X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: ישראל הדרי]
ראש הממשלה הבהיר שרק הדרג המדיני והרמטכ"ל יופיעו בפני ועדת הבדיקה של ההשתלטות על המשט "הבדיקה חייבת לכלול תשובות לשאלות שהקהילה הבינלאומית מבקשת להתעלם מהן" על המצב הכלכלי אמר: אני לא יכול להבטיח שלא תהיה טלטלה בכלכלה המקומית
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע (ד', 9.6.10) כי יופיע בפני ועדת הבדיקה שתקום לבחינת ההשתלטות הישראלית על המשט לעזה יחד עם שר הביטחון, עם הרמטכ"ל ועם שרי הממשלה - אך אף אחד מן הלוחמים לא יועמד לחקירה.
"אני, שר הביטחון, שרים והרמטכ"ל נהיה מכנים להופיע ולהציג את כל העובדות ללא כחל וסרק, אבל הגוף היחיד שיתחקר את לוחמינו הוא צה"ל, כך נהוג בצבאות ידידנו בעולם וכך ננהג גם אנחנו", אמר בוועידת שוק ההון של TheMarker.
לדברי נתניהו, הבדיקה חייבת לכלול תשובות לשאלות שהקהילה הבינלאומית מבקשת להתעלם מהן, ובהם מי עמד מאחורי הקבוצה הקיצונית באוניה, מי מימן את חבריה, איך מצאו כלי נשק את דרכם לסיפון האוניה, מה עשו סכומי כסף גדולים על הסיפון ולמי היו מיועדים סכומים אלה.
"העולם צריך לדעת את התמונה המלאה ואנו נדאג שהאמת תצא לאור", אמר. "אנו מתייעצים עם כמה גורמים בקהילה הבינלאומית לגבי הליך בדיקה ראוי שיביא להצגת העובדות לאשורן על המשט לעזה. אנחנו יודעים את האמת. העם בישראל יודע את האמת".
בהתייחס למדיניות הכלכלית, ציין ראש הממשלה כי קבלת ישראל ל-OECD אינה סוף פסוק. "התחרות לעולם אינה נפסקת וצריך כל הזמן לשפר. הצלחנו עד עכשיו בגלל מדיניות מאוד ברורה שאימצנו בעבר וחייבים להמשיך במדיניות ברורה שמגדילה את כושר התחרות של המשק הישראלי על-ידי הגדלת המשק הפרטי: הסרת ביורוקרטיות, שיפור התשתיות הפיזיות והאנושיות", ציין.
"אנו חייבים לצמצם את הריכוזיות במשק, בין אם זו ריכוזיות של ממשלה או הסתדרות ובין אם זו במגזר הפרטי. אני לא נגד בעלי הון, או נגד זה שאנשים ירוויחו, אבל אני רוצה שהם ירוויחו תוך כדי תחרות, שהיא הכרחית לקידום המשק. אנו בוחנים את חיזוק הכלים של רשות ההגבלים העסקיים, וכן הפרדה בין אחזקות פיננסיות לאחזקות ריאליות. וכן, אנו פועלים לחיזוק הממשל התאגידי - ניהול חברות הנסחרות בבורסה. נוסף על כל אלה, יש לטפל בהון האנושי. יש לטפל בחינוך היסודי והתיכוני. אנו בוחנים שיטות לימוד והוראה חדשות, כגון תקשוב. כמו-כן, שדרוג ההשכלה הגבוהה עומד על הפרק. אני לא יכול להבטיח שלא תהיה טלטלה בכלכלה המקומית. אך כפי שהצלחנו לעבור את המשבר ולשפר את הדירוג הבינלאומי שלנו, אני מאמין שכלכלת ישראל תדע לצלוח את המשבר המתמשך, כשהיא תחרותית יותר ומשגשגת יותר, ונוכל להיות אחת מ-15 הכלכלות המובילות בעולם", דברי נתניהו.

תאריך:  09/06/2010   |   עודכן:  09/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"רק צה"ל יחקור את הלוחמים"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אותך והדרג המדיני העם רוצה לחק
שרה  |  9/06/10 18:54
2
לגרש את ביבי מראשות הממשלה מיד ל"ת
ואת ברק מהביטחון!  |  9/06/10 18:58
 
- אי אפשר לגרש את ביבי מתפקיד
ראש הממשלה  |  9/06/10 23:20
3
איזה קצינים יכולים לחקור
את הכשלון הנורא  |  9/06/10 19:12
4
הכל חארטה. העדויות של החיילים
חשדנית  |  9/06/10 22:00
5
מי יחקור את ארדואן!.? ל"ת
סיישל  |  9/06/10 22:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
למרות זאת, הקשר הספרדי בספק למשחק הפתיחה מול שוויץ ב-16.6
עופר וולפסון
רוני חזקיהו, המפקח על הבנקים, אמר כי על הרגולטור למצוא בעקבות המשבר מדיניות משלימה למדיניות המיקרו    ציין כי בבנק ישראל בוחנים את הקשר בין הסיכון בתאגיד הבודד למערכת כולה
יפעת גדות
תוצאות מחקר העלו כי קיימים גורמים משותפים לכל בתי הספר שהפעילו את התוכנית המערכתית של משרד החינוך לקידום אקלים בטוח וצמצום אלימות והצליחו להוריד את רמת האלימות
יפעת גדות
שר התעשיה המסחר והתעסוקה נפגש עם בכירים בתעשיית המזון הקוריאנית במסגרת תערוכת סאול    ״עם ישראל הגיע לארצו מלמעלה מ-120 מדינות והטעמים והעדות בישראל מתאחדים בתעשיית המזון לשילובים ייחודים
עופר וולפסון
בביקורו בכפר המדע דאידוק, העלה הנשיא רעיון להקמת מכון המחקר המשותף, שיעסוק במחקר תחומים הנמצאים בקידמת הטכנולוגיה והמדע    נשיא אוניברסיטת המדע הבכירה במדינה: "קוריאה תשמח להקים מרכז שכזה עם ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il