X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בניגוד להחלטת משרד התקשורת מחייבת החברה את לקוחותיה לשלם עבור שיחות לקידומת 1-700 הגדירה את הקידומת כ"יעד מיוחד" שאינו כלול בבנק הדקות שרכש הלקוח
▪  ▪  ▪
לקוחות נטוויז'ן משלמים יותר

האם לקוחות הטלפון הביתי של חברת נטוויז'ן מחויבים שלא כדין עבור שיחות למספרי 1-700? מתברר כי כאשר הם מתקשרים ליעד המתחיל בקידומת 1-700 החיוב על השיחה מפוצל: עבור 3.5 הדקות הראשונות של השיחה משלם המתקשר, ועבור יתרת השיחה משלם מקבל השיחה.
בעבר חברות תקשורת שמכרו ללקוח "בנק דקות" החריגו במפורש שיחות למספרי 1-700. לקוח שהתקשר לקידומת זו היה משלם תשלום נוסף על שיחות אלו, מחוץ לבנק הדקות שרכש.
משרד התקשורת ערך לחברות התקשורת שימוע, וב-25 בדצמבר 2008 קיבל החלטה המסדירה את הנושא. בהחלטה זו נקבע, כי כאשר תעריפי שיחה רגילה נמכרים במסגרת של חבילות או מבצעים, ייכללו יעדי 1-700 במסגרת חבילות אלו.
אולם, חברת נטוויז'ן לא קיימה את החלטת משרד התקשורת. נטוויז'ן הגדירה מספרי 1-700 בתור "יעד מיוחד" שאינו כלול בבנק הדקות שרכש הלקוח, וחייבה את לקוחותיה בתשלום נפרד עבור שיחות ליעדים אלו.
בחודש פברואר 2010 הוגשה למשרד התקשורת תלונה של לקוח נגד נטוויז'ן, בגין הפרת החלטתו בנושא. חודשיים אחר-כך השיבה החברה לתלונה זו, והודתה על הסבת תשומת ליבה לסוגייה זו. עוד טענה החברה כי היא תעדכן את תקנוניה בהתאם להחלטת משרד התקשורת.
ברם, מבירור שנערך עם חברת נטוויז'ן בחודשים מאי-יוני 2010 עולה, כי החברה עדיין ממשיכה להגדיר מספרי 1-700 בתור "יעד מיוחד" שאינו כלול בבנק הדקות של הלקוח, ומחייבת את לקוחותיה בתשלום נפרד עבור שיחות ליעדים אלו.
ממשרד התקשורת נמסרה תגובה כללית ולפיה בכוונתו לפנות לכל החברות שמבצעות גבייה מיוחדת למספרי 1-700 ולדרוש מהן לקיים את הוראות המשרד, כולל נטוויז'ן. עוד צוין בתגובה, כי המשרד רואה בחומרה מקרים של הטעיית צרכנים, ובפרט חיוב יתר שנוגד את החלטות המשרד.
בחברת נטוויז'ן בחרו להתעלם מגופן של טענות, ומסרו את התגובה הבאה: "חברת 013 נטוויז'ן מקיימת את הוראות משרד התקשורת בנושא ופועלת כנדרש. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות טלפון קווי במחירים אטרקטיביים ביותר, כל החבילות כוללות חיוג למספרי 1-700".

תאריך:  17/06/2010   |   עודכן:  17/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: בנק החיובים המיוחדים של נטוויז'ן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בקושי רב הצלחתי להתנתק מהגנבים ל"ת
מומו  |  17/06/10 15:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי מה שעומד מהאחורי ההבדלים באהבה למלוח הם הגנים שלנו - שקובעים אם נעדיף אוכל עם הרבה או עם מעט מלח
תלם יהב
משרד האוצר האמריקני מנה שמות של חברות ויחידים אשר יש להם קשר לממשל בטהרן    האיחוד האירופי ידון היום גם הוא בהטלת עיצומים על סחר עם אירן
תלם יהב
שני אנשי אופוזיציה ידועים ברוסיה התכוונו לחלק ספר בפורום הכלכלי של סנט פטרסבורג, המביע ביקורת על ראש הממשלה פוטין במהלך עשר שנותיו בתפקיד    המשאית ועליה הספרים הוחרמה, כאשר, לטענת המשטרה, היא ביצעה עבירת תנועה
יפעת גדות
ניסוי שכלל חולים מ-274 בתי חולים ב-40 מדינות - קורבנות של תאונות, ירי, דקירות או פציעות מעבודה במכרות - הראה כי TXA יכול למנוע עד ל-100,000 מקרי מוות בכל שנה בכל העולם    במדינות כמו הודו וסין הוא יוכל להציל את חייהם של 12,000 בני אדם בשנה
תלם יהב
ארגון הטליבאן הודיע כי שבה עשרות חיילים פקיסטנים במהלך פשיטה על מחסום בגבול שבין אפגניסטן לפקיסטן    דובר הצבא הפקיסטני אישר את הדיווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il