X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבוקר יצא משט מן המרינה בהרצליה כתשובה למשט האלים לרצועת עזה ובקריאה לחמאס לשחרר את גלעד שליט "המשט מחדד את ההבדל בין משט של שלום לבין משט במסווה שכלל פעילים שאחזו בסכינים, אלות וברזלים בידיהם כדי להכות"
▪  ▪  ▪
יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני. "מדובר על הילדים שלנו" [צילום: פלאש 90]

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני, אמרה כי על ממשלת ישראל לגשר על הפער שבין הידיעה של הערכים של צבא ההגנה לישראל לבין האופן שבו העולם רואה את ישראל. "בפער בין מה שאנחנו, לבין מה שהעולם רואה אותנו, נדרש גישור. לא מדובר רק בהופעות בימים קשים מאוד באולפני טלוויזיה, אלא גם בהחלטות קשות שצריכות להתקבל", אמרה בפתח משט שיצא הבוקר (ב', 7.6.10) מן המרינה בהרצליה.
במשט משתתפים כ-200 בני אדם ב-13 כלי שיט. לאחר קיום העצרת הופרחו אל האוויר בלוני כחול-לבן כסימן לכמיהה לשחרורו של גלעד שליט וליציאתו לחופשי והמשט יצא אל הים.
לדברי לבני, כבר כאשר שמעה ביום שני שעבר על הרוגים מקרב נוסעי הספינה 'נאווי מרמרה' ועוד לפני שראתה את התמונות קורעות הלב של חיילי צה"ל המוכים, היה לה ברור שאם יש הרוגים אזרחיים, זה אומר שחיילי צה"ל הגנו על עצמם.
"הבעיה שהמובן מאליו לנו, לא תמיד מובן בחוץ. זה מובן מאליו לנו, כי מדובר על הילדים שלנו ואנחנו יודעים על אלו ערכים גידלנו אותם. אנחנו יודעים מראש עוד לפני שידענו את העובדות שהם התאפקו עד שהם לא יכלו יותר, הם ירו כשהם היו צריכים, וטוב שכך, וטוב שירו, וטוב שהגנו על חייהם", אמרה.
עוד הוסיפה כי המשט שיצא מן המרינה בהרצליה הוא משט של שלום. "הוא מסמל את הערכים של מדינת ישראל, והוא מחדד את ההבדל בין משט של שלום לבין משט במסווה שכלל פעילים שאחזו בסכינים, אלות וברזלים בידיהם כדי להכות", ציינה.
לבני הוסיפה כי העולם היום מתחיל להתייחס לחמאס כממשלה מספיק לגיטימית בשביל לקבל תמיכה, אבל לא מספיק ממשלה בשביל לקיים את האמנות הבינלאומיות ולאפשר ולו את המעט של ביקור הצלב האדום אצל גלעד שליט. "אי-אפשר מצד אחד לטעון שחמאס לגיטימי מספיק, או שממשלת חמאס לגיטימית מספיק כדי לשלוט בעזה ומצד שני לטעון שהם לא מספיק מדינה על-מנת לקיים את האמנות והחוקים ההומניטריים. האירוע היום הוא בשום אופן אינו אירוע פוליטי - האירוע הזה מסמל את מה שמדינת ישראל כולה, בלי הבדלי מפלגות והשקפות, צריכה לעשות", אמרה.

תאריך:  07/06/2010   |   עודכן:  07/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבני: היה ברור שאם אזרחים נהרגו - החיילים התגוננו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אגודת הסופרים העברים פונה לסופרים בעולם להכיר בזכותה של ישראל להגנה עצמית    "לא שמענו מעולם את בנקס והנינג תובעים להחרים את השלטון בעזה כאשר נפלו עשרות אלפי טילים ורקטות על ישראל, וקראנו בצער על קריאתם המרושעת לעצור כל תקשורת תרבותית עם ישראל"
יפעת גדות
עד כה ההנחה הייתה כי הכולסטרול מווסת רק על-ידי ספיגה תזונתית או מלאכותית והפרשה של הכבד, אך מחקר חדש הראה בפעם הראשונה כי רמות הכולסטרול ניתנות לשליטה ישירה על-ידי אותות המועברים מהמוח לכבד, היכן שהכולסטרול נוצר
גדי להב
קפון רועד מדן מנו, פישלזון מחפש בחורות ואנגלנדר מכן את האליבי    גדי להב לוקח פרויד ליד ומזהיר: בקרוב אי-אפשר יהיה לראות את הים מרוב יצרים
עידן יוסף
אתר IHH הטורקי מפרסם הבוקר תמונות נוספות בהן נראית פשיטת הקומנדו הימי והאימה בפני החיילים
איציק וולף
למרות ההודעות החגיגיות והתכנונים לשכן 20 משפחות ממפוני גוש קטיף בעיר הצפונית טרם החלו העבודות לשיפוץ מתחם המגורים המתוכנן    המשפחות הודיעו ברובן על מציאת מקומות חלופיים    ראש העירייה שמעון גפסו: בתוך חודשיים יהיה המתחם מוכן למגורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il