X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היום בבוקר התכנסה האסיפה הכללית השנתית של בנק לאומי בגני התערוכה ההצבעה על מועמדי הדירקטוריון התקיימה באופן חשאי מהנהלת הבנק מסרו כי עם תום ספירת הקולות יפורסם דוח מיידי ובו זהות הדירקטורים הנבחרים
▪  ▪  ▪
סוף המירוץ לדירקטוריון לאומי [צילום: פלאש 90]

לאחר מספר חודשים של התמודדות על דירקטוריון בנק לאומי, במהלכן 25 מועמדים עשו ככל שביכולתם על-מנת לכבוש מקום בדירקטוריון המכובד של הבנק הגדול במדינה, תם המירוץ.
הבוקר (ד', 2.6.10) בשעה 10:30 התכנסה האסיפה הכללית השנתית של בנק לאומי, בביתן העגול שבמרכז הירידים בגני התערוכה, בנוכחות מאות בעלי מניות.
עוד טרם הגיעה שעת מועד פתיחת האסיפה, נראתה נהירה לכיוון הביתן העגול, השוכן בקצה 'גני התערוכה'. במקום נראו נציגי הגופים המוסדיים, האקדמיים, כמו גם אנשים מקרב הציבור הרחב המחזיקים במניות הבנק ובאו לממש את זכותם להצביע באשר להחלטות שעמדו על הפרק.
את האסיפה ניהל היו"ר היוצא של בנק לאומי, איתן רף, כאשר הוא הזמין את המועמדים השונים בתורם, לזהות את עצמם בפני הנוכחים ולספר מעט על עצמם.
כך עמוס ספיר, בנו של שר האוצר המיתולוגי - פנחס ספיר, ומועמד עצמאי לדירקטוריון, שנחשב כשם מבטיח - בעל יכולת לגבש סביבו תמיכה, סיפר מעט על עצמו וניסיונו.
לקראת סוף דבריו הביע ספיר תרעומת על אופן הבחירות לדירקטוריון כפי שהתקיימו, וטען כי יש לשנות את תקנון הבנק כך שלא יתמודדו בעתיד 25 מועמדים על חמישה מקומות, מה שהופך את ההתמודדות עבור המועמדים העצמאיים, לחסרת סיכוי.
איזי תפוחי, יו"ר בזק לשעבר, ומי שנחשב לבעל יכולות ניהוליות מוכחות במגוון תחומים, נשא אף הוא מילים ספורות באוזני בעלי המניות. תפוחי הצטנע בנאומו הקצר, והעדיף שלא לפרוס את שורת התפקידים בהם נשא בשנים עברו.
תפוחי שנשא את דבריו באחרונה, עקב היות שם משפחתו מתחיל באות ת' - האחרונה בסדר א' ב', אמר בבדיחותא: "כאשר עליתי לארץ, עיברתתי את שם משפחתי ל'תפוחי'. מסתבר שטוב היה יותר לו כיניתי עצמי 'אגסי', אז הייתי מוזמן לנאום ראשון..."
עוד אמר תפוחי כי לדעתו יש לסיים את הפרטתו של בנק לאומי בהקדם. "כאשר המדינה עוסקת בניהול המדינה, לפעמים היא עושה זאת טוב ולפעמים פחות טוב. אך בעניינים עסקיים אין לה יתרון על פני בעלות פרטית", אמר.
זקן המועמדים, ד"ר אשר הלפרין, שכיהן שנים רבות כיו"ר איגוד הבנקים ומביא עימו ניסיון עתיר בבנקאות, ציין כי הוא היחיד מבין המועמדים שראה במו עיניו את איינשטיין. "הבנק זקוק למבוגר אחראי", אמר הלפרין, ובכך ביקש לשכנע את בעלי המניות לתמוך בו.
גם צעיר המועמדים, איש העסקים החרדי, יוסף מוזסון, הוזמן לנאום בפני משתתפי האסיפה הכללית. מוזסון אמר, כי מאחר שעד כה הוא היה פעיל בעסקיו הפרטיים, ולא בחברות ציבוריות, הוא אינו יכול להציג שורות תפקידים ציבוריים כמו המועמדים האחרים.
"בחסדי שמיים זכיתי להצלחה רבה בעסקי הפרטיים", אמר מוזסון, "עתה אני מבקש להיבחר לדירקטוריון הבנק. אני מקווה ומייחל שבעלי המניות יבחרו בי, וכך אוכל להשתלב בניהול הבנק, יחד עם הדירקטורים הקיימים ואלו החדשים שייבחרו, הידועים כולם בכישוריהם המיוחדים".
ההצבעה על מועמדי הדירקטוריון התקיימה באופן חשאי, במהלך האסיפה הכללית ולאחריה. בהנהלת הבנק מסרו, כי עם תום ספירת הקולות יפורסם דוח מיידי, על זהות חמשת הדירקטורים הנבחרים.

תאריך:  02/06/2010   |   עודכן:  02/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאומי באסיפה כללית: בחירת הדירקטוריון לפני סיום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את היו"ר המנכ"ל ההנהלה הראשית
S  |  3/06/10 13:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
הסרטון, אשר נשמר בסוד במשך שישים שנה, מראה את רציחתם של עשרות אזרחים גרמנים בידי כוחות הצבא האדום ומיליציות צ'כיות
מערכת אתר ערוץ הספורט
באסטוס, רוביניו ואלאנו הבקיעו. יוון נכנעה 2:0 לפרגוואי. תיקו להונדורס
תלם יהב
שגריר ישראל בארה"ב, מייקל אורן, טוען כי הפשיטה של צה"ל הייתה בהתאם לחוק הבינלאומי, וכי היא דומה למה שעשו האמריקנים כשעצרו ספינות גרמניות ויפניות במהלך מלחמת העולם
עופר וולפסון
מנהל המסחר לשעבר בדויטשה בנק ישראל, יחד עם ברוקר שעבד בחדר המסחר, חשודים כי שיתפו פעולה עם מנהלי חשבון הנוסטרו של פסגות דוד אדרי ושי בן דוד, כדי להשפיע בדרכי תרמית על שעריהם של ניירות ערך ולגרוף רווחים לא חוקיים    השניים שוחררו בתנאים מגבילים
עופר וולפסון
מדדי ת"א-25 ות"א-100 ירדו זה החודש השני ברציפיות על-רקע המשבר הכלכלי באירופה    שיא המחזור החודשי מינואר 2008 נשבר בכ-15% וב-26 מאי, יום הכניסה למדד MSCI, נרשם מחזור גבוה פי שלושה ממחזור השיא היומי של דצמבר 2007
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il