X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל אפל חשף את המכשיר בנאום הפתיחה בכינוס המפתחים העולמי (WWDC) של החברה בסן פרנסיסקו ג'ובס: יותר מחמישה מיליון ספרים הורדו עד כה באמצעות חנות הספרים האלקטרונים iBooks בשעה טובה: האייפון החדש מצויד במצלמה קדמית
▪  ▪  ▪
ג'ובס. דגם משופר [צילום: AP]

מנכ"ל ענקית האלקטרוניקה אפל, סטיב ג'ובס, חשף היום דגם חדש של מכשיר הסלולר אייפון במסגרת נאום הפתיחה בכינוס המפתחים העולמי (WWDC) של אפל בסן פרנסיסקו. כאשר ג'ובס עלה לבמה, הוא התקבל במחיאות כפיים סוערות, ואלפי אנשים באולם עמדו על רגליהם.
מכשיר אייפון 4 מצויד במצלמה קדמית ומשופרת המאפשרות לקיים שיחות ועידה בווידיאו, וכן אפשרות לעריכת סרטונים שצולמו באמצעות המכשיר באמצעות המכשיר עצמו. המכשיר כולל גם מסך בעל רזולוציה גבוהה יותר מקודמיו (326 פיקסלים לאינץ'), ומכיל גם מעבד חזק יותר מקודמיו - את שבב A4 שמהווה את ליבת מחשב הלוח אייפד. עם זאת, האחסון של מכשיר אייפון החדש אינו שונה מאלה של דגמים קודמים - 16GB ו-32GB. המכשיר כולל גם התקן ליצירת הבזק תאוצה קצר (פלאש) לצורך צילום.
אייפון החדש מצויד גם בסוללה משופרת, אשר מאפשרת זמן שימוש ארוך יותר. ג'ובס ציין כי הסוללה החדשה תאפשר צפייה של 10 שעות בוידיאו, שש שעות גלישה בשירותי דור שלישי, 10 שעות גלישה באמצעות Wi-Fi, ו-40 שעות האזנה למוזיקה.
אייפון 4 החדש דק ברבע מקודמו, והוא דומה לצילומים של אב טיפוס של המכשיר שנחשפו בשבועות האחרונים על-ידי בלוגים. גבו של המכשיר עשוי פלדה, והוא מוקף ברצועת פלדה אשר משמשת גם כאנטנה. אורכו של המכשיר החדש הוא 10.2 ס"מ, והעובי שלו 9.3 מילימטר - 24% פחות מדגם אייפון 3GS.
מחירי אייפון 4 זהים למחיר של מכשירי אייפון 3GS הנמכרים כיום במחיר של 199 עד 299 דולר, ויגיע לחנויות בארה"ב ב-24 ביוני.
ג'ובס התייחס בנאומו גם למחשב הלוח אייפד של אפל, וציין כי נמכרו שני מיליון מכשירים בחודשיים הראשונים להשקתו, וכי עד כה הורדו 35 מיליון אפליקציות לאייפד על-ידי המשתמשים. מספר האפליקציות הזמינות למשתמשים הוא כעת 8,500. הוא גם התלוצץ וסיפור כי קיבל מייל מבחור שכתב לו כך: "ישבתי בבית קפה עם אייפד, ואז בחורה התחילה איתי. לזה ייקרא מכשיר קסום!".
בהמשך דיבר ג'ובס על חנות הספרים האלקטרונים איי-בוקס (iBooks), וציין כי החנות חולשת כעת על נתח של 22% ממכירות הספרים האלקטרונים באינטרנט, וכי יותר מחמישה מיליון ספרים הורדו עד כה באמצעותו. כמו-כן, אמר כי ניתן לצפון מעתה בקבצי PDF באמצעות אייבוקס.
כמדי שנה, חובבי הגאדג'טים ציפו בכיליון עיניים לקראת חשיפת הדור החדש של אייפון בכינוס WWD, שכל 5,000 הכרטיסים אליו נחטפו בתוך שבוע מתחילת המכירה. עם זאת, השנה העיבה על ההתרגשות העובדה שפרטים על אב טיפוס של המכשיר נחשפו בשני מקרים שונים - אירוע חריג בתולדות חברת אפל (-1.96%, 250.94) הידועה בסודיות הרבה שלה. בחודש שעבר נחשף אבטיפוס של אייפון החדש על-ידי אתר Taoviet בוייטנאם, שבועות ספורים לאחר שאבטיפוס המכשיר נחשף על-ידי הבלוג האמריקני גיזמודו.
כינוס WWDC משמש את אפל באופן מסורתי כדי לחשוף מוצרים חדשים, ומאז השקת מכשיר אייפון המקורי ביוני 2007, ניצלה החברה את הכינוס לצורך הצגת דגמי אייפון חדשים. כך למשל, חשפה אפל ביולי 2008 את אייפון 3G, אשר כלל תמיכה ברשתות סלולר של הדור השלישי. כעבור שנה, בכינוס שנערך ביוני 2009, הציגה אפל גירסה מהירה ודקה יותר של אייפון, בשם אייפון 3GS.
בשלוש השנים שחלפו מאז השקת אייפון, הפך המכשיר לאחד המוצרים החשובים ביותר של אפל, והיה המוצר הנמכר ביותר של החברה ברבעון האחרון - עם מכירות גבוהות יותר ממחשבי מקינטוש. מכירות אייפון אחראיות ל-40% מהכנסות אפל.

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  08/06/2010   |   עודכן:  08/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעבד חזק יותר, מצלמה חדשה ודק מקודמו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סקר חדש מגלה כי לגברים רבים שדיווחו על תסמינים היו רמות הורמון נורמליות לחלוטין, ועורכי הסקר הזהירו כי שימוש בטסטוסטרון מלאכותי עלול להעלות את הסיכון לסרטן ערמונית
אבי בר-אלי
משרד התשתיות מציע כי ספק גז טבעי יוכל להחזיק עד 10% מסך כושר ייצור החשמל הכולל במשק
אלעזר לוין
הזוכה יבנה 8 מגדלים, ובהם 523 דירות    צפוי חוזה-ענק במאות מיליוני שקלים
שירות גלובס
עורך ynet בגלי צה"ל: "יש בטוקבקים הרבה זבל, הסתות, קללות ודיבה. ועדיין, זה מכשיר ששווה לנו לשלם את המחיר עליו"    פדר על המבזק המפורסם מ-2003, שדיווח כי אילן רמון ז"ל נחת בשלום: "המבזק לא פורסם באתר מעולם אלא נשלח בטעות לארכיון ונחשף רק במנוע החיפוש"
גלית יצחק-אוגנוב
כך מדווח המרכז ללימודים אקדמיים    הסיבה הפופולרית להשמנה: חוסר פעילות גופנית, בשילוב אכילת יתר    במרכז סבורים שתחום הדיאטות וההרזיה ימשיך לצמוח והשפעותיו הכלכליות והרפואיות רבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il