X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טלקום 365 שקיבלה היום אישור מפעיל סלולרי תנסה להגיע להסכמה במחיר שתשלם לחברה סלולרית קיימת עבור רכיבה על תשתיותיה אם לא תהיה הכרעה יתערב משרד התקשורת
▪  ▪  ▪
השר כחלון מעניק רשיון MNVO לעודד בירגר [צילום: גיל הדני]

שר התקשורת, משה כחלון, העניק לחברת "טלקום 365", מקבוצת המשביר החדש לצרכן, רישיון להפעלת שירותים סלולריים על-בסיס תשתית ציבורית קיימת, של מפעיל סלולרי אחר, וזאת בהתאם למדיניות הגברת התחרות בענף הטלפון הנייד.
עם קבלת הרישיון, החברה תוכל להתחיל בניהול משא-ומתן עם אחד או יותר, ממפעילי הסלולר הקיימים לשם גיבוש הסכם בדבר מחיר השימוש ברשת שלו לשם מתן שירותי סלולר.
על המפעיל החדש לנהל משא-ומתן מול המפעילים הסלולריים כדי להגיע להסכמה על התנאים כבסיס לשיתוף הפעולה ביניהם. אולם במידה שיחלפו שישה חודשים והצדדים לא יגיעו להסכמה, שר התקשורת לא יהסס לממש את סמכותו בהתאם לאמור בחוק, ויקבע את תנאי השימוש (לרבות המחיר) ברשת החברה הסלולרית על-ידי המפעיל הווירטואלי .
השר כחלון ציין בעבר כי הוא מעדיף שמקבלי הרישיון יגיעו להסכם ומחיר מוסכם עם החברות הסלולריות הקיימות, ושלא יהיה צורך בהתערבותו. עם זאת, בהיעדר הסכמה הבהיר כחלון כי יממש את סמכותו ויקבע את התנאים לצורך מתן השירות לציבור בהקדם.
התפישה המקובלת היא שכניסתם של מפעילים נוספים תגביר את התחרות, ותגרום גם לחברות הקיימות לחזר אחרי הצרכנים - העסקיים והפרטיים כאחד - ולהציע להם אפשרויות תקשורת זולות ומשופרות.

ראשוני הלקוחות – על-בסיס מועדון 365
[צילום: גיל הדני]

החל מיום 18 במרס 2010, מועד פרסום התקנות המאפשרות את מתן הרישיונות, ועד היום, הוגשו למשרד שש בקשות נוספות לקבלת רישיון סלולארי ברשת אחרת (MVNO), וכל הבקשות נמצאות בבחינה של הצוות המקצועי במשרד. טלקום 365 בע"מ ("טלקום 365") הגישה את בקשתה ביום 20 במאי 2010 ונדרשה לתקנה, ובמקביל להשלים מסמכים בהתאם לתקנות התקשורת ולדרישות הצוות המקצועי. טלקום 365, מקבוצת המשביר החדש צרכן, נמצאת בניהולו של עודד בירגר, היא בעלת עשרות סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ ומועדון לקוחות רחב, דבר שמקנה לה נגישות לקהל הרחב ויכולת לספק שירותים בפריסה רחבה.
מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל: "אני רואה בהענקת רישיון מפעיל וירטואלי, יציאה לדרך חדשה בענף הסלולר בישראל, ומשוכנע כי כניסת מפעילים וירטואליים נוספים, תיטיב עם כיסו של הצרכן".
רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, מסר כי "אנו מברכים את שר התקשורת משה כחלון ואת משרד התקשורת על מהלך עסקי משמעותי זה. קבוצת המשביר לצרכן ומועדון 365 מתכוונות לשתף פעולה עם המשרד באופן מלא, כדי שרשת התקשורת הוירטואלית תושק בלוחות זמנים מהירים ככל שניתן. למשביר ולמועדון 365 יש את הקהלים הנכונים שיוכלו לסייע להצלחתה של מהפכת התקשורת שתשרת ותטיב עם לקוחות הקצה".

תאריך:  16/06/2010   |   עודכן:  16/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שעון העצר: הספק הווירטואלי קיבל חצי שנה להסכמה עם הסלולריות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משב גלילי
בדיוק כשחשבו שהרומנטיקה גוועה מהעולם, באה מסעדת ' פיצ'ונקה', השוכנת במושב נס הרים שבהרי יהודה, והוכיחה למשה גלילי ואשתו שכשהאוכל מצוין והנוף עוצר נשימה, רומנטיקה שבה לחיים
רועי פנחסי
דחוסים בבימבה הזהובה הגיעו רועי פנחסי והאישה ל'פורט קפה' שנמל קיסריה ההיסטורי, לארוחת בוקר זוגית ומפנקת המוגשת על-רקע הנוף עם הכי הרבה ים שאפשר
עופר וולפסון
במסגרת פורום קיסריה הנערך בנצרת, התייחסו הנוכחים לאפליה המובנית בשוק העבודה ובחברה הישראלית כלפי האזרחים הערבים    קריאה למגזר העסקי: "תפתחו את השערים - זה טוב ליהודים"
גלית יצחק-אוגנוב
על-פי הצעת החוק, חברה מסחרית לא תוכל להציג בתשדיר פרסומת צילומי דוגמנים הנמצאים בתת-משקל    על העובר על האיסורים יוטל קנס של 75 אלף שקלים
שירלי בר דיין
החלוץ חובר לקשטן אחרי שבע שנים בטורקיה. גם שלו מנשה בא לשכונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il