X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-אף שהיא פרפורמרית אנרגטית ומשקיענית, אין לריהאנה את החומרים הדרושים כדי להחזיק איצטדיון שלם על הרגליים במשך שעה וחצי
▪  ▪  ▪
ריהאנה. אין מספיק להיטים [צילום: AP]

זה היה מופע ללא אשליות. לכל מי שהגיע אמש לאצטדיון בלומפילד הייתה מטרה מוגדרת מראש; איש מהם לא חשב שהוא עומד להיות עד לקונצרט של מוזיקאית פנומנלית; ההסכם היה קצר וברור: אנחנו נתרום לקהילה וריהאנה תשיר את "אמברלה".
אחרי שואו קצר ואפקטיבי של צמד הדי ג'ייז המצחיק בעולם - האחד מנגן שירי חתונות והשני עושה תנועות - עלה לבמה אסי עזר באווירת הדחה דרמטית וביקש מהקהל שיודה לעצמו ולא פחות חשוב - לחברת אורנג'. ואז הגיע מופע הזיקוקים אקסטרווגנטי ומרהיב שגורם לארבעה ביולי להיראות כמו מטח קאסמים והעמיד את המופע של ריהאנה מול רף גבוה.
במקום לעלות בתום הספקטקל הזה ולמשוך קדימה את המומנטום, ריהאנה ציננה קצת את הקהל והמתינה עשר דקות נוספות ואז פתחה עם "הארד" אלא שרק עם "דיסטרביה", השיר הרביעי, ההופעה בעצם החלה. ברגעים הללו עיקר המאמצים הוקדש למחשבות על הווידאו המרשים מאחוריה, שכלל הפגזות מטוסים, רובים יורים ופצצות גרעיניות, ותהיה עד כמה הוא מתאים לקהל ש-90 אחוז ממנו הולך לצבא בזמן הקרוב.
למרות שההופעה שלה היא הדבר הכי רחוק מחלטורה - חופן רקדנים, זמרות ליווי ולהקה חיה, מלאה ומתפקדת, הכוללת את הגיטריסט של המטאליסטים הרכרוכיים "אקסטרים" - נדמה שריהאנה היא זמרת שעובדת טוב יותר במועדון, בבר או במזמוזים על הספה. הניסיון להקנות נפח וחיות למוזיקה שלה נידון מראש לכישלון.
דווקא בבלדות כמו "ריהב" ו"אנפייתפול", שעם שירה בציבור של כל האצטדיון הצליח אפילו לרגש, התבהר שריהאנה היא זמרת בכלל לא רעה; עם מנעד, נשמה וגרוב. חבל רק ש"פון דה ריפליי", שיר הפריצה שעדיין מהווה את שיא הקריירה שלה, קיבל רק איזכור קטן בתוך "פליז דונט סטופ דה מיוזיק", שמעיר את האצטדיון מסקציית הבלדות.
על-אף שהיא פרפורמרית אנרגטית ומשקיענית, אין לריהאנה את החומרים הדרושים כדי להחזיק איצטדיון שלם על הרגליים במשך שעה וחצי. כלומר אין לה מספיק להיטים. מה שכן יש לה זה את ה-להיט, ובשביל לשלוח את הילדים החמודים שקיבלו כרטיסים אחרי שהתנדבו בעזרה לקהילה, לפעמים כל מה שצריך זה קצת שירה בציבור של ההברות "אלה אלה אלה".

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
חמישה חיילים וכ-30 פצועים הובהלו באמצעות מסוק לבתי החולים    חלקם עברו ניתוחים ונמצאים בהתאוששות    במד"א הועלתה רמת הכוננות לרמה ג'
עופר וולפסון
דיווחה על רווח נקי של 22 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2010    ההכנסות המאוחדות של חברת האחזקות עלו ב-10%
תלם יהב
מחמוד עבאס הכריז על שלושה ימי אבל רשמיים ברחבי הרשות הפלשתינית ודרש מהאו"ם לכנס את מועצת הביטחון של האו"ם לדיון חירום    הליגה הערבית תתכנס מחר לדיון חירום, בעוד ראשי מדינות ערב מביעים את תדהמתם "מהטבח הישראלי"
עופר וולפסון
בשעות האחרונות החלו ישראלים לבטל חופשות שתוכננו בימים הקרובים בטורקיה    מנהל אגף הביטחון במשרד התחבורה הנחה את אוניית הנופש הישראלית לא לעגון בחופי המדינה עד להודעה חדשה
תלם יהב
יוון החליטה להפסיק מיד את כל התמרונים הצבאיים שערכה בימים האחרונים עם חיל האוויר הישראלי    שר החוץ השוודי: זהו מצב חמור במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il