X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת מחקר: ילדים עם הרמות הגבוהות ביותר של מרכיבים הקשורים לוויטמין E היו בסיכון נמוך ב-67% לאקזמה בהשוואה לאלו עם הרמות הנמוכות ביותר
▪  ▪  ▪
מחקר מדויק

ילדים שאוכלים מזונות המכילים ויטמין E נמצאים בסיכון נמוך יותר לפתח מצב עורי הנקרא אקזמה של העור. אלו הממצאים שעולים ממחקר יפני חדש. בנוסף, החוקרים גילו כי מזונות עשירים בוויטמין A לא מגנים מפני אלרגיות, למרות מחקרים מוקדמים שהראו את ההפך.
החוקרים, מאוניברסיטת אובה, מדדו את רמות החומרים בדם, שהעידו על כמות הוויטמינים שצרכו הילדים. הם התמקדו באסתמה ובאקזמה משום ששני המצבים קשורים לאלרגיה.
בקרב 396 הילדים בני 10 ו-13, 240 מהם סבלו מאקזמה, מצפצופים בריאות או מאסתמה, החוקרים לא גילו קשר בין הסיכון של הילד לכל אחד מהמצבים לרמות המרכיבים בדם הקשורים לוויטמין A.
יחד עם זאת, ילדים עם הרמות הגבוהות ביותר של מרכיבים הקשורים לוויטמין E היו בסיכון נמוך ב-67% לאקזמה בהשוואה לאלו עם הרמות הנמוכות ביותר, ואפילו אלו עם רמות מתונות גבוהות מהרגיל של המרכיב היו בסיכון נמוך דומה.
למרות שהמחקר לא הוכיח סיבה והשפעה, עורכי המחקר סבורים כי הוא מדויק יותר ממחקרים קודמים שנעשו בתחום משום שאלו הסתמכו על שאלונים שעשויים שלא להיות אמינים בגלל שהם מסתמכים על זיכרון.
פירות צהובים, אדומים וכתומים עשירים בוויטמין A ובמרכיבים הקשורים אליו, בעוד שוויטמין E נמצא בשמנים צמחיים, באגוזים ובדגנים מלאים. נכון לעכשיו, אין הסכמה לגבי הרמות הרצויות של מרכיבים אלו בדם, אך בארצות הברית ההמלצות הן על 2,000 יחידות בינלאומיות של ויטמין A לקבוצת גיל זו וההמלצות לגבי ויטמין E הן של 16 יחידות בילנאומיות.
לא ברור מדוע ויטמין E מוריד את הסיכון לאקזמה, אך החוקרים משערים כי החומרים נוגדי החמצון שבו וההשפעות שיש לו על המערכת החיסונית הם האחראים לכך.

תאריך:  30/05/2010   |   עודכן:  30/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר נחקר על חלקו בפרשת השוחד בפרויקט הבנייה הולילנד בירושלים    חשוד בקבלת שוחד, בהלבנת הון, במרמה ובהפרת אמונים    מקורבו לשעבר עו"ד אורי מסר זומן למשרדי יאח"ה
איציק וולף
ראש הממשלה ידרוש מנשיא ארצות הברית ערבויות שיבטיחו את סיכול הצעדים המעשיים לפירוז האזור מנשק גרעיני    גורמים בממשל האמריקני הבהירו: ארה"ב מבינה את עמדת ישראל
איציק וולף
התקיפה - תגובה לירי הרקטה בשבת    "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל"
עידן יוסף
בתוך כשבוע צמח ב-57 אלף גליונות
איריס פרחי
הנהגת, שהייתה סטודנטית למשפטים בעת האירוע, פגעה בחפים מפשע והפקירה אותם פצועים ומדממים    סניגורה ביקש שלא להטיל מאסר שיפגע בעתידה כעורכת דין    בית המשפט גזר מאסר וקנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il