X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אברהם דובדבני נבחר פה אחד לתפקיד ע"י הקונגרס הציוני העולמי, זו הפעם הראשונה בה נבחר יו"ר נפרד להסתדרות הציונית העולמית דובדבני: "עלינו להמשיך ולהטמיע במיוחד בדור הצעיר את ההכרה שאין לנו ארץ אחרת"
▪  ▪  ▪
אברהם דובדבני [צילום: יח"צ]

הקונגרס הציוני העולמי שמתכנס השבוע בירושלים בחר פה-אחד באברהם דובדבני כיושב-ראש הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית. זו הפעם הראשונה בה נבחר יושב-ראש נפרד להסתדרות הציונית העולמית. עד כה היה תפקיד זה משולב עם תפקיד יושב-ראש הסוכנות היהודית.
אברהם דובדבני (דובדב), איש הציונות הדתית, מילא שורה של תפקידים במוסדות הלאומיים וביניהם ראש החטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית העולמית, חבר הנהלת הסוכנות היהודית, ומשמש גם מאז 2006 כיושב-ראש עמית של דירקטוריון קק"ל.
דובדבני, יליד ירושלים (1945), מתגורר כיום ברמת-גן, נשוי + 4. כאיש מילואים השתתף כצנחן בשחרור העיר במלחמת ששת הימים, בעל תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל ומינהל חינוכי מהאוניברסיטה העברית, ותואר מוסמך בסוציולוגיה של החינוך.
דובדבני הוא איש תנועת המזרחי, פעיל מאוד מבחינה ציבורית, חלק מהתפקידים בהם הוא נושא: חבר הנהלת "יד ושם", חבר הוועד המנהל "גבעת ושינגטון", חבר ההנהלה הארצית "בני עקיבא" בישראל ועוד.
עם היבחרו לתפקיד אמר דובדבני, כי מאז ינקותו הוא חי ונושם פעילות ציונית. הוריו כיהנו בתפקידים בכירים בסוכנות היהודית ובמוסדות הלאומיים. אביו שימש כמנכ"ל המחלקה לעלייה וקליטה בסוכנות היהודית עד שנת 1967. מבחינה זו, לדבריו, ומבחינות אחרות "אני חש שאני סוגר מעגל". דובדבני ציין כי בכוונתו להקדיש את עיקר מאמציו לחיזוק חזונו של הרצל ולעשותו רלוונטי ככל שניתן לימינו אלה. "עלינו להמשיך ולהטמיע במיוחד בדור הצעיר את ההכרה שאין לנו ארץ אחרת", אמר.
מאז היבחרו של נתן שרנסקי לתפקיד יושב-ראש הסוכנות היהודית לפני כשנה, הוחלט להפריד בין תפקיד יושב-ראש הסוכנות היהודית ויושב-ראש ההסתדרות הציונית העולמית. בשנה האחרונה לא מילא איש את התפקיד.
ההסתדרות הציונית העולמית היא ארגון הגג של התנועה הציונית המאחד תחת קורת-גג אחת את כל הארגונים והתנועות הציוניות הפועלים בחו"ל ובישראל. היא הוקמה על-ידי חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, בקונגרס הציוני הראשון בבאזל ב-1897. במרכז פעילותה העוסקת ההסתדרות הציונית בהעמקת הקשר בין יהדות התפוצות למדינת ישראל ובהנחלת המורשת הציונית בקהילות היהודיות בחו"ל ובישראל. בימים אלה מתכנס הקונגרס הציוני הל"ו בירושלים, בסימן 150 שנה להולדתו של בנימין זאב הרצל.

תאריך:  16/06/2010   |   עודכן:  16/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נתן (אנטולי) שרנסקי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר חדש להנהלת ההסתדרות הציונית העולמית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ג'ובים ותו לא זו לא פעם ראשונה
מיכל מירושלים  |  17/06/10 10:19
2
אדון דובדבני
יוסי לחיאני  |  18/06/10 15:27
3
האיש הנכון במקום הנכון
רפי עניס  |  18/06/10 17:55
4
הסוכנות-חממה לצמיחת פרזיטים
אליהו חיים  |  20/06/10 09:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
טלקום 365 שקיבלה היום אישור מפעיל סלולרי תנסה להגיע להסכמה במחיר שתשלם לחברה סלולרית קיימת עבור רכיבה על תשתיותיה    אם לא תהיה הכרעה יתערב משרד התקשורת
משב גלילי
בדיוק כשחשבו שהרומנטיקה גוועה מהעולם, באה מסעדת ' פיצ'ונקה', השוכנת במושב נס הרים שבהרי יהודה, והוכיחה למשה גלילי ואשתו שכשהאוכל מצוין והנוף עוצר נשימה, רומנטיקה שבה לחיים
רועי פנחסי
דחוסים בבימבה הזהובה הגיעו רועי פנחסי והאישה ל'פורט קפה' שנמל קיסריה ההיסטורי, לארוחת בוקר זוגית ומפנקת המוגשת על-רקע הנוף עם הכי הרבה ים שאפשר
עופר וולפסון
במסגרת פורום קיסריה הנערך בנצרת, התייחסו הנוכחים לאפליה המובנית בשוק העבודה ובחברה הישראלית כלפי האזרחים הערבים    קריאה למגזר העסקי: "תפתחו את השערים - זה טוב ליהודים"
גלית יצחק-אוגנוב
על-פי הצעת החוק, חברה מסחרית לא תוכל להציג בתשדיר פרסומת צילומי דוגמנים הנמצאים בתת-משקל    על העובר על האיסורים יוטל קנס של 75 אלף שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il