היום לתוקפו מגביל את כמות הניקל במוצרי מתכת הבאים במגע עם הגוף, במטרה למנוע תגובות אלרגיות וגירוי בעור
עופר וולפסון
משרד התמ"ת משיק שירות אינטרנטי חדש לקראת שנת הלימודים הבאה, המאפשר לחשב את רמת הסבסוד המוערכת של כל אם עובדת, עבור מעונות יום, משפחתונים וצהרונים
עופר וולפסון
בהמשך לעיצומים מלפני כשבועיים, העוזרים המשפטיים החליטו על השבתה מלאה של עבודתם ביום ה' הקרוב    ועד הפעולה: "מצרים שזו הדרך היחידה לנהל מו"מ על תנאי העסקה במדינת ישראל בשנת 2010"
עופר וולפסון
החברה הודיעה לסוכני הנסיעות כי היא מצטרפת למערכת הסליקה החדישה שמפעילה יאט"א    המהלך יאפשר התחשבנות וניהול פיננסי יעילים יותר מול הסוכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il