|
1 |
|
|
עם כל הכבוד לך, כמה פעמים אתה נהנית ממחדלייהם של בתי המשפט בישראל בכלל ובימ''ש עליון בפרט ? כמה יהודים טובים נמקו בבתי סוהר רק בגלל דיעותייהם הימניות ?, לעצם הענין ודאי שאני מצדיק אותך וצר לי על הלקוח שלך, זעקתך היא קול קורא במדבר, המעשה שצריך להעשות, אין היום מספיק עוז רוח לנוגעים בדבר, לצורך עשית המעשה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי1 |
|
|
2 |
|
|
אני לא מכיר עןד עורכי דין שיתעמתו אם בית המשפט העליון כפי ששפטל עושה כאשר מבקש צדק ללקוח שלו, רוב עורכי הדין יעדיפו לשמור על יחס טוב עם בית המשפט על חשבון הלקוחות שלהם, טוב יעשו ביניש ושאר שופטי העליון עם במקום לשבת בסימפוזיונים בבתי מלון באילת, ידביקו פיגורים של עינויי דין. |
|
כתובת IP: |
212.143.149.227 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים |
|
|
|
|
|
לבייניש יש המון זמן לטייל בכל הארץ להשמיע הרצאות בחיפה בהרצליה איפה לא, להשתתף בטקסים ואירועים. רק לדבר אחד איןלה זמן והיא ממש לא מספיקה. לטפל בערעורים במיוחד של אזרחים יהודים ישראלים המנוולת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא חשובה |
|
|
3 |
|
|
לא שיש לי יותר מדי מחשבות טובות על בייניש,אבל לא מבין באמת את הלהט שלך לשחרר חלאות אדם בחזרה למרחב הציבורי...גרמת למספיק כאב לב עם דמניוק שבאותות ובמופתים הוכחת שמישהו כשל...לא שהוא לא רוצח... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דמבו |
|
|
4 |
|
|
זמן להתעסק בזכויות האדם והאזרח של יהודים-אזרחים-קטנים ולא חשובי, ומצידו - שיילכו לעזאזל. עתירות כאלה - אם בכלל יש עוד מי שמאמין בבג"צ ומגיש - שיידע שאלו מסולקות על הסף, כדבר שבשיגרה.
אכן, הגיע הזמן להחזיר את בג"צ לתפקידו המקורי ולהעמידו על מקומו.
הבעיה, שאין מי שיעשה את זה.
הנעל של כהן, - לא יכולה לעזור.
לקרוא להם "חמורים"? גם זה לא יכול לעזור.
אז מי כן?
אולי הטורקים?
הלוואי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הנעל של כהן |
|
|
|
|
|
איש לא ירגיש בחסרונו של בג"ץ. שופטיו בין כה וכה כל הזמן מטיילים ועושים חיים ע"ח משלם המסים. מי שבאמת יש לו בעיה הולך להליך גישור אצל השופט בדימוס בעז אוקון. ראה בקישור הבא:
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל שופטיו לפנסיה |
|
|
5 |
|
|
כנופיית בייניש מתעללת באזרחי ישראל, משליכה חפים מפשע לכלא, רודפת אנשי ימין ודתיים בגלל השקפת עולמם, גם כשלא עברו על החוק.
אזרחי ישראל גם הם רקובים כי הם מכירים את הפשעים של מערכת המשפט ולא מבצעים הפיכה עממית כדי לבער את הרע מן המדינה.
המדינה מקולקלת ואין לה תקנה. יש לסגור אותה בהקדם ולמסור את השטח לפלסטינים. כל המקדים הרי זה משובח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אין להן תקנה |
|
|
6 |
|
|
כבר מזמן אני חושב שאלו אשר מנהלים אותו, עושים בו כרצונם .
הם שוכחים שהם נמצאים שם למעננו הציבור.
חכמים ממני כינו את השופטים ( לא את כולם ) "חמורים" לדעתי הכינוי פוגע ב.. חמורים.
צודק שפטל ואני מצדיע לו על כי לא פחד לצאת נגד מערכת המשפט המסואבת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פישלזון |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
עוד מעט תתרוקן הארץ מיושביה בגלל התעללות מערכת המשפט בתושבי ישראל. יש לי רושם שבעוד כמה שנים יישארו בארץ רק ערביי ישראל, אנשי ש"ס ושופטי בג"ץ. כל היתר יברחו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש ירידה מהארץ |
|
|
8 |
|
|
אהרון ברק הרס את המערכת המשפטית עד היסוד. השחיל לתוך נמושות עלובות כולל שופטים, פרקליטית ויועצים משפטיים.
אסון לאומי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
9 |
|
|
איך זה שלטרור יש יותר זכויות מלאזרחי מדינה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיוויוני |
|
|
10 |
|
|
אין צדק בבתי המשפט מי שמכם לשופטים עלינו אוי לכם מיום הדין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מושיקו |
|
|
|
|
|
בייניש יודעת שהיא מינתה חולרות בתור "שופטים" שיתעללו בעם והיא פוחדת מזעם ההמונים. לכן סידרה לעצמה שמירה סביב השעון באמצעות חוליית צלפים המוצבים על הגגות בשכונתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מינתה את החולרות |
|
|
11 |
|
|
כמו כל הדרג המדיני שוללים זכותם של חלשים ומשחררים מרצחים אנטי ישראלים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
DDD |
|
|
12 |
|
|
במיקרה זה חייב בית המישפט הנכבד לשחרר את המערער כפיצוי על עוגמת הנפש שניגרמה לו ובטח למישפחתו בטח תשלום הערעור אם עורך דין כזה עלה להם ביוקר בית המישפט יפצה שיחרור מידי
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזחית שומרת חוק |
|
|
13 |
|
|
איזה זוועה בבתי המשפט
אין צדק בישראל :-( |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורן1982 |
|
|
14 |
|
מה הקשר |
|
שפטל הפרובוקטור | 6/06/10 22:28 |
|
|
דמגוגיה זולה ןמדהים לראות איך אף מגיב לא מבין זאת.מי שיקרא את התגובות כבר לא יחשוב שהעם היהודי כל כך חכם.לכאורה העיבוב נראה לא תקין אבל מה הקשר בין זה לצורך של בגץ להחליט על אתר החלטה הקשורה לשיקולים מדיניים ורצון של הממשלה לשחרר את משתתפי המשט? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפטל הפרובוקטור |
|
|
|
|
|
מדובר כאן על העיכוב, עינוי דין
נבזי בלשון אחרת
אבל גם אתה כמו רבים מהשופטים,
אומר איזה מילה על הנושא הנדון,
לא פותר, גם לא מנסה לפתור אותו,
ןהולך לדון במשהו אחר...
מה שמראה ששפטל צודק בנושא
שאין עם מי לדבר,
כי מערכת המשפט היא החוליה החלשה
והמאוסה במדינה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לייבלה |
|
|
|
|
|
יודעים שאתה צודק רק מנצלים את ההזדמנות לתקוף את בייניש. לא שייך כן שייך זה באמת לא מעניין אותם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דמניוק |
|
|
15 |
|
|
מה העיניין? זה בית משפט זה? צדק? בושה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
1111ערן |
|
|
16 |
|
|
סוף סוף עו"ד שמחפש צדק גם אם זה כרוך בלומר את האמת מול בתי המשפט במדינה הזו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בועז77 |
|
|
17 |
|
|
הבן אדם הגיש ערעור,,,תדונו כבר בעירעור ותחליטו ,על פניו נראה בזיון גדול שנתיים? הבן אדם יושב שנים ולא מעניין אף אחד שהגיש ערעור? ואם הוא זכאי? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי888 |
|
|
18 |
|
|
ערעור באפריל 2007? אולי טעו בתאריך כי זה לא הגיוני שככה העיניינים מתנהלים בעליון לא מאמין ואם זה נכון להחליף את השופטים או לשחרר את עצמון לאלתר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתיתיהו |
|
|
19 |
|
|
שידונו כבר בעירעור של הישראלי ויעזבו את הטורקים החכמולוגים האלו ולמה כ"כ הרבה זמן עירעור לא הבנתי למה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מתיתיהו |
|
|
20 |
|
|
עו"ד שפטל מה אתה מתפלא? ככה הכל פה במדינה הזו,סדרי עדיפויות על הפנים במקום לדון בערעור של הישראלי מעדיפים טורקים מוסלמים שפגעו בחיילים שלנו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלום:) |
|
|
21 |
|
|
שמחפש צדק אמיתי ולא מלקק לבתי המשפט,,,,פשוט לומר את האמת וזהו.כ"כ הרבה זמן לוקח ערעור? נראה מוזר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאיר המדליק |
|
|
22 |
|
|
בחור יהודי ישראלי מגיש ערעור וזה לוקח שנים? בינתיים מה? הוא בכלא,,,ואם הוא לא צריך להיות שם אז מה? מי יפצה אותו ואת משפחתו על לקיחת החופש שלו? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורןןןןן |
|
|
23 |
|
h |
|
ייי | 6/06/10 23:18 |
|
|
זה עינוי ובושהלמערכת בתיי המשפט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ייי |
|
|
24 |
|
|
זכות הערעור היא זכות לגיטימית של כל אזרח במדינה אז למה לענות בן אדם? אולי עושים בכוונה? אולי אין להם זמן אז שיוסיפו שופטים בכל מקרה לדעתי צריך לשחרר אותו ולו רק מחמת עינוי הדין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר הפרסי |
|
|
25 |
|
|
אולי הבחור זכאי? למה לומר חלאות אדם? ואז מה היהודי נמק בכלא סתם,,,הגיש ערעור...תדונו בערעור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מבין עיניין |
|
|
26 |
|
|
גם ככה האסיר יושב חמש שנים אז ובעקבות סחיבת זמן העירעור עדיף כבר לשחרר אותו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלמוני |
|
|
27 |
|
|
יש חוק במדינה על הגשת ערעור אז למה בית נמשפט מזלזל בעצמו בחוקים שהוא קבע לא ברור לי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אביתר(לא בנאי) |
|
|
28 |
|
|
למה להעדיף את הטורקים על פני ישראלי לא מובן לי,,,,מה הועילו לנו הטורקים? לא מכיר את האסיר שנרקב בכלא אבל במידה והוא הגיש ערעור תדונו כבר בערעור או שתשחררו אותו כי בלאו הכי הוא יושב כבר הרבה זמן בכלא ורוב זמנו שהוקצב לו כבר עבר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורן המשורר |
|
|
29 |
|
|
למה דמגוגיה? אולי תחשוב שעבר המון זמן ואולי האסיר יושב סתם,,,,לא זכורים לך מקרים כאלו? ואם העו"ד יכול להזכיר את הטורקים על הדרך למה דמגוגיה? מגיע להם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי90 |
|
|
30 |
|
|
יותר מידי זמן לקבלת ערעור במדינה דמוקרטית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראל67 |
|
|
31 |
|
|
למה לענות ככה בן אדם שמגיש ערעור ורוצה כל כך להיות איש מהשורה ,,למה? תנו לו צאנס ושחררו אותו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי34 |
|
|
32 |
|
|
עו"ד שמעז ככה נגד בתי המשפט? כל הכבוד ויאללה שתצא כבר האמת לאור וישחררו אותו הגיע הזמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעון 99 |
|
|
33 |
|
|
אם באמת זה נכון זמן הערעור אז לשחרר כבר בלי הרבה קשקושים כי זו פשלה של בתי המשפט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמיתי המלך |
|
|
34 |
|
|
למה לשחרר? כי הבן אדם הגיש ערעור לפני כמה שנים ועדיין נרקב בכלא סתם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מרדכי:) |
|
|
35 |
|
|
אולי הפגנה חוקית מול בתי המשפט תעזור להאיץ את תהליך הערעור או השחרור כי זה לא נורמלי לחכות לערעור כ"כ הרבה זמן במדינה דמוקרטית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו67 |
|
|
36 |
|
|
לא מובן זמן ההמתנה לערעור אולי הם שכחו את התיק וישר הלכו לטורקים כי הם יותר חשובים? מישהו חושב שהטורקים חשובים לנו אחרי כל מה שהיה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יגאל98 |
|
|
37 |
|
|
יש מישהו שמתפלא בכלל? ממש לא המדינה שלנו מזמן לא מתנהלת כמו שצריך וחבל,,,,הגיש ערעור? תחליטו כבר משוחרר או לא,,,חיכה הרבה זמן ,,,תשחררו כבר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אילוז |
|
|
38 |
|
|
למה כל כך הרבהזמן לוקח לבתי המשפט לדון בערעור? אין מספיק שופטים? שיוסיםו ולא יגרמו עוול לאנשים שמערערעם ,,,אוליהם זכאים לגמרי
, אולי העונש חמור מידי? פשוט עוול |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלדד5 |
|
|
39 |
|
|
הכל במדינה הזו הולך לאט,,,,טחנות הצדק טוחנות לאט ,,,אפילו לאט מידי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כהנים |
|
|
40 |
|
|
|
|
41 |
|
|
|
|
42 |
|
|
כי לא יכול להיות שבחור נמק בכלא למרות שהגיש ערעור מזמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר11 |
|
|
43 |
|
|
חשבתם על המשפחה שלו? חשבתם שיש ילדים בבית שמחכים לשחרור שלו? בושה לבתי המשפט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דין |
|
|
44 |
|
|
במדינה שלנו אני לא מאמין שככה מתנהלים אחרי הגשת ערעור צריך להיות זמן מסוים שלאחריו בית המשפט צריך לשחרר מהכלא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלעזר11 |
|
|
45 |
|
|
אם הוא היה מחליף את השם לטורקוגלו היו דנים בערעור שלו תוך יום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טורקוגלו:) |
|
|
46 |
|
|
אני מבין את התגובה שלך ילד ואתה צודק במיליון אחוז |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארז הנוצץ |
|
|
47 |
|
|
תסתכלו על הכותרת ותבינו לבד,,,,עינוי הדין הגדול בעליון,,,מי היה מאמין שככה מתנהלים העיניינים בעליון? למה לא לדון ולהחליט תוך זמן מסוים? לדעתי צריכים לשחרר אותו בלי משפט כי זה ביזוין כבר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא שופט |
|
|
48 |
|
|
כל הכבוד לך שפטל,,,,תמשיך ככה אולי תצליח לעשות קצת סדר בעליון וישחררו אותו מספיק לעינוי הדין הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהונתן11 |
|
|
49 |
|
|
מתי הגיש ערעור? ואם זה נכון שלפני הרבה זמן שמישהו שם יתעורר ויקח החלטה אמיצה לשחרר כי גם ככה הוא יושב בכלא חמש שנים,,,מספיק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
76יניב |
|
|
50 |
|
|
איך בן אדם שיכול להיות שהוא בכלל חף מפשע מגיש ערעור ולוקח הרבה זמן להחליט מוזר ומכעיס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליהו פ, |
|
|
51 |
|
|
מה קורה כשבתי המשפט טועים? מי מעליהם בכלל? באמת שאלת תם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה4466 |
|
|
52 |
|
|
באמת בתמימות מה אפשר לעשות במצב כזה? כשהעוול זועק לשמיים ורוצים לשמור על החוק בכל מקרה? מה אפשר כבר לעשות? הרי המדינה שלנו היא לא קן הקוקיה,,,תתעוררו כבר שם ותשחררו אותו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאסטרו בחו"ל:) |
|
|
53 |
|
|
כל היניין הזה נשמע הזוי כאילו לקחו את זה מאיזה סרט טורקי ולא במדינה מתוקנת כמו שלנו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נריה43 |
|
|
54 |
|
|
הכל במדינה שלנו הולך הפוך ועקום,,,,לדעתי הוא צריך לתבוע אותם במיליונים אם לא משחררים אותו לאלתר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי הנסיך |
|
|
55 |
|
|
לכן כדי לצאת מהמצב שבית המשפט נקלע אליו פשוט לשחרר את הסיר מהכלא למשפחתו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמחי א |
|
|
56 |
|
|
בושה שבשנות האלפיים בן אדם מחכה לתוצאות העירעור שלו כ"כ הרבה זמן פשוט בושה וחרפה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טובים |
|
|
57 |
|
|
לא ברור איך זה קורה במדינת ישראל שיהודי מגיש ערעור ומחכה הרבה זמן אם זה היה לפני 30 שנים מילא אבל היום? לא ברור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
58 |
|
|
אם זה נכון אז זו בושה גדולה שמתעללים ככה באזרח ולא מחליטים כבר על תוצאות הערעור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסף76 |
|
|
59 |
|
|
מספיק חיכה הבחור לערעור הגיע הזמן לשחררו ולעצור את הבושה הגדולה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוני פ |
|
|
60 |
|
|
למה ישראלי מחכה המון זמן להחלטת בג"צ וטורקי לא? מה זה צריך להיות? לשחרר וזהו ולעצור את גלגל השלג הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגר |
|
|
61 |
|
|
עניי ביתך קודמים לעניי עיר אחרת ועניי עיר אחרת קודמים לעניי טורקיה,,,איך זה קורה שאת הטורקים שחררו מהר ואת הישראלי לא? לא כייף לקרוא כתבה כזו כי זו בושה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עניי ביתך,,, |
|
|
62 |
|
|
בג"ץ יכול היה לתקן את המעוות במשפט הזה ,לדון ולהקל לפחות בעונש זה אומר לשחרר כבר חמש שנים זה יותר מידי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדמוני |
|
|
63 |
|
|
עוול שלא יאומן במשפט הזה והמשך העוול בערעור שתוצאותיו לא נודעו עד עכשיו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוול אמיתי |
|
|
64 |
|
|
העליון צריך להיות ישר ולהוכיח יושר במשפט הזה דהיינו לפחות בערעור ולשחרר את הבחור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורי76 |
|
|
65 |
|
|
לא הבנתי את דחיית הזמן בערעור,,,דנו בערעור? אם כן למה לא שחררו? לא דנו בערעור? למה כ"כ הרבה שנים ? לא ברור לי מדוע |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלקור,,,:) |
|
|
66 |
|
|
אני לא מכיר את שפטל אבל אני מעריך אותו על אומץ מקצועי לומר אמת קשה לבית המשפט העליון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני לא שפטל |
|
|
67 |
|
|
אני לא מבין בבית משפט אבל להגיש בג"ץ דחוף כדי להקל על העונש המוגזם ולהתיחס לערעור בכובד ראש תוך כדי בתחשבות בזה שהבחור הגיש ערעור מזמן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רמבו7 |
|
|
68 |
|
|
אין זכויות לאסיר ישראלי שמגיש ערעור? אנחנו מדינת העולם השלישי או מה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דן777 |
|
|
69 |
|
|
אנחנו איראן או מה? יש ערעור לדון בו וזהו לא צריך שנים לדון בערעור מספיק חודש לשמוע עדויות ולהחליט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנו09 |
|
|
70 |
|
|
בושה וחרפה למדינה אם בן אדם מגיש ערעור זה אומר שהוא חושב שמגיע לו ,,,,אז למה לא לדון ולהחליט,,,,לדעתי אם זה לקח כל כך הרבה זמן יש עילה לשחרור מידי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דעוס |
|
|
71 |
|
|
כל הכבוד לך שפטל אבל כדי שהמילים יהיו יותר חמות מצא דרך לשחרר אותו מהכלא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימון |
|
|
72 |
|
|
למה כזה מסובך להחליט לגבי ערעור שהגיש אזרח ישראלי? מה קורה עם אחרים? הערעורים שלהם נשמעים בזמן? מקווה שזה לא דרך לנקום בבן אדם זה לא התפקיד של בית המשפט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עילי |
|
|
73 |
|
|
יפים ואמיצים דבריו של עו"ד שפטל
על כיעורה ונפסדותה של מערכת המשפט,
בה מעדיפה איזו שופטת להניח בצד את עבודה קודמת
בדיני נפשות, כדי לא לפספס איזו תמונה בשביל האגו,
מבלי להבין אפילו שהיא משיגה בדיוק את ההיפך,
וכשהיא מדברת על זכויות אדם שוויון בפני החוק וכאלה..
היא מוסיפה חטא של אי אמירת אמת - מקומם ועצוב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שישקו |
|
|
74 |
|
|
לא לאמין שהמדינה שלנו מעדיפה את הטורקים על אזרח ישראלי שמחכה שנתיים לערעור בושההההה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוריהה |
|
|
75 |
|
|
שלא יתנו עדיפות לישראלי בעליון רק שישוו לישראלי הבנתם לאן הגענו? ישראלי מבקש שישוו את תנאיו לטורקי במדינת היהודים,,,למה הקמנו מדינה? אני מתבייש במדינה שלי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השמן:) |
|
|
76 |
|
|
עדיפות לטורקים במדינת היהודים...?איך זה יכול להיות? אם הבן אדם הגיש ערעור כנראה שהוא חושב שמגיע לו עונש מופחת לכל הפחות אז למה לא להעדיף אותו על הטורקים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
098אריאל |
|
|
77 |
|
|
העליון מבזה באזרחים? מה זה הדבר הזה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן8 |
|
|
78 |
|
|
בית המשפט העליון מענה את דינו של אסיר ישראלי,,,ככה נפתחה הכתבה במדינת היהודים ישראל,,,אם זה לא בושה אז מה זה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארגש |
|
|
79 |
|
|
שפטל אתה עומד לגרום לכזה צחוק גדול לעליונים שהם ימותו מצחוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי פ |
|
|
80 |
|
|
אם אחד הסלב היה במצב כמו עצמון היה עולה מיד
מכיון שלא אז אפשר לעשות עינויי בושה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן 1234 |
|
|
81 |
|
|
איך זה שבן אדם חושב שלפחות מגיע לו הפחתה בעונש ולא דנים בערעור שלו או לא מקבלים החלטה כ"כ הרבה זמן,,,למי יש פתרונים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
11פרץ |
|
|
82 |
|
|
התנהלות גרועה של בתי המשפט בישראל לכל אסיר יש זכות מינימלית והיא ערעור על חפותו או על חומרת עונש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ענבל77 |
|
|
83 |
|
|
אולי כתבה טובה ואמיתית בטלוויזיה תעזור לזרז את עיניין עינוי הדין הצורם לעין במקרה הזה בצורה קיצונית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן כ |
|
|
84 |
|
|
אכן טלוויזיה תעזור אולי להקל במעט על העוול שנעשה לעצמון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המאירי |
|
|
85 |
|
|
זה פשוט זועק לשמיים העוול והפגיעה בחרות האדם מה שנעשה במקרה זה ע"י העליון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואב ח |
|
|
86 |
|
|
איך זה שהדיונים הסתיימו לפני 20 חודשים ואין הכרעות? מוזר ,,,מקווה שהם לא הבינו שהבן אדם יושב סתם ועכשים מתחמקים מתוצאות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אייל98 |
|
|
87 |
|
|
מישהו יודע מהי תגובת העליון לעינוי הדין הזה? יש בכלל אפשרות לתגובה מהם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם11 |
|
|
88 |
|
|
לא מאמין שהעליון מענה ישראלי בצורה קיצונית כזו 20 חודשים ולא שחררו אותו כבר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיימון |
|
|
89 |
|
|
השאלה אם יש בית משפט מעל העליון כדי לתקן עיוותי דין נוראיים כאלו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצה |
|
|
90 |
|
|
אולי אם עצמון היה לוקח עו"ד שעבד בפרקליטות ועזב לפרטי היה עוזר יותר להאיץ מהלכים....אם כן מצב המדינה עגום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן עזרא |
|
|
91 |
|
|
מחכים לתשובת העליון עוד כמה חודשים? אבל יש כאן עיוות דין למה לא לזרז את העיניין? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המיוחד |
|
|
92 |
|
|
לא נראה לי שככה במדינה הערעורים מתנהלים מקווה שזה לא נקמה באסיר או משהו דומה ,פשוט לתקן את העוול במיידי כדי להקל במעט על העוול הנורא הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאלוב |
|
|
93 |
|
|
צריך להתפלל לזירוז ההליך המעוות שנעשה כאן,עיוות צורם לכל מי שקורא את הכתבה ולא מבין איך זה שבשנות האלפיים זה קורא במדינה מתוקנת כביכול |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המתפלל |
|
|
94 |
|
|
אסור לבזות אסיר בצורה כזו ולא משנה מה ,,,,הגיש ערעור תדונו בערעור ותחליטו לכאן או לכאן,,,,על פנין נראה שהכל כאן קיצוני מידי נגד הבחור כי אם לא הוא לא היה מגיש ערעור ועוד בקשה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אריק3 |
|
|
95 |
|
|
לפני שנים רבות היו מקרי עוול כאלו ,חשבנו שהזמנים האלו חלפו להם ומסתבר שלא,,,,זה עדיין קורא אז מעניין כמה אנשים יושבים בבתי הסוהר סתם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב,נ |
|
|
96 |
|
|
לפחות תתרכזו בחומרת העונש כדי לנסות לתקן עוול שזועק לשמיים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאסטרו3 |
|
|
97 |
|
|
|
|
98 |
|
|
ככה מתנהלת המדינה המדינה בשנות ה2000? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלון המלך |
|
|
99 |
|
|
איך הבית משפט מעדיפים טורקים על היהודים????
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד17 |
|
|
100 |
|
לשופט |
|
דני דין | 7/06/10 11:11 |
|
|
עצמון לחופשי אנחנו מעדיפים ישראלי!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דני דין |
|
|
101 |
|
עינין |
|
ר,ג | 7/06/10 11:43 |
|
|
למה לטורקים וליהדים לא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ר,ג |
|
|
102 |
|
|
|
|
103 |
|
|
למה כדי לקבל תוצאות ערעור במדינה צריך לחכות שנים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הקוף:) |
|
|
104 |
|
|
אם זו מדינת חוק אז עד הסוף,,,,שישחררו אותו כי ההמתנה לערעור לקחה שנים וזה נוגד את החוק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנרי32 |
|
|
105 |
|
|
נכנסתי לכתבה ואני לא מאמין למראה עיניי כזה החוק במדינה או שכככה מתנהגים לחוק? פשוט לא להאמין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גוגל |
|
|
106 |
|
|
והשאלה היא אם דבריו של עו"ד שפטל לא יזיקו יותר לבחור כי יצר הנקמה הוא טבעי ורק שזה לא יהיה על חשבון הערעור וידאגו ליבש אותו עוד בכוונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוהד שפטל אבל,, |
|
|
107 |
|
|
חייבים כתבה בטלוויזיה על מעללי העליון ותראו איך הצדק יוצא לאור תוך כמה ימים ולא שנים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגרוביץ |
|
|
108 |
|
|
הפחד לא להיות במצב כזה קיים בכל אזרח שומר חוק,,,לכן על כולנו לקום ולדבר ולעשות שלא יהיו מצבים כאלו שוב שאדם מהישוב מגיש ערעור ומחכה שנים לתוצאותיו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משתמש אנונימי:) |
|
|
109 |
|
|
בית המשפט העליון מתגלה שוב כמוסד שלא שומר בעצמו על אמות המידה השיפוטיות .למה זה קורא במדינת ישראל? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שגית00 |
|
|
110 |
|
|
ואולי תצליח לכופף את המערכת או לפחות לזרז הליכים מעוותים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סגסוגה |
|
|
111 |
|
|
משהו כאן לא ברור...אם דנו בעירעור למה לא נותנים תשובה?
אולי התשובה חיובית והשבס מעכב מכל מיני טעמים ,,,לשחרר מיידית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואב66 |
|
|
112 |
|
|
על הריגה לא נותנים שבע וחצי שנות מאסר -בושה פשוט בושה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טובה11 |
|
|
113 |
|
|
|
|
114 |
|
|
ורוצה לומר שזה עיוות דין נוראי וככה לא מתיחסים ליהודי במדינת היהודים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיין |
|
|
115 |
|
|
מה לעשות שבמדינתנו המתוקנת אין לא משפט ולא צדק... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סופר סופרנוס |
|
|
116 |
|
|
כשתספר ברחוב על הנאמר בכתבה הזו לא הרבה יאמינו לך כי זה הזוי,,,העליון-קחו את זה לתשומת לבכם ותקנו את המצב כי זה לא יכול להיות היום מצבים כאלו עם כל ההתפתחות שלנו כמדינה או כמערכת שיפוטית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דובר השלום |
|
|
117 |
|
|
כי אם הם לא אפשר להגיש בג"ץ ואם כן אז מה אפשר לעשות לתיקון העוול? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.א.ג |
|
|
118 |
|
|
בעיני בית משפט נכבד זה "זכויותיהם" של מרצחים טורקיים שונאי ישראל שאינם אזרחיה,עדיפים על פני אזרחיה? אפה נשמע כדבר הזה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרח מודאג4 |
|
|
119 |
|
|
בושה וחרפה לבית משפט במדינה מתוקנת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אילן א |
|
|
120 |
|
השיח |
|
אלי חמרי | 7/06/10 13:00 |
|
|
|
|
121 |
|
צדק |
|
עקיבא | 7/06/10 13:06 |
|
|
מתי יבוא הצדק לבית המשפט |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עקיבא |
|
|
122 |
|
|
טורקים כן ישראליים לא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניקי |
|
|
123 |
|
|
בית המשפט במדינת ישראל לא עובד תתעוררו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אופיר 445 |
|
|
124 |
|
נשיאה |
|
אורן 123 | 7/06/10 13:13 |
|
|
|
|
125 |
|
בושה |
|
שילה | 7/06/10 13:20 |
|
|
לא מספיק לבית משפט מתעלמים בכוונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שילה |
|
|
126 |
|
|
במה זוכה העליון בכך שיהיה שונה.
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בכל הערכאות |
|
|
127 |
|
|
בית המשפט העליון מתגלה שוב כמוסד שלא שומר בעצמו על אמות המידה השיפוטיות שהוא דורש מערכאות שיפוטיות נמוכות יותר. מה זה אומר? נאה דורש נאה מקיים.לשחרר לאלתר את עצמון אם הסיפור נכון כי גם ככה חלפו שנים מתחילת מאסרו
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא שופט |
|
|
128 |
|
|
זה נקרא עינוי דין אמיתי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברנס |
|
|
129 |
|
|
משהו פה לא הגיוני בכל הסיפור אז למה בית המשפט לא דן בזה אתמול ,,אתמול כבר היו צריכים להחליט אז תקבלו כבר החלטה וזהו שחררו את הבחור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה7 |
|
|
130 |
|
|
זה מקרה קלאסי שמצריך הקמת וועדת חקירה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי864 |
|
|
131 |
|
|
מדובר במאסר שאינו חוקי לנוכח שלילת זכות הערעור החוקית ממנו. אז למה לא משחררים לאלתר? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלכס 9 |
|
|
132 |
|
|
ככה זה נראה גם אצלנו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
DDD |
|
|
133 |
|
עינוי |
|
משנה מי זה? | 7/06/10 15:49 |
|
|
בית המשפט העליון מענה את דינו של אסיר ישראלי שנידון לשבע וחצי שנות מאסר וערער על הרשעתו בינתיים ריצה כבר חמש שנות מאסר זה מספיק לא צריך יותר
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משנה מי זה? |
|
|
134 |
|
|
שזה הכי גרוע לאזרח העיוות הזה שבעקבותיו הוא עדיין יושב בבית כלא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מדמוני7 |
|
|
135 |
|
|
אין חדש תחת השמש בבתי המשפט? הרי צריך היה ללמוד ממקרים דומים שהיו בעבר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי8 |
|
|
136 |
|
|
מוצאו של האזרח לא משנה אלא ההשתהות המיותרת של העליון היא הבעיה העיקרית בסיפור הזה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תימני |
|
|
137 |
|
|
אפשר לשלוח לעליון שוב ערר על אי ההחלטה ואלי זה יעזור לישראלי לקבל טיפול כמו הטורקים לא יותר רק להשוות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עדי7 |
|
|
138 |
|
|
קראתי את הכתבה ולא מאמין שזה היום יכול לקרות לא מאמין אם זה נכון צריך לשחררו מיידית כי אין עשן בלי אש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נריוש |
|
|
139 |
|
|
מצד שני אם יש להם הרבה תיקים לטפל איך זה שהתיק של הטורקים קפץ למקום הראשון בטיפול? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבישי11 |
|
|
140 |
|
|
כבר דנו בעירעור העיניין הוא שלא נתנו החלטה ומעניין למה העיכוב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אסי98 |
|
|
141 |
|
|
איזה מדינה חסרת צדק!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עכגד |
|
|
142 |
|
|
אולי עינוי הדין הזה זה פלילי ולא שום דבר אחר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פליליסט |
|
|
143 |
|
|
שיורידו לו שליש וישחררו אותו ככה כולם יוצאים מהפלונטר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמירם21 |
|
|
144 |
|
|
אולי הוא רוצה לתבוע אותם על העוול שנעשה לו אז מה הקשר לשליש? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבירן11 |
|
|
145 |
|
תשובה |
|
עמירם11 | 7/06/10 20:44 |
|
|
יש משהו במה שאתה אומר אבל הרעיון היה רק להוציא את כולם מהפלונטר.ככה כולם יהיו מרוצים יחסית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמירם11 |
|
|
146 |
|
הזוי |
|
עמירם 11 | 7/06/10 20:45 |
|
|
העירעור הוגש באפריל 2007? נשמע לא מציאותי שעד עכשיו אין תשובה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמירם 11 |
|
|
147 |
|
|
כשהעליון רוצה הוא מוצא פתרון לכל נושא כאוב וכאן זה העיניין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מישה4 |
|
|
148 |
|
|
השאלה היא אם העליון בכלל מעוניין לפתור את הבעיה הזו או שמתאים לו שזה ישאר ככה ואז יש בעיה חמורה של אדם שיש לו זכות להגיש ערעור ולא מחליטים לגביו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוריס11 |
|
|
149 |
|
|
העליון זה ערך עליון לכולנו וחבל שהוא מאכ זב אותנו כלכך |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זמירול |
|
|
150 |
|
לחמח |
|
העורב הלבן | 7/06/10 21:20 |
|
|
אולי אם היו קוראים לו חנוך ארדואן הוא כבר היה בבית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
העורב הלבן |
|
|
151 |
|
|
|
|
152 |
|
|
בושה שאלו שופטים זה כנופיה של חוק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עצמוך |
|
|
153 |
|
|
|
|
154 |
|
|
לא יתכן להשאיר אסיר בצורה כזו זו עוגמת נפש |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רונן ס |
|
|
155 |
|
|
בג"ץ זה חבורה של שמולאנים שמנסים להכתיב את המהלכים במדינה אנטשמים שצריך למחוק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
bntx |
|
|
156 |
|
|
האישיות הזו עצמון מוכר היטב ולא בגלל הסיבות הטובות.
אם ישאר עוד שנתיים בפנים זה רק יתן שקט באיזורנו.
כל הכבוד לבגץ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תושב ראש העין |
|
|
|
|
|
עזר להמון אנשים בעיר ...חנוך אנחנו רוצים אותך בחוץ...בתקווה שבגץ ישחרר אותך מהר |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי 57 |
|
|
157 |
|
|
שלום לך זבלון..אם היית עושה מה שאדון חנוך עשה היה מובטח לך גן עדן..אין לי מה לאמר לך אלא רק שני מילים לך תזדיין ועוד מילה ימניאק
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ציקו |
|
|
158 |
|
|
|